دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اصول آرایش صورت تیره و نمونه های آرایش های جذاب برای صورت های تیره

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا ترفندهایی برای آرایش صورت تیره را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها بتوانید میکاپی بی نظیر و جذاب برای پوست صورتتان داشته باشید.

میکاپ صورت تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارد از این رو بهتر است شما در زمان انتخاب مدل میکاپ صورت تان دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید. توجه داشته باشید که میکاپ صورت را باید با توجه به رنگ پوست تان انتخاب نمایید و اگر پوست شما سبزه یا تیره می باشد بهتر است برای انجام میکاپ تان از اصول آرایش صورت تیره استفاده نمایید.

آموزش آرایش صورت تیره مخصوص خانم ها و دختران جوان

اغلب خانم هایی که دارای پوست تیره هستند تمایل دارند به کمک ترفندهای آرایشی پوست خود را کمی روشن تر کنند. در ادامه نحوه انجام میکاپ برای صورت سبزه را پیش رو خواهید داشت.

مدل آرایش صورت تیره

میکاپ پوست تیره یا سبزه را چگونه می توان انجام داد ؟

برای اینکه میکاپ صورت بدون عیب به نظر برسد بهتر است ابتدا نوع درجه پوست تان را بدانید. پوست های تیره زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و با یک انجام یک میکاپ مناسب روی این پوست ها می توان جذابیت ظاهری را تکمیل کرد. درجه بندی پوست های تیره عبارتند از :

  1. پوست خیلی تیره :

رنگ های قرمز و بنفش و خاکستری برای انجام میکاپ این رنگ پوست مناسب هستند.

۲. پوست متوسط ( سبزه )

طیف های مختلف رنگ قرمز و آبی برای پوست متوسط مناسب هستند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

۳. پوست گندمی تیره

این رنگ پوست نه چندان تیره و نه چندان روشن می باشد. برای میکاپ این رنگ پوست می توان از رنگ های زرد و زیتونی استفاده کرد. همچنین خانم هایی که دارای رنگ پوست تیره هستند می توانند از رنگ های گرم نظیر هلویی و طلایی و برنز و نارنجی و قرمز و قهوه ای در میکاپ صورت خود استفاده نمایند. رنگ های سرد آرایشی نظیر آبی و بنفش و نقره ای و صورتی و آبی نیز برای انجام میکاپ صورت انتخابی مناسب و ایده آل می باشند.

آرایش زنانه شیک آرایش صورت زیبا برای پوست سبزه آرایش صورت تیره برای خانم های جذاب میکاپ زنانه برای پوست تیره آرایش صورت زنانه و شیک آرایش صورت دخترانه برای پوست تیره میکاپ پوست تیره با متدهایی جدید مدل های آرایش صورت تیره و جدید آرایش صورت برای پوست سبزه مخصوص خانم های جوان آرایش صورت پوست سبزه

برای میکاپ پوست تیره ابتدا باید با کرم پودری مناسب لکه ها و نقطه های تیره پوست صورت خود را پوشش دهید. در صورت تمایل می توانید دو کرم پودر با رنگ های تیره و لایت را برای پوشاندن پوست صورت با یکدیگر ترکیب نمایید سپس پوست صورت تان را یکدست نمایید.

برای آرایش چشم ها نیز می توانید از سایه های متالیک و براق استفاده نمایید. اگر تمایل دارید آرایش چشم هایتان جذاب تر به نظر برسد بهتر است سایه طلایی و بنفش را با یکدیگر ترکیب نمایید همچنین خط چشم را هم می توانید به کمک خط چشم قهوه ای یا سیاه بکشید. اگر تمایل دارید چشم هایتان جادویی به نظر برسد بهتر است از مژه مصنوعی و ریمل نیز استفاده نمایید.

اگر تیرگی پوست شما متوسط می باشد می توانید برای آرایش گونه ها از رژگونه با رنگ های صورتی و رزی و سرخ استفاده نمایید ولی اگر پوست خیلی تیره ای دارید بهتر است برای میکاپ گونه ها از رژگونه با رنگ ارغوانی و برنز استفاده نمایید همچنین از رنگ های قهوه ای و خیلی تیره برای زدن رژگونه خودداری نمایید. رنگ های قرمز و صورتی رژگونه نیز دارای طیف گسترده ای هستند و شما می توانید به کمک این رنگ رژگونه ، گونه هایتان را برجسته تر کنید.

رنگ های صورتی براق و قرمز تیره برای آرایش لب های افراد با رنگ پوست تیره انتخابی مناسب می باشند و اگر شما تمایل دارید آرایشی طبیعی تری داشته باشید بهتر است از برق لب نیز برای میکاپ لب هایتان استفاده نمایید همچنین اگر رنگ پوست شما خیلی تیره است باید از زدن رژلب های خیلی تیره خودداری نمایید.

آرایش صورت زنانه مخصوص پوست تیره

آرایش صورت زنانه خاص مدل آرایش صورت زنانه جدید آرایش صورت زنانه تیره مدل های آرایش مخصوص پوست تیره میکاپ زنانه برای پوست تیره مدل آرایش صورت مخصوص پوست تیره آرایش مخصوص پوست تیره مدل آرایش صورت برای پوست تیره آرایش برای پوست تیره مدل میکاپ صورت تیره

در این مطلب توجه شما عزیزان را به ترفندهایی برای میکاپ صورت تیره جلب کردیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *