دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل پرده اداری در طرح و رنگ های مناسب

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش دکوراسیون مجله آرگا با انواع مدل پرده اداری با طرح و رنگ های خاص و جذاب آشنا خواهید شد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پرده ای شیک و خوشرنگ را برای محل کار خود انتخاب نمایید.

پرده از انواع وسایل لازم و کاربردی برای هر مکانی است و اگر شما تمایل دارید محیط کار آرامش بخش و زیبایی داشته باشید بهتر است از بین انواع مدل پرده اداری ، طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

مدل پرده اداری با طرح و رنگ های شیک و جدید

پرده های اداری در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون اداری از بین آن ها پرده ای شیک را برای پوشاندن پنجره بخش های مختلف شرکت و اداره انتخاب نمایید.

طرح های پرده اداری

طرح های پرده مخصوص اداره ها و شرکت ها

محل کار هر فردی خانه دوم اش به شمار می رود از این رو بهتر است در هنگام انتخاب لوازم و تجهیزات برای محل های اداری حساسیت و دقت لازم به خرج داده شود.

پرده های مخصوص اداره ها و شرکت ها در انواع طرح های متنوع نظیر پرده کرکره ای و پرده زبرا و پرده شید رولی و … موجود می باشند که برای طراحی پرده کرکره ای از متریال های مختلف نظیر فلز و آلومینیوم و چوب استفاده می شود و نصب این پرده به سادگی امکان پذیر می باشد و برای بالا و پایین بردن این نوع پرده از یک نخ که روی آن تعبیه شده است استفاده می گردد.

در ساختار پرده کرکره ای باتومی تعبیه شده است که می توان با چرخاندن آن پرده را به شکل سایه روشن و سایه تیره تغییر داد. برای نظافت پرده کرکره ای نیز از دستمالی نم دار می توانید استفاده نمایید.

مدل پرده اداری با طرح زیبا

  •  آرون گروپس

پرده زبرا یکی دیگر از انواع مدل های شیک و پرطرفدار می باشد و از این طرح پرده در فضای اداره ها اغلب برای پوشاندن مساحت وسیعی استفاده می گردد. پرده شید رولی نیز برای پوشاندن پنجره های وسیع کاربرد دارد و شما می توانید با پایین آوردن این طرح پرده به فضا جذابیت خاصی را ببخشید.

توجه داشته باشید که در ساختار پرده شید رولی یک صفحه یکدست وجود دارد که روی این صفحه می توانید تصویر دلخواه خود را چاپ نمایید همچنین این طرح پرده ها دارای قابلیت دکوراتیو نیز می باشند.

پرده کرکره ای مدل پرده ساده اداری پرده اداری دو رنگ پرده زبرا اداری مدل پرده اداری سبز طرح های پرده اداری مدل پرده رنگ روشن مدل پرده اداری رنگ تیره مدل پرده رنگ روشن طرح های پرده اداری خاص طرح های زیبا پرده مخصوص مکان های اداری پرده اداری سبز رنگ

انتخاب پرده اداری با طرح و رنگ مناسب

انتخاب رنگی مناسب برای پرده از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است برای انتخاب رنگ پرده به رنگ سایر وسایل و رنگ دیوارپوش و کفپوش توجه داشته باشید.

اگر پرده را برای مکانی کوچک می خواهید بهتر است رنگ آن را روشن انتخاب نمایید زیرا رنگ های روشن باعث می شوند تا فضا بزرگ تر به نظر برسد. برای انتخاب رنگ پرده برای مکان های بزرگ محدودیت زیادی وجود ندارد.

در صورت تمایل می توانید برای فضای اداره یا شرکت ها از پرده پارچه ای ساده یا پلیسه ای استفاده نمایید که برای دوخت این پرده ها از پارچه های مختلف نظیر حریر و مخمل و … استفاده می شود.

پرده اداری رنگ روشن و شیک پرده اداری پارچه ای مدل پرده اداری شیک و زیبا مدل پرده زبرا مخصوص مکان های اداری طرح های زیبا پرده اداری مدل پرده اداری شید رولی پرده اداری کرکره ای رنگ روشن پرده اداری شیک و جذاب پرده اداری قهوه ای تیره پرده اداری شیک و رنگ روشن مدل پرده اداری رنگ تیره پرده مخصوص مکان های اداری

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع مدل پرده اداری شیک و زیبا با انواع رنگ های روشن و تیره جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *