دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چه طرحی برای چاپ روی لیوان و تی شرت مناسب است؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۲ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

به دنبال هرآنچه درباره چاپ عکس روی لیوان حرارتی با تخفیف، چاپ لیوان عکسچاپ و تیشرت با چاپ دلخواه هستید در این مطلب به آن پرداخته شده است.

چاپ لیوان عکسچاپ

چاپ طرح دلخواه روی لیوان و تیشرت

حتما تاکنون با نحوه چاپ طرح دلخواه بر روی کالاهایی مانند لیوان، تیشرت ، ماگ و غیره آشنا شده اید اما در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین شرکت ها در زمینه چاپ عکس بر روی کالاهای عکسچاپی  آشنا کنیم. شرکت عکسچاپ  یکی از مجرب ترین و معتبر ترین شرکت ها در زمینه چاپ عکس می باشد و در طی سالها فعالیت همواره  رضایتمندی مشتریان را در پی داشته است و شما نیز می توانید با اطمینان کار چاپ بر روی کالاهای مختلف را به این شرکت بسپارید.

چاپ لیوان عکسچاپ چگونه انجام می شود؟

کار چاپ لیوان عکسچاپ با کیفیت بسیار فوق العاده ای انجام می شود و تصویر دلخواه مشتری با ظرافت تمام بر روی لیوان ها درجنس هایی اعم از چینی، سرامیکی، سفالی، و غیره  درج می شود. بطور خلاصه مشتری پس از انتخاب لیوان با جنس مورد نظر و تصویر دلخواه  کار چاپ را به  این شرکت می سپارد و نکته قابل توجه اینکه جهت زیبایی طرح چاپ شده پیشنهاد می شود از تصاویری  با کیفیت جهت چاپ بر روی لیوان  استفاده شود.

چاپ عکس روی لیوان حرارتی با تخفیف

چاپ طرح دلخواه روی لیوان و تیشرت

ماگ حرارتی یا ماگ جادویی یکی از کالاهای بسیار لوکس است که امروزه بنا به زیبایی و جذابیت بالا از آن جهت سورپرایز استفاده می شود. به این دلیل به ماگ حرارتی ماگ جادویی گفته می شود که در ابتدا  طرح روی آن مشکی است اما زمانی که با حرارت در تماس است( ریختن آب جوش در لیوان) طرح  روی آن نمایان می شود. خاصیت حرارتی بودن این کالا باعث شده امروزه از این کالا استفاده های مختلفی بشود  ازجمله اینکه بعضی ها درخواست ازدواج خود را بر روی این کالا درج می کنند و آن را به عنوان کادو به فرد مورد نظر می دهند. شما می توانید برای چاپ عکس روی لیوان حرارتی با تخفیف بصورت اینترنتی به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید و از این محصول جذاب و زیبا بهرمند شوید.

چه  تصاویری می توان بر روی تیشرت چاپ کرد؟

چاپ طرح دلخواه روی لیوان و تیشرت

بطور خلاقانه از تیشرت با چاپ دلخواه به عنوان یک کادوی لوکس و مورد پسند برای سوپرایز کردن مخاطبان خاص نیز استفاده می شود و از جمله مدل هایی که  بسیار مناسب هستند  می توان به  چاپ روی تیشرت سفید اسپان اشاره کرد  تیشرت اسپان, تیشرتی است که از پارچه اسپان دوخته شده است و از نظر جنس و کیفیت دوام قابل قبولی دارد  و برای چاپ انواع طرح و عکس مانند تیشرت تبلیغاتی بسیار مناسب می باشد. در انتخاب اینکه چه تصویر یا طرحی بر روی تیشرت چاپ شود محدودیتی وجود ندارد و معمولا در انتخاب تصویر جهت چاپ تفاوت زیادی وجود دارد .

بعنوان مثال اغلب نوجوانان دوست دارند بر روی تیشرت تصاویر شخصیت های فوتبالی یا سایر رشته های ورزشی چاپ کنند و بعضی ها هم دوست دارند که تصویر شغل یا رشته تحصیلی خود را درج کنند و بنا به تفاوت در سلیقه ها از ایده های متنوعی جهت چاپ بر روی تیشرت استفاده می شود که هر کدام زیبایی و جذابیت خود را دارا است.بطور خلاصه چاپ روی تیشرت سفید اسپان بصورت سفارشی و مطابق خواسته مشتریان انجام می شود و این تیشرت گزینه خوبی برای چاپ انواع تصاویر می باشد و از نظر هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه است یکی از کاربرد های این تیشرت استفاده از آن بعنوان تیشرت تبلیغاتی است و  همانطور که می دانید تیشرت تبلیغاتی سهم مهمی در معرفی کسب کار ها را دارند.

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *