دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

همه چیز درباره لوازم خانگی!

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰
  • ۰

عروس و داماد ها برای شروع یک زندگی جدید نیازمند خرید لوازم خانگی و جهیزیه هستند. این لوازم خانگی شامل لوازم پذیرایی، لوازم آشپزخانه، وسایل اتاق خواب و …. می شود. در اینجا ابتدا به معرفی لوازم برقی ضروری هر خانه ای می پردازیم سپس درباره موارد و نکاتی که هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید صحبت می کنیم.

معرفی لوازم ضروری در هر آشپزخانه ای

در دنیای امروزی تکنولوژی پیشرفت بسیاری کرده است و دستگاه ها و وسیله های متنوعی ساخته شده که کارها را بسیار آسان می کنند. بخش های مختلف آشپزخانه از شیرآب گرفته تا یخچال و سیستم روشنایی آن با تکنولوژی در ارتباط است. در ادامه می خواهیم لوازم کاربردی و مهم آشپزخانه را بررسی کنیم.

دیجی گناوه

یخچال

یخچال ها از ضروری ترین و مهم ترین وسایل یک آشپزخانه هستند که انواع مختلفی دارند. درهنگام خرید یخچال باید به مواردی همچون ابعاد، برند، برچسب انرژی، ضد باکتری بودن لاستیک های دور  درب، سیستم خنک کننده دوگانه، جنس بدنه و طبقات، قابلیت تنظیم طبقات و… توجه کرد.

دیجی گناوه

اجاق گاز

از آنجایی که گاز های فر دار در واقع کاربرد دو وسیله را دارند گزینه بهتری نسبت به گازهای رومیزی هستند اما شما باید با توجه به فضای آشپزخانه خود گزینه مناسب تر را انتخاب کنید.

دیجی گناوه 

ماشین ظرفشویی

در خرید ماشین ظرفشویی به مقاومت بدنه، کیفیت عملکرد، چرخه ی آب گرم، دفع مواد غذایی و ظرفیت توجه کنید. همچنین به این موضوع توجه داشته باشید که چه ابعادی دارد و متناسب با فضای در نظر گرفته شده در آشپزخانه شما است یا خیر.

دیجی گناوه

لوازم آشپزخانه دیگری نیز وجود دارد که شامل مایکروویو، سولاردوم، آب میوه گیری، چای ساز، پلوپز، زودپز، آرام پز و بخار پز، چرخ گوشت، گوشت کوب برقی، غذا ساز، آب مرکبات گیری، ساندویچ ساز، قهوه ساز، کباب پز، توستر، سرخ کن، مخلوط کن، آسیاب، همزن، میوه خشک کن، سبزی خرد کن و… می شود و هر کدام مدل های متنوع بسیاری دارند. با توجه به بودجه و نیاز خود در آشپزخانه می توانید لوازم ذکر شده را خریداری کنید.

لوازم خانگی برقی

تلویزیون، جاروبرقی و لباسشویی از جمله لوازم مورد نیاز هر خانه ای است اما لوازم دیگری همچون اتوبخار، سینمای خانگی، بخارشو، بخاری، کولر و… نیز هستند که در قدم اول نیاز به خرید آنها نیست ولی وجود هر کدام از این وسایل جلوه خاصی به خانه شما می دهند و نسبت کاربردی که دارند در انجام سریع تر و آسان تر کار ها کمک می نمایند.

دیجی گناوه

تلویزیون

تلویزیون یکی از وسیله های سرگرمی در هر خانه ای است که شرکت های بسیاری هر ساله انواع مختلفی از آن را به بازار عرضه می کنند. در هنگام خرید تلویزن به قابلیت های آن توجه کنید و ابعادی متناسب با خانه خود را انتخاب نمایید.

دیجی گناوه

جارو برقی

در گذشته افراد از جارو های دستی برای جاروکشی خانه خود استفاده می کردند اما امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی انواع و اقسام جاروبرقی وجود دارد و کار جارو کشی را به تا حد خیلی زیادی آسان می کنند.

دیجی گناوه

لباسشویی

در هنگام خرید لباسشویی در ابتدا باید بر اساس تعداد اعضای خانواده یک میزان ظرفیت را انتخاب کنید. در خرید لباسشویی دور موتور را در نظر بگیرید. لباسشویی هایی با دور موتور بیشتر قابلیت شست و شوی بهتر و خشک کنندگی بالاتری دارند.

دیجی گناوه

برای خرید لوازم خانگی به این نکات توجه کن!

امروزه شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کنند که انتخاب بین این برند ها برای خریداران دشوار شده است. در این مطلب به بررسی نکات قابل توجه هنگام خرید می پردازیم.

معمولا هنگام خرید لوازم خانگی باید به نکاتی همچون کاربرد و عملکرد دستگاه، اندازه و کیفیت توجه کرد و نسبت به این ویژگی ها به مقایسه محصولات پرداخت.

  1. برچسب انرژی: برچسب انرژی در هنگام خرید از مواردی است که باید به آن توجه نمود. این برچسب بر روی لوازم برقی قرار دارد و دارای ۷ فلش با رنگ های متفاوت است که شامل طیف رنگی سبز تیره تا قرمز تیره می شود و از حروف A تا G رده بندی می شود. فلشی که مربوط به A و سبز تیره است و نشانگر کمترین میزان مصرف انرژی می باشد. فلشی که با G نمایش داده می شود قرمز تیره بوده و بیشترین میزان مصرف را نمایش می دهد.
  2. ابعاد: از آنجایی که امروزه اکثر خانه ها فضای مشخصی برای لوازم خانگی دارند باید هنگام خرید به ابعاد و اندازه های وسیله مورد نظر توجه کنید.
  3. آپشن های پیشرفته: با توجه به پیشرفت تکنولوژی لوازم خانگی مختلف با آپشن ها و ویژگی های بسیاری در بازار وجود دارد. هنگام خرید هر وسیله ای باید به این موضوع توجه داشته باشد که کدام آپشن برای شما مناسب و قابل استفاده است.
  4. برند: همانطور که گفته شد برند های بسیاری در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کنند که برخی معتبر و برخی دیگر نا معتبر هستند. پس حتما با آگاهی کامل نسبت به برند ها خرید کنید.
  5. ویژگی ها: در خرید لوازم خانگی برقی آشپزخانه به قدرت و توان مصرفی، ظرفیت دستگاه، جنس و کیفیت قطعات داخلی به کار رفته، کلید روشن و خاموش شدن اتوماتیک و … حتما توجه کنید.

دیجی گناوه

دیجی گناوه

دیجی گناوه فروشگاهی آنلاین است که با مراجعه به وب سایت آن می توانید انواع مختلفی از لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه را مشاهده کنید. در فروشگاه اینترنتی دیجی گناوه می توانید ویژگی ها و کاربرد هر محصول را مطالعه و عکس آن را مشاهده نمایید و با توجه به سلیقه و نیاز خود آن ها را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

برای ورود به وبسایت دیجی گناوه به آدرس اینترنت www.digigenave.com مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *