دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی و معرفی بازیگران سریال مانی هیست

  • عاطفه میرزایی
  • ۳ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

بیوگرافی بازیگران سریال مانی هیست همراه با تصاویر جدید و شخصی آنها را در اینجا برای شما دوستان عزیز تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

مانی هیست یک سریال محصول کشور اسپانیا در ژانر جنایی سرقت می باشد که توسط آلکس پینا ساخته شده است. این سریال از سال ۲۰۱۷ تا به امروز ۵ فصل از شبکه نتفلیکس منتشر شده است. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی بازیگران سریال مانی هیست آشنا شوید.

بازیگران مجموعه تلویزیونی مانی هیست

بیوگرافی بازیگران سریال مانی هیست + تصویر

مجموعه تلویزیونی مانی هیست عنوان سریال اسپانیا به کارگردانی آلکس پینا محصول ۲ مه سال ۲۰۱۷ از شبکه نتفلیکس است. تهیه کننده این سریال هم برعهده آلکس پینا است. این مجموعه در کشور هایی از جمله تایلند، پاناما، اسپانیا و ایتالیا ساخته شده است.

بازیگران سریال مانی هیست + تصویر جدید

از جمله بازیگران سریال مانی هیست می توان به آلوارو مورته، اورسولا کوربیرو، ایتسیار ایتانیو، پدرو آلنسو، پاکو توس، آلبا فلورس، میگل هران، هایمه لورنته، انریکه آرسه، ماریا پدراسا، دارکو پریچ، کیتی مانبر، هویک کوچکریان، رودریگو د لا سرنا، نجوا نیمری، لوکا پروش، روبرتو گارسیا رویز و … اشاره کرد.

انتخاب نام مانی هیست

هنگامی که نام خانه کاغذی برای این مجموعه انتخاب شد، پخش کننده آن به این نتیجه رسید که برای تلفظ راحت غیر اسپانیایی‌ زبان‌ ها، یک نام انگلیسی جایگزین انتخاب شود. بدین ترتیب اسم “سرقت پول ( Money Heist) برای این مجموعه انتخاب شد.

اعضای سریال مانی هیست

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

جوایز و افتخارات

این مجموعه تلویزیونی جوایز بسیاری مانند در جشنواره چهل و ششمین دوره جوایز بین‌ المللی امی بهترین سریال درام را دریافت کرد.

این سریال در سال ۲۰۱۸ به یک سریال تابستانی پرطرفدار در سراسر اروپا تبدیل شد و به عنوان پربیننده ترین سریال غیر انگلیسی و یکی از پر تماشاگر ترین دز شبکه نتفلیکس بود.

معرفی هنرمندان سریال مانی هیست

آلوارو مورته

آلوارو مورته با نام اصلی آلوارو آنتونیو گارسیا مارکز مورته بازیگر سرشناس اهل اسپانیا متولد ۲۳ فوریه سال ۱۹۷۵ که هم اکنون وی ۴۷ سال سن دارد و در شهرستان آلخسیراس، کادیس واقع در کشور اسپانیا چشم به جهان گشوده است.

ایشان فعالیت خود را از سال ۲۰۰۲ با بازی در یک نقش جزئی در سریال اسپانیایی بیمارستان مرکزی، شروع کرد. تا اینکه با بازی در نقش پروفسور در سریال خانه کاغذی یا مانی هیست به شهرت زیادی رسید.

بیوگرافی خواندنی بازیگران سریال مانی هیست

بیوگرافی بازیگران سریال مانی هیست

اورسولا کوربیرو

اورسولا کوربیرو مدل و هنرپیشه معروف اهل اسپانیا متولد ۱۱ اوت سال ۱۹۸۹ که هم اکنون وی ۳۳ سال سن دارد و در شهر بارسلون چشم به جهان گشوده است.

او فعالیت حرفه ای خود را از سال ۲۰۰۲ آغاز نمود و تاکنون در این عرصه فعالیت می کند.

از سریال های مهم وی که در آن حضور داشته می توان به پول کاغذی و فیزیک یا شیمی و چشمان مار: منشأ جی. آی. جو اشاره کرد.

زندگینامه هنرمندان مجموعه مانی هیست

ایتسیار ایتانیو

ایتسیار ایتونیو مارتینس ملقب به ایتسیار ایتانیو بازیگر محبوب و مطرح اهل اسپانیا متولد ۱۸ ژوئن سال ۱۹۷۴ که هم اکنون وی ۴۸ سال سن دارد و در شهر باسائوری چشم به جهان گشوده است.

شهرت اصلی این هنرمند با سریال مانی هیست در نقش راکل موربلو بازرس نیرو ملی شروع شد.

بازیگران معروف مانی هیست

پدرو آلنسو

پدرو گونزالس آلنسو بازیگر و نویسنده اهل اسپانیا متولد ۲۱ ژوئن سال ۱۹۷۱ که هم اکنون وی ۵۱ سال سن دارد و در شهر پدرو گونزالس آلنسو به دنیا آمده است.

او فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری از سال ۱۹۹۵ آغاز نمود و اکنون با مجموعه تلویزیونی مانی هیست در نقش برلین به شهرت رسید.

معرفی هنرمندان مانی هیست

پاکو توس

پاکو توس بازیگر محبوب اهل اسپانیا متولد ۱۰ فوریه سال ۱۹۶۴ که هم اکنون وی ۵۸ سال سن دارد و در شهر ال پوئرتو د سانتا ماریا آندلس سویا متولد شده است.

از آثار شاخص وی می توان به سریال های خانه کاغذی (۲۰۱۷)، نگهبان نامرئی (۲۰۱۷)، مردان باکو (۲۰۱۰) و فیلم سینمایی آلاتریست (۲۰۰۶) اشاره نمود.

وی متاهل می باشد و دو فرزند دارد.

معرفی بازیگران مجموعه مانی هیست

آلبا فلورس

آلبا فلورس بازیگر زن اهل اسپانیا متولد ۲۷ اکتبر سال ۱۹۸۶ که هم اکنون وی ۳۶ سال سن دارد و در شهر مادرید چشم به جهان گشوده است.

پدر بزرگش از کولیان مهاجر رومانی به اسپانیا است، پدرش آنتونیو فلورس خواننده و موسیقی دان اهل اسپانیا می باشد.

وی  فعالیت خود را از سال ۲۰۰۵ آغاز نمود و تاکنون در این عرصه فعالیت می کند.

معرفی بازیگران سریال مانی هیست

میگل اران

میگل اران هنرپیشه با استعداد اهل اسپانیا متولد ۲۵ آوریل سال ۱۹۹۶ که هم اکنون وی ۲۶ سال سن دارد و در شهر مالاگا چشم به جهان گشوده است.

ایشان در سریال و فیلم های بسیاری بازی کرده است که از آنها می توان به خانه کاغذی، تا بلندای آسمان، نگهبان نامرئی، ۱۸۹۸، آخرین مردان ما در فیلیپین، الیت و … اشاره داشت.

بیوگرافی کامل بازیگران سریال مانی هیست

خائیمه لورنته

خائیمه لورنته هنرپیشه اسپانیایی متولد ۱۲ دسامبر سال ۱۹۹۱ که هم اکنون وی ۳۱ سال سن دارد و در شهر مورسیا چشم به جهان گشوده است.

لورنته کار بازیگری خود را از سال ۲۰۱۶ آغاز نمود و با سریال خانه کاغذی در نقش ریکاردو دنیل به شهرت دست یافت.

هنرمندان سریال مانی هیست

انریکه آرسه

انریکه آرسه بازیگر موفق اسپانیا متولد ۸ اکتبر سال ۱۹۷۲ که هم اکنون وی ۵۰ سال سن دارد و در شهر والنسا به دنیا آمده است.

بازیگران مجموعه پرطرفدار مانی هیست

ماریا پدراسا

ماریا پدراسا بازیگر، بالرین و مدل جوان اسپانیایی متولد ۲۶ ژانویه ۱۹۹۶ که هم اکنون وی ۲۶ سال سن دارد و در شهر مادرید متولد شده است.

ماریا پدراسا یکی دیگر از بازیگران سریال مانی هیست که در مطالعه بیوگرافی این هنرمند شناخته شده آمده است که از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ با خائیمه لورنته در ارتباط بود.

معرفی اعضای سریال مانی هیست

دارکو پریچ

دارکو پریچ بازیگر اهل صربستان متولد ۲۵ مارس ۱۹۷۷ که هم اکنون وی ۴۵ سال سن دارد و در شهر کلادوو متولد شده است.

او فارغ التحصیل رشته دامپزشکی می باشد. دارکو از دوران کودکی به هنر علاقه داشت و اولین بار در سن شش سالگی روی صحنه رفت.

زندگینامه باحال هنرمندان مانی هیست

کیتی مانبر

کیتی مانبر بازیگر اسپانیایی متولد ۱۱ مه سال ۱۹۵۳ که هم اکنون وی ۶۹ سال سن دارد و در شهر اتوکرا چشم به جهان گشوده است.

از کارهای مهم وی در تلویزیون و سینما می توان به همه مردها مثل هم هستند، جادوگران، شم‌هایم برای تو، گل اسرار من، پول کاغذی، گرن هتل و … اشاره داشت.

زندگینامه کامل بازیگران سریال مانی هیست

رودریگو د لا سرنا

رودریگو د لا سرنا بازیگر با استعدا اهل آرژانتین متولد ۱۸ آوریل سال ۱۹۷۶ که هم اکنون وی ۵۵ سال سن دارد و در شهر بوئنوس آیرس به دنیا آمده است.

او درحال حاضر یکی از بازیگران سریال مانی هیست می باشد.

آشنایی با هنرمندان سریال مانی هیست

نجوا نیمری

جوان نیمری اورونیکوئچئا شناخته شده با نام نجوا نیمری بازیگر و خواننده اسپانیایی متولد ۱۴ فوریه سال ۱۹۷۲ که هم اکنون وی ۵۰ سال سن دارد و در شهر پامپلونا متولد شده ست.

او اصالتا اهل اُردن، پدرش کریم نیمری، اهل اردن و مادرش از اهالیِ نابارا در اسپانیا می باشد.

آشنایی با بازیگران سریال مانی هیست

روبرتو گارسیا رویز

روبرتو گارسیا رویز بازیگر اهل کشور اسپانیا متولد ۵ مارس سال ۱۹۷۴ که هم اکنون وی ۴۸ سال سن دارد و در شهر کانتابریا چشم به جهان گشوده است. او بدن سازی حرفه ای کار می کند.

زندگینامه بازیگران مانی هیست

امیدواریم از خواندن بیوگرافی و معرفی بازیگران سریال مانی هیست و همچنین از تصاویر آنها لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. ضمن اینکه برای آشنایی با هنرپیشه های خارجی همچون زندیا کلمن و هنری کویل می توانید کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *