دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل گوشواره بخیه ای با طرح های جدید و لوکس

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
  • ۰

گوشواره از انواع جواهرات پرطرفدار در بین خانم ها است که مدل های زیبا و انواع طرح های متنوعی موجود است. مدل گوشواره بخیه ای یکی از زیباترین طرح های گوشواره زنانه و دخترانه است که امروزه توجه خانم ها را به سوی خود جلب کرده است.

مدل گوشواره بخیه، طراحی بی نظیر و متفاوتی دارد و در همه مدل های این گوشواره از زنجیری نازک و بلند استفاده می شود که یک طرف زنجیر دارای میله ای باریک است که به راحتی می توان این میله باریک را از سوراخ گوش عبور داد و طرف دیگر زنجیر به اشکال مختلفی نظیر پروانه و قلب و گل و … متصل است.

گوشواره بخیه ای، برای خانم های جوان می تواند انتخاب بی نظیر و متفاوتی باشد و اگر شما تمایل دارید از گوشواره ها با طرح متفاوت استفاده کنید بهتر است که این مدل گوشواره زیبا و جذاب را برای خرید انتخاب نمایید.

مدل گوشواره بخیه ای با طرح قلب

مدل گوشواره بخیه ای با طرح های زیبا و متفاوت مخصوص خانم های خوش سلیقه

گوشواره های بخیه ای مانند یک ریسمان از سوراخ و یا سوراخ های گوش شما عبور می کنند و طول این نوع گوشواره ها بین ۷ تا ۱۲ سانتی متر است. این مدل گوشواره ها می توانند زیبایی خاص و متفاوتی را به گوش های شما بدهند و شما می توانید از این مدل گوشواره ها در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید.

مدل زیبا و جدید گوشواره بخیه ای

می توانید این مدل گوشواره با اشکال مختلف را همراه با گردنبند های زیبایی که اشکالی مشابه با گوشواره را دارند استفاده کنید تا ظاهر شما جذاب و متفاوت تر از همیشه شود.

در این بخش طرح های متنوعی از گوشواره بخیه، را مشاهده خواهید کرد که هر کدام از این طرح های زیبا و متفاوت می توانند برای شما انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

گوشواره بخیه ای با طرح پروانه مدل گوشواره بخیه ای زنانه و دخترانه مدل زیبا و متفاوت گوشواره بخیه ای گوشواره بخیه ای نگین دار   جدیدترین نمونه های گوشواره بخیه ای

طرح های زیبا گوشواره  با اشکال مختلف

  مدل گوشواره طلا زنانه مدل گوشواره بخیه ای با اشکال مختلف و بی نظیر مدل های زیبا گوشواره بخیه ای گوشواره بخیه ای با طرح برگ گوشواره بخیه ای با طرح ملودی

انواع مدل های گوشواره بخیه ای جدیدترین نمونه های گوشواره بخیه ای

گوشواره بخیه ای، با طرح قلب

گوشواره بخیه ای مدل گوشواره بخیه ای زنانه و دخترانه گوشواره بخیه ای با جدیدترین طرح های مد سال

گوشواره شیک  با طرح ماه و ستاره

گوشواره بخیه ای زیبا

گوشواره یکی از زیباترین جواهرات برای خانم ها است که بر روی زیبایی ظاهری شما می تواند تاثیرگذار باشد. زیباترین و جدیدترین طرح های مدل گوشواره ها را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم این طرح های جدید و متفاوت مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *