دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پر کردن ابرو با آرایش با سه روش و ترفند آسان اما حرفه ای

  • ندا خوشرو
  • ۸ دی ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با نحوه پر کردن ابرو با آرایش در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی مجله آرگا خواهیم بود که امیدواریم به کمک روش های ذکر شده بتوانید به ابروهایتان حالت و فرم بی نظیری را ببخشید.

فرم ابرو تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارد از این رو بهتر است شما در زمان انجام میکاپ صورت تان از پر کردن ابرو با آرایش غافل نشوید. برای آرایش ابروها می توانید از سایه ابرو ، ریمل ابرو ، مداد ابرو و … استفاده نمایید همچنین پر نمودن ابروها دارای اصولی خاص می باشد که بهتر است با این اصول نیز آشنا شوید.

نحوه پر کردن ابرو با آرایش

ابروها یکی از مهم ترین اعضای صورت به شمار می روند که تغییر در فرم آن ها باعث ایجاد تغییرات قابل توجهی در ظاهر خانم ها می شود بنابراین بهتر است شما در زمان آرایش ابرو هایتان دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه مطلب روش هایی برای آرایش ابرو را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

نحوه پر کردن ابرو با مداد

روش اول ( آرایش برو با آکوا یا مداد ابرو )

۱.ابتدا ابروهایتان را به کمک شانه ابرو مرتب نمایید و در صورتی که تارهای ابروهایتان بلند هستند آن ها را به کمک قیچی مرتب نمایید.

۲. با توجه به فرم ابرو ها می توانید قسمت های خالی آن ها را به کمک مداد ابرو یا آکوا پر نمایید. توجه داشته باشید که برای فرم دادن به ابروها از هر نوع محصول آرایشی که استفاده می کنید باید آن را به آرامی روی ابروهایتان بکشید زیرا در این صورت فرم ابروهای شما طبیعی تر به نظر می رسند همچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که در ابتدا باید فرم کلی ابروی خود را به کمک مداد بکشید سپس خط بالایی ابرو را با فاصله کمی از تاج ابرو بکشید و خط پایینی را هم با مقداری فاصله از ابتدای ابروها بکشید که در این صورت ابروهای شما ظاهری بی نظیر خواهند داشت.

۳. بعد از اینکه قسمت های خالی ابروی خود را پر کردید می توانید برای محو کردن ابرو ها و طبیعی تر به نظر رسیدن خطوط کشیده شده در ابرو از قلم موی کوچک استفاده نمایید.

 آموزش آرایش ابرو ها

  •  آرون گروپس

۴. بعداز پر کردن قسمت های خالی ابرو باید آن ها را به سمت بالا شانه بزنید تا اگر فضای خالی بین ابروهایتان وجود داشت آن فضای خالی را پر نمایید سپس باید ابروهایتان را به حالت اولیه برگردانید.

۵. مقداری کانسیلر یا کرم پودر در اطراف ابروها و روی استخوان ابرو بزنید سپس به کمک اسفنج یا انگشت کانسیلر را محو نمایید تا ظاهر ابروهایتان طبیعی تر به نظر برسد.

آرایش ابرو با مداد

روش دوم : ( آرایش ابرو با ریمل یا ژل ابرو ها )

اگر ابروهای شما نیازی به پر کردن ندارند می توانید به کمک ریمل ابرو یا ژل ابرو به تارهای موی ابروی خود فرم و حالت دهید همچنین استفاده از ریمل ابرو باعث پر رنگ تر به نظر رسیدن تارهای مو ابرو می شود.

برای ریمل زدن ابرو باید براش ریمل را مقداری به مایع یا ژل آغشته نمایید سپس براش را به آرامی روی سطح ابروهایتان بکشید که در این صورت ابروهای شما پر و پهن تر به نظر می رسند.

نحوه آرایش ابرو ها

روش سوم : ( آریش ابرو با پماد ابرو )

یکی دیگر از انواع روش های ساده برای پر کردن قسمت های خالی ابرو استفاده از پماد ابرو می باشد. توجه داشته باشید که استفاده از پماد ابرو برای فرم دادن به ابروها کمی دشوار است زیرا پماد حالت کرمی شکلی دارد و در صورتی که از آن بدرستی استفاده نشود فرم ابروها غیر طبیعی به نظر می رسد.

برای پر کردن ابروها به کمک پماد ابرو می توانید از قلمویی سرکج استفاده نمایید که در این صورت باید نوک قلمو را به مقداری پماد ابرو آغشته نمایید سپس قلمو را روی تارهای موی ابرو بکشید. توجه داشته باشید که خطوط کشیده شده باید باریک باشند تا ظاهر ابروهای شما بی نظیر و جذاب تر به نظر برسد. بعد از پر کردن قسمت های خالی ابرو نیز می توانید به کمک براشی ابروهایتان را شانه بزنید تا پماد به صورت یکنواخت روی سطح ابروهای شما پخش گردد.

نکات طلایی برای پر کردن ابرو با آرایش

نکات طلایی برای میکاپ ابرو ها

  1. در زمان حالت دادن به ابرو ها نباید به ابروها بیش از حد زوایه بدهید زیرا در این صورت ابروهای شما فرمی غیر طبیعی پیدا خواهند کرد.
  2. اگر تمایل دارید برای آرایش ابروها از آکوا یا مداد استفاده نمایید باید از کیفیت محصول آرایشی مورد استفاده تان مطمئن شوید.
  3. در صورت تمایل می توانید بعد از اتمام کار آرایش ابروها به کمک مداد سفید به قسمت زیرین ابروهای خود حالت و فرم دهید.

آموزش ساده برای پر کردن ابرو با آرایش

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با اصول پر کردن ابرو با آرایش آشنا شدید که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *