دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سفارش ماگ حرارتی و چاپ روی ماگ بصورت سابلیمیشن

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب شما را با نحوه سفارش ماگ حرارتی و چاپ روی ماگ آشنا میکنیم و همچنین انتخاب یک هدیه مناسب مانند چاپ عکس روی لیوان حرارتی که برای روزهای خاص می تواند در تداوم و بهبود رابطه خیلی تاثیرگذار باشد. ماگها ازجمله کالا هایی بسیار لوکسی هستند که امروزه در سبد انتخاب برای  هدیه های خاص مورد استفاده قرار می گیرند .نکته قابل توجه اینکه این کالا بیشتر به صورت سفارشی انتخاب می شود و طرح چاپ شده روی بدنه  آن، کاملا مبتنی بر سلیقه مشتری است . شما می توانید هم اکنون با مراجعه به سایت عکسچاپ ماگ با طرح دلخواه خود را با بهترین کیفیت سفارش دهید.

سفارش ماگ حرارتی و چاپ روی ماگ بصورت سابلیمیشن

عکس روی لیوان حرارتی

عکس روی لیوان حرارتی میتواند کاملا بنا به سلیقه مشتری درج شود . لیوان حرارتی یا لیوان جادویی امروزه یک کالای غافلگیر کننده و بسیار جذاب است زیرا زمانی که  بدنه لیوان با حرارت تماسی ندارد طرح روی آن کاملا مشکی و محو است ولی زمانی که در آن یک مایع داغ  مانند چایی ریخته می شود طرح از قبل چاپ شده بر  روی آن از پایین به بالا کم کم نمایان می شود.

سفارش ماگ حرارتی و چاپ روی ماگ بصورت سابلیمیشن

بطور خلاصه چاپ عکس علاوه بر روی لیوان حرارتی و لیوان ساده بر روی بشقاب نیز قابل انجام است و از آن جهت هدیه بسیار شیک و یا بعنوان یک کالای تزئینی در دکور منزل یا محل کار استفاده می شود. توجه داشته باشید برای چاپ از عکس هایی که کیفیت لازم را ندارند و یا اینکه بسیار بزرگ نمایی شده اند استفاد نکنید و سعی کنید از عکس های با کیفیتی  مانند عکس هایی که در آتلیه یا در سایر مکان ها با نور مناسب و تکنیک خوب گرفته اید استفاده کنید.

سفارش ماگ حرارتی

سفارش ماگ حرارتی و چاپ روی ماگ بصورت سابلیمیشن

از جمله جایگزین بسیار مناسب برای هدیه های بسیار گرانقیمت سفارش ماگ حرارتی است که امروزه جزو کالاهای منتخب و پرطرفدار محسوب می شود. بطور خلاصه برای سفارش ماگ حرارتی راهکار های زیادی وجود دارد ولی ما در اینجا شما را با بهترین و راحت ترین راهکار آشنا می کنیم و شما بعد از انتخاب طرح یا عکسی که می خواهید بر روی ماگ حرارتی  چاپ شود میتوانید به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید و ضمن دیدن ایده های جدید چاپ ، طرح خود را  سفارش دهید و آن را با کیفیت چاپ بسیار بالا و با قیمت مناسب در سراسر ایران درب منزل تحویل بگیرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *