دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فروشگاه آنلاین برای خرید سیسمونی

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

همه پدر و مادرها قبل از به دنیا آمدن نوزاد خود تمایل به خرید وسایلی برای نوزاد دارند که به وسایل نوزاد سیسمونی گفته می شود. از جمله مهم ترین این وسایل می توان به پوشک بچه و کرم سوختگی نوزاد اشاره کرد که برای تهیه پوشک باید به سایز و کیفیت آن توجه کنید. همچنین به دلیل آن که ممکن است نوزاد دچار سوختگی و حساسیت پوستی گردد وجود کرم سوختگی نوزاد نیز اهمیت دارد.

برای خرید سیسمونی باید حتماً قبل از شروع آن چند نکته مهم را در نظر بگیرید تا هم سریع ‌تر و بهتر این کار را انجام بدهید و هم این که بتوانید اقلام مورد نیاز را تهیه نمایید. بهترین کار این است که لیست وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید و پس از آن شروع به خرید وسایل نمایید‌‌‌. این کار به شما کمک خواهد کرد تا از خرید وسایل غیر ضروری و اضافی خودداری کنید. همچنین قبل از اقدام به خرید، انواع برندها را بررسی کنید تا بتوانید یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب انتخاب کنید. در ادامه می خواهیم اطلاعات بیشتری درمورد تهیه سیسمونی در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم با ما همراه باشید.

خرید سیسمونی نوزاد:

معمولاً پس از آن که والدین متوجه بارداری می‌ شوند شروع به خرید سیسمونی نوزاد می کنند. برای این که بتوانند یک سیسمونی کامل و عالی تهیه نمایند باید لیستی از وسایل مورد نیاز کودک را تهیه کنند. انجام این کار پس از مشخص شدن جنسیت نوزاد صورت می گیرد، تا افراد بتوانند با اطمینان بیشتری وسایل مورد نیاز را تهیه کنند. زیرا نکاتی مانند رنگ وسایل و تهیه لباس با توجه به جنسیت، اهمیت بسیار بالایی دارد. اما به هر حال وسایلی نیز وجود دارد که می توان در هر زمانی آن ها را تهیه کرد و به عنوان وسایل بسیار ضروری و مهم برای نوزاد به شمار می روند. از جمله این وسایل می توان به پوشک بچه و کرم سوختگی نوزاد اشاره کرد. این وسایل برای رعایت بهداشت نوزاد اهمیت بسیار زیادی دارند و باعث محافظت از پوست او می‌ شوند و از جمله اولین اقلام برای تهیه سیسمونی به شمار می ‌روند.

فروشگاه آنلاین برای خرید سیسمونی

سیسمونی

  • پوشک بچه:

پوشک بچه را یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل مراقبت از نوزاد می دانند که اولین بار بر روی سیسمونی نوزاد تهیه می شود. در واقع پوشک بچه موجب حفظ بهداشت کودک خواهد شد، علاوه بر آن را حتی مادر را نیز افزایش خواهد داد. یک نکته بسیار مهم که برای خرید پوشک بچه باید بدانید سایز مناسب برای نوزاد و همینطور کیفیت محصول می باشد. سایز بندی پوشک با توجه به اندازه بدن نوزاد و همچنین وزن آن انجام خواهد گرفت و این سایزبندی در برندهای مختلف فرق می کند. اما به طور کلی برای نوزادانی که تازه به دنیا آمده اند سایز ۱ مناسب است. به همین دلیل در هنگام خرید سیسمونی پوشک نوزاد سایز ۱ تهیه می شود که برای نوزادانی با وزن ۲ تا ۵ کیلوگرم مناسب است.

  • انواع پوشک بچه:

قطعا در هنگام تهیه و خرید سیسمونی با برندهای مختلفی از پوشک‌ بچه روبرو خواهید شد. از جمله این برندها می ‌توان به مای‌ بیبی اشاره کرد که از اولین برندها در بازار می باشد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به جای کلمه پوشک از کلمه مای بیبی استفاده می کنند. اما هرکدام از این برندها دارای ویژگی های خاصی است که در زیر به صورت مختصر ویژگی های پرطرفدارترین پوشک های بچه را توضیح خواهیم داد.

  • مای بیبی:

این محصول که از جمله برندهای معروف پوشک بچه به شمار می رود بسیار نازک می باشد، اما در عین حال دارای جذب بسیار بالا است و باعث می گردد تا کودک در آن راحت بوده و بتواند حرکت کند. همچنین در این محصول امکان هدایت جریان هوا وجود دارد، پس از ایجاد احساس خشکی جلوگیری خواهد کرد.

  • پریما:

یکی دیگر از برندهایی که در بازار وجود دارد و افراد برای تهیه سیسمونی از آن استفاده می‌ کنند پوشک پریما است. که دارای جذب بسیار بالا می باشد. به همین دلیل از خیس ماندن پوست جلوگیری می کند. علاوه بر آن از بروز مشکلاتی مانند تراوش و نشت بو و یا حتی ایجاد حساسیت پوستی جلوگیری خواهد کرد.

  • مولفیکس:

پوشک مولفیکس را می ‌توان یکی از برندهای پرطرفدار در ایران دانست که کاملا استاندارد بوده و می ‌توان گفت با نمونه ‌های خارجی قابل مقایسه می باشد.

  • کانفی:

یکی از برند های بسیار عالی پوشک کانفی است، که دارای اکسید روی، لوسیون و ویتامین e است. بنابراین بروز حساسیت پوستی در نوزاد را به حداقل می رساند. به دلیل این ویژگی ها افراد در هنگام تهیه سیسمونی آن را انتخاب می ‌کنند.

فروشگاه آنلاین برای خرید سیسمونی

پوشک بچه

  • کرم سوختگی نوزاد:

معمولا یکی از عوارضی که به خاطر آن نوزاد بسیار اذیت می شود سوختگی پا است. این مشکل می ‌تواند به دلایل متفاوتی رخ دهد که سوختگی پای نوزاد به دلیل ادرار اصلی ترین دلیل آن می ‌باشد. زمانی که پوشک خیس در مدت زمان طولانی عوض نگردد این مشکل در ناحیه کشاله، ران، مقعد و همینطور ناحیه تناسلی نوزاد ایجاد می گردد. همچنین بعضی از پوشک ‌ها دارای پودر جاذب می باشند که باعث خشک شدن پوست می شوند. در کل اگر پای نوزاد مدت طولانی در پوشک خیس باقی بماند باعث ایجاد سوختگی خواهد شد. علاوه بر آن دلایل دیگری مانند استفاده از پودر بچه، حساسیت به پوشک، استفاده از آنتی بیوتیک ها و وجود رطوبت نیز از دیگر دلایلی است که باعث سوختگی پای نوزاد خواهد شد.

به همین دلیل مادران باید در هنگام خرید سیسمونی وسایلی مانند کرم سوختگی نوزاد را تهیه کنند تا در صورت بروز این اتفاق از آن استفاده کرده و از پیشرفت این عارضه پوستی جلوگیری کنند. از جمله این پمادها می ‌توان به کالاندولا، زینک اکسید و پلاتن اشاره نمود. در کل بهتر است بدانید که پیشگیری بهتر از درمان می باشد، بنابراین اگر متوجه شده اید که پای نوزاد بسیار کم دچار حساسیت و سوختگی شده، از کرم سوختگی نوزاد استفاده کنید تا این سوختگی خیلی سریع درمان شده و از پیشرفت آن جلوگیری گردد.

علاوه بر آن بهتر است پس از چرب کردن پا با کرم سوختگی نوزاد محل سوختگی را در معرض هوا قرار دهید و نوزاد را تا مدتی پوشک نکنید. قطعاً با توضیحات ارائه شده متوجه اهمیت خرید کرم سوختگی نوزاد در هنگام تهیه سیسمونی شده ‌اید.

فروشگاه آنلاین برای خرید سیسمونی

کرم سوختگی نوزاد

معتبر ترین مرکز برای خرید سیسمونی:

به طور کلی همه افراد تمایل دارند که تهیه وسایل سیسمونی نوزاد خود را از مراکز معتبر انجام دهد. در واقع فرقی ندارد که شما به صورت اینترنتی یا حضوری خرید می کنید مهم ترین موضوع برای خرید کردن آن است که وسایل مورد نیاز نوزاد خود را از مراکزی که کیفیت کالاهای آن ها  مورد تایید قرار گرفته است انجام دهید. فروشگاه مانیلو maniloo.com  ازمعتبرترین فروشگاه ها می باشد که تنوع کالاها در این فروشگاه بسیار بالا می باشد و کیفیت کالا نیز بسیار فوق‌ العاده است پس شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت مانیلو مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *