دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چرا باید بندرعباس را ببینیم؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۲ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

اگر برنامه‌ای برای سفر به شهرهای جنوبی ایران، خصوصا جزیره قشم یا کیش داشتید، فراموش نکنید که حتما سری به بندرعباس نیز بزنید و از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی آن دیدن کنید. این بندر جنوبی که مرکز استان هرمزگان نیز می‌باشد، از مهمترین بنادر ایران به لحاظ تجارت دریایی نیز می‌باشد. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بندرعباس بیشتر آشنا کنیم و در نهایت به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید با خرید بلیط هواپیما، به این شهر جنوبی سفر کنید.

چرا باید بندرعباس را ببینیم؟

مرکز تجارت دریایی ایران!

مرکز استان هرمزگان، شهری که حدود ۱۳۰۰ کیلومتر زمینی با پایتخت فصله دارد و شهری که در گذشته به آن بندر گمبرون می‌گفتند، بندرعباس است. این شهر جنوبی و زیبای کشورمان، یکی از زیباترین و مهم‌ترین بندرهای جنوبی ایران است که به لحاظ تجارت دریایی و واردات و صادرات، از موقعیت بسیار مهمی برخوردار است. این بندر جنوبی کشورمان، علاوه بر اینکه جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوانی دارد که در پایین آنها را معرفی می‎کنیم، غذاهای محلی بی‌نظیری نیز دارد که به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر به این شهر رفتید، حتما و حتما غذاهایی مانند زیبون، هواری و گبولی گوشت را میل کنید و لذت ببرید. اگر هم خواستید از بندرعباس برای اطرافیان‌تان سوغاتی ببرید، پیشنهاد ما به شما صنایع دستی حصیری این شهر و اگر توانستید، ماهی و میگوی معروف بندرعباس است.

 

دیدنی‌های بندرعباس

اولین جایی که باید از آن دیدن کنید، معبد هندوهاست. این معبد که بیشتر از صد سال از ساخت آن می‌گذرد، در گذشته محلی برای عبادت هندوهای ساکن بندرعباس بوده است. حمام گله داری نیز از دیدنی‌های تاریخی بندرعباس است که یکی از مهمترین حمام‌های سنتی ایران به حساب می‌آید و باید حتما از آن دیدن کنید. غار خرسین که طولانی‌ترین غار نمکی ایران است و چشمه آب گرم گنو که خواص درمانی فراوانی دارد، از دیگر جاذبه‌های طبیعی استان هرمزگان هستند که در خارج از بندرعباس قرار گرفته‌اند و برای دیدن آنها، باید چند کیلومتری را طی کنید، اما ارزشش را دارد.

 

سفر هوایی به جنوب

اگر خواستید با خرید بلیط تهران بندرعباس با قیمت مناسب به این بندر جنوبی سفر کنید، در ابتدا باید وارد سایت اسنپ تریپ شوید. سپس در بخش پرواز داخلی، شهر مبدا و مقصد خود را مشخص کنید و تاریخ مورد نظرتان برای پرواز را نیز تعیین کنید. سپس اسنپ تریپ لیستی از بلیط هواپیما تهران بندرعباس را برای شما نمایش می‌دهد و می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط هواپیما تهران بندرعباس در لیست ارائه شده، بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید و هزینه آن را بصورت آنلاین پرداخت نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *