دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی مینا هاشمی مجری با سابقه و محبوب تلویزیون

  • عاطفه میرزایی
  • ۵ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی مینا هاشمی مجری معروف برنامه کودک ایرانی همراه با تصاویر جدید و شیک وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

مینا هاشمی مجری، گوینده، نویسنده و تهیه کننده مطرح تلویزیون و برنامه کودک محبوب و دوست داشتنی می باشد. این هنرمند موفق فعالیت حرفه ای خود را ۱۳۶۴ در سن ۱۴ سالگی با برنامه “جوانه” از شبکه کرمان آغاز نمود. در ادامه این مطلب از مجله سرگرمی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی مینا هاشمی همراه با تصاویر جدید و شیک وی آشنا شوید.

زندگینامه کامل مینا هاشمی

بیوگرافی مینا هاشمی مجری ایرانی + تصاویر جدید وی

مینا هاشمی گوینده و مجری معروف و محبوب کشورمان متولد ۲۷ شهریور ماه سال ۱۳۵۰ که هم اکنون وی ۵۰ سال سن دارد و در شهر کرمان چشم به جهان گشوده است.

وی فارغ التحصیل رشته خبرنگاری و یکی از شاخه های مدیریت می باشد.

مینا هاشمی با اجرای برنامه هایی از جمله سیمای نوجوان (نیم رخ)، مسابقه زنده ماه و مهر، برنامه صبحانه، عصرانه، گردونه، اتاق برنامه‌ها و عکس یادگاری به شهرت زیادی رسیده است.

این مجری دوست داشتنی در حال حاضر در برنامه عصر خانواده از شبکه دو حضور دارد و به عنوان مجری سه روز در هفته جلوی دوربین می باشد.

زندگینامه کامل و خواندنی مینا هاشمی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

شروع فعالیت

خانم مینا هاشمی فعالیت خود را به صورت جدی از سال ۱۳۶۴ در سن ۱۴ سالگی با برنامه “جوانه” از شبکه کرمان شروع کرد که مورد استقبال خوبی قرار گرفت.

در سال ۷۵ در سن ۲۵ سالگی با ایده جدید و اجرای خوبش باعث شد با پیشنهاد مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه یک به تهران دعوت شد. سپس وی مجبور شد تا ۲ سال به صورت هوایی در مسیر تهران – کرمان باشد. تا اینکه او در سال ۱۳۷۷ در سن ۲۷ سالگی برای همیشه به تهران رفت.

خوب است بدانید که خانم هاشمی در سال ۷۴ در سن ۲۴ سالگی به عنوان بهترین مجری از کرمان در جشنواره تلویزیونی انتخاب شد و همچنین در پاییز سال ۱۳۷۸ هم در نظرسنجی روزنامه سینما رتبه اول را در میان مجریان زن به دست آورد.

زندگینامه مینا هاشمی و همسرشعکس های شخصی و جدید مینا هاشمی

بیوگرافی مینا هاشمی + تصاویر باحال

نوشتن در کنار اجرا

وی همزمان با اجرا در تلویزیون دغدغه برای نوشتن هم داشت و گاهی اوقات برای خود و گاهی برای دوستانش پلاتوهای مربوط به اجرایش را می نوشت.

بیوگرافی مینا هاشمی + تصاویر باحال

زندگینامه جامع مینا هاشمی

تهیه کنندگی و نویسندگی

این هنرمند علاوه بر مجری گری، نویسندگی برخی از متن برنامه های خردسال و سیمای نوجوان را نیز بر عهده داشت. همچنین در برنامه های قطب نما و راه با موضوع موفقیت نوجوانان و آسیب های اجتماعی به عنوان تهیه‌کننده، نویسنده و مجری حضور داشت.

ازدواج و همسر مینا هاشمی

این مجری ایرانی چندین سال پیش ازدواج کرده و متاهل می باشد. او یک فرزند پسر دارد.

شرح حال مینا هاشمی و همسرش

شرح حال کامل مینا هاشمی

فعالیت های دیگر مینا هاشمی

او عضو شورای رسانه کودک و نوجوانان وزارت فرهنگ و ارشاد و همچنین رئیس کمیته روابط عمومی انجمن تخصصی کودک و نوجوان می باشد.

از دیگر فعالیت های وی می توان به طراح برگزاری تست و کشف اجرا در شهرستان،  مشاور جشنواره طراحی مدل و لباس کودک و داوری برنامه مجری شو شبکه امید اشاره نمود.

بیوگرافی مینا هاشمی + تصاویر باحالعکس مینا هاشمی در کنار گیتی خامنه و الهه رضایی

زندگینامه مینا هاشمی و همسرش

پیج اینستاگرام مینا هاشمی

پیج اینستاگرام مینا هاشمی به آدرس minahashemi.official@ می باشد. وی در اینستاگرام خود تصاویر شیک و جدید خود را برای هوادارانش به اشتراک گذاشته است. همچنین او نزدیک به ۱۸ هزار نفر فالوور دارد.

زندگینامه خواندنی مینا هاشمی

بیوگرافی مینا هاشمی + تصاویر جدید

تاریخچه زنذدگی مینا هاشمیعکس سید جواد هاشمی در کنار مینا هاشمی

بیوگرافی مینا هاشمی + آلبوم جدید

امیدواریم از خواندن بیوگرافی مینا هاشمی مجری ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و شیک وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *