دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

همه چیز درباره حرف زدن بچگانه با همسر

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۰ دی ۱۴۰۰
  • ۰

فواید استفاده از حرف زدن بچگانه با همسر را برایتان در این مطلب بیان می کنیم. جالب است بدانید که این کار در بین زوجین جوان بیش تر یافت می شود و آن ها برای نزدیک تر شدن به یک دیگر از این لحن ها استفاده می کنند.

حرف زدن بچگانه با همسر نشان دهنده احساسات بسیار زیاد شما نسبت به رابطه ای می باشد که در آن قرار گرفته اید. در نظر داشته باشید که این کار شما در برخی موارد می تواند انزجار اطرافیان را به همراه داشته باشد بنابراین بهتر است کمی بیش تر دقت کرده و سعی کنید زمانی که تنها هستید از این لحن ها استفاده کنید.

حرف زدن بچگانه با همسر

حرف زدن بچگانه با همسر

لحن بچگانه حرف زدن همسران با یک دیگر یکی از ساده ترین کار هایی می باشد که امروزه بسیار معمول شده است. بسیاری از افراد معتقد می باشند که استفاده از این لحن ریشه تکاملی دارد و در بسیاری از فرهنگ ها یافت می شود و این لحن مرتبط یا ایرانی ها نمی باشد. در واقع استفاده از این لحن برای برقراری پیوند نزدیک بین زوج ها صورت می گیرد بنابراین نباید از آمار های بدست آمده شگفت زده شوید زیرا حدودا ۷۵ درصد از افرادی که در رابطه هستند با پارتنر خود این چنین حرف می زنند. در نظر داشته باشید که این کار در روابط عاشقانه بسیار مناسب می باشد و رفتار نا سالمی به حساب نمی آید بنابراین هرچقدر که دوست دارید می توانید از این  لحن استفاده کنید ولی بهتر است در این کار زیاده روی نکنید.

علت حرف زدن baby talk

حرف زدن به صورت بچگانه یک سری عللی دارد. در واقع افراد بسیار زیادی هستند که در خانه خود از حیوانات نگهداری می کنند و یا بچه کوچک دارند و برای این که بتوانند با آن ها ارتباط بهتری برقرار کنند این گونه لحن ها را بسیار به کار می برند. اگر شما در روابط خود از این لحن ها استفاده کنید بدین معنا می باشد که در حال نشان دادن میزان آسیب پذیری خود هستید و قصد دارید صمیمیت خود را با پارتنرتان افزایش دهید. البته این روش حرف زدن می تواند نشان دهنده این باشد که شما به عشق و محبت بیشتری نیاز دارید از این رو باید کمی بیش تر  با این لحن ها آشنا باشید. در نظر داشته باشید که این لحن نشان دهنده رابطه کاملا سالم و راحت می باشد و شما نمی توانید  دیگران را راضی کنید که آن لحن املا درست می باشد بنابراین بهتر است در جایی که خودتان دو نفر هستید از این لحن برای بیان احساساتتان استفاده کنید.

فواید استفاده از لحن لچگانه در زندگی زوجین

فواید بچگانه حرف زدن

هر رفتار مناسبی که تایید شده باشد می تواند فوایدی برای روابط شما به همراه داشته باشد. در ادامه شما را با حرف زدن بچگانه با همسر آشنا می کنیم.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

رابطه ای شاد تر

یکی از مهم ترین فایده های که ای کار برای رابطه شما به همراه دارد این است که می توانید شادی بیش تری را به رابطه خود بیاورید. این کار شما منجر به این می شود که بتوانید دلبستگی ایمن تری نسبت به سایر روابط ایجاد کرده و رابطه شما پایدار تر خواهد شد.  در واقع این لحن صمیمانه نشان دهنده این است که شما از رابطه ای که دارید لذت می برید و می توانید طرف مقابل خود را نیز بیش تر از خود راضی نگه دارید. جالب است بدانید که استفاده از این لحن در حرف زدن ها می تواند شما را به همسرتان نزدیک تر کرده رابطه احساسی شما را به اوج خود می رساند به همین دلیل است زوج هایی که دوست دارند بیش تر به یک دیگر نزدیک شوند با این لحن با یک دیگر حرف می زنند.

نزدیک تر شدن

فایده دیگری که حرف زدن بچگانه با همسر برای شما به همراه خواهد داشت این است که منجر به نزدیک شدن رابط شما خواهد شد. بیش تر افرادی که تازه با یک دیگر ازدواج می کنند برای یک دیگر لقب های زیبایی را انتخاب می کنند و این القاب می تواند منجر به نزدیک تر شدن روابطشان با یکدیگر شده و رضایت آن ها را از زندگی زناشویی افزایش می دهد. اگر چه بسیاری از افراد این کار را بی احترامی می دانند ولی ای کار بسیار ساده راهی است تا بتواند زوج ها را به یک دیگر نزدیک کرده و از بروز جدایی و طلاق در آن ها پیشگیری خواهد کرد.

برای نزدیک تر شدن روابط خود از لحن کودکانه استفاده کنید.

جذاب و بامزه شدن

بسیاری از زوج های تازه به دنبال روش هایی هستند که بتوانند جذاب تر و با مزه تر باشند بنابراین سعی می کنند از این لحن ها استفاده کنند. استفاده از آن لحن کمک می کند تا بتوانید غریزه درونی خود را دوباره بیدار کرده و حس توجه و مراقبت همسران خود را دوباره برانگیزید.

وفا دار تر بودن

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که حرف زدن بچگانه با همسر انتخاب می شود این است که فرد وفا دار تر نشان داده می شود. بسیاری از خانم ها اعتقاد دارند که صدای بم مردان جذاب تر است ولی احتمال این که این افراد خیانت کنند نیز به همان نسبت افزایش می یابد بنابراین جذب مردانی می شوند که صدای خود را کمی ریز تر می کنند و با همسر خود بچگانه تر حرف می زنند. در نظر داشته باشید که نباید همسر خود را از این گونه حرف زدن ها منع کنید زیرا این کار فواید بسیار زیادی برای شما دارد و منجر به این می شود که روابط گرم تر و صمیمانه تری داشته باشید. برای این که بتوانید با همسر خود دلبستگی ایمن ایجاد کنید لازم است تا از این روش استفاده کنید و اگر خجالت می کشید می توانید از این لحن بچگانه در خلوت خود و همسرتان استفاده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *