دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساخت پاسماوری با وسایل دور ریز

  • محدثه خاکشور
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰
  • ۰

ساخت پاسماوری با استفاده از لوازم دور ریز و بدون مصرف به روش های خلاقانه در عین حال ساده، در منزل در این مطلب با ارائه ایده های زیبا و کاربردی شما را به آشنایی می رساند.

پاسماوری را به بیانی ساده می توان بانکه هایی دارای متریال های گوناگون معرفی نمود که از اجزای اصلی و مهم آشپزخانه محسوب می شود. انواع پاسماوری ها متنوع در طرح، شکل، اندازه، رنگ و جنس در بازار موجود است که توانایی مطابقت پذیرفتن با هر سلیقه ای را دارند، اما مواقعی پیش می آید که کدبانوهای عزیز می خواهند با ساده ترین و دم دستی وسایل این نیاز خود را برطرف سازند. اگر شما نیز مایل به آشنایی با ایده های ساخت پاسماوری با وسایل دور ریز می باشید همراه آرگا باشید.

همان طور که گفته شد با جایگزینی ساختن پاسماوری به جای خرید پاسماوری، ذوق و خلاقیت فرد به نمایش گذاشته و تقویت می گردد. همچنین در هزینه ها صرفه جویی گردیده و چرخه ی تبدیل زباله با سرعت کمتری حرکت خود را ادامه می دهد. قطعا لذتبخش است که با استفاده از هنر و خلاقیت خود به ساختن پاسماوری و در نتیجه دیزاین آشپزخانه مشغول شوید.

آشنایی با نمونه های جذاب و خاص درست کردن پاسماوری

ساخت پاسماوری در مدل های متنوع و شیک

یکی از وسایل پرکاربرد در آشپزخانه پاسماوری است که این سرویس شامل ظرف شکر، قند، چای و … می شود که اغلب اوقات جنب اجاق گاز و سماور به کار گرفته می شود. برای این منظور یعنی درست کردن پاسماوری می توانید از انواع وسایل به درد نخور و شیشه و بطری های دور ریز همچون شیشه مربا، شیشه ترشی، شیشه سس و …. بهره ببرید.

و اما این شیشه و ظروف درب دار لازم است تا تغییر و تحولی در ظاهر خود پیدا کرده و مزین شوند. برای تزیین هر یک از شیشه های مربا، سس، ترشی و …. می توانید از روبان، تور، پارچه، مروارید، گل، کاموا و ….. استفاده کنید. به این صورت که از ایده های ارائه شده الهام گرفته و با چاشنی خلاقیت و سلیقه خود آن را متفاوت و زیباتر سازید.

آشنایی با درست کردن پاسماوری

  •  آرون گروپس

آموزش ساخت پاسماوری با استفاده از ایده های ساده و خلاقانه

آموزش درست کردن پاسماوری

طرح هایی جذاب از ساختن پاسماوری

آشنایی با ایده های زیبای ساخت پاسماوری

آشنایی با ایده های زیبای درست کردن پاسماوری

آشنایی با ایده های کاربردی ساخت پاسماوری

پس از جهیزیه عروس اغلب اولین اقدامی که عروس خانم ها به دنبال انجام آن هستند، تزیین جهیزیه عروس می باشد که جزئیات زیادی را شامل می گردد. از تزیین یخچال عروس گرفته تا تزیین وسایل داخل کابینت عروس که از استقبال خوبی برخوردارند. ایده ی جالب دیگر ساختن پاسماوری برای آشپزخانه عروس می باشد که با استفاده از تور و سنگ های سفید، گل های قرمز و … مقدور و شدنی است.

آشنایی با ایده های خلاقانه ساختن پاسماوری

ساختن پاسماوری با استفاده از ایده های خلاقانه

ساختن پاسماوری با تزیین شیشه و بطری

آشنایی با ایده های زیبای ساخت پاسماوری

آموزش ساختن پاسماوری

آشنایی با ایده های کاربردی درست کردن پاسماوری

یکی دیگر از ایده های زیبا و جذاب تزیین شیشه ها در ابعاد مختلف برای پاسماوری، نقاشی کردن و کشیدن تصاویر دلخواه بر روی آنها است. می توانید رنگ انتخابی به نوعی با رنگ تم آشپزخانه هماهنگی داشته باشد.

آشنایی با انواع نمونه های منحصر به فرد ساخت پاسماوری

آشنایی با ایده های کاربردی ساخت پاسماوری

آشنایی با ایده ها جذاب ساخت پاسماوری

ساختن پاسماوری با دیزاین و زیباسازی شیشه و ظروف

آموزش ساخت پاسماوری

ایده هایی زیبا از ساختن پاسماوری

آموزش درست کردن پاسماوری

آموزش درست کردن پاسماوری

طرح های منحصر به فرد ساختن پاسماوری

آموزش ساخت پاسماوری شیک و منحصر به فرد

آموزش ساخت پاسماوری با استفاده از ایده های ساده و خلاقانه

انواع نمونه های فوق العاده از ساختن پاسماوری

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه آرگا بودید، بی نهایت قدردان و متشکریم. امیدواریم با ارائه این مطالب و تصاویر شما را در مسیر ساخت پا سماوری به شکلی زیبا و شیک همراهی نماید. همچنین برای آشنایی با ایده های ساخت زیر قابلمه ای، ساخت زیر لیوانی، ساخت جا قاشقی می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *