دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

آرایش چشم با مداد سفید (خط چشم سفید)

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب آموزش آرایش چشم با مداد سفید را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده بتوانید از مداد سفید بدرستی در میکاپ چشمان خود استفاده نمایید.

آرایش چشم با مداد سفید از انواع ترفندهای کاربردی می باشد و اگر شما تمایل دارید چشمانی جذاب و بی نظیر داشته باشید بهتر است میکاپ چشم هایتان را به کمک مداد یا خط چشم سفید انجام بدهید.

آموزش آرایش چشم با مداد سفید

استفاده از خط چشم یا مداد چشم مشکی و رنگ تیره در میکاپ چشم ها رایج است ولی اگر شما تمایل دارید در میکاپ چشم هایتان تنوع ایجاد کنید بهتر است از مداد چشم یا خط چشم سفید برای میکاپ چشم هایتان استفاده نمایید.

میکاپ چشم با مداد سفید

نحوه میکاپ چشم ها با مداد سفید

۱.اگر چشمان شما قرمز شده است و به مهمانی یا مجلسی رسمی دعوت شده اید بهتر است برای خنثی کردن قرمزی چشم هایتان مداد سفید را روی پلک هایتان بکشید که در این صورت چشم های شما باز و درشت تر به نظر می رسند.

۲. اگر برای آرایش چشم هایتان از سایه رنگی استفاده کرده اید می توانید برای بهتر به نظر رسیدن رنگدانه های سایه چشم از مداد سفید روی پلک هایتان استفاده نمایید.

۳. به کمک مداد چشم سفید می توانید مدل ابروهایتان را جذاب تر نشان بدهید فقط کافی است که به کمک مداد زیر ابرو ها را بکشید.

آرایش چشم ها با مداد سفید

  •  آرون گروپس

۴. برای کشیدن سایه چشم به صورت آمبره شما به دو رنگ خط چشم تیره و سفید نیاز دارید که در این صورت باید به کمک خط چشم سفید یک خط روی خط مژه های پلک بالایی خود از قسمت گوشه داخلی چشم ها تا مرکز پلک چشم ها بکشید سپس خط چشم رنگی را از مرکز تا خارج از گوشه خارجی چشم هایتان بکشید و به کمک براش مرکز این دو خط چشمی را که کشیده اید با یکدیگر ترکیب نمایید.

مدل خط چشم آمبره

۵. اگر تمایل دارید چشم هایتان درشت و بزرگ تر به نظر برسد می توانید مداد چشم را روی قسمت داخلی پلک پایین چشم ها بکشید.

۶. برای پوشاندن حلقه های سیاه زیر چشم می توانید به کمک خط چشم سفید گوشه داخلی چشم ها را پر نمایید و به چشم هایتان زیبایی و درخشش خاصی را ببخشید.

مدل آرایش چشم با مداد سفید رنگ

۷. اگر تمایل دارید چشم هایتان جذاب تر به نظر برسند می توانید بخش داخلی پلک پایین را به کمک مداد چشم سفید پر کنید و روی خط مژه های پلک بالا نیز خط چشم مشکی بکشید. این ترفند آرایشی برای افرادی که دارای چشمانی کوچک هستند مناسب می باشد.

۸. برای اینکه سایه چشم هایتان حرفه ای تر به نظر برسد بهتر است برای زیرسازی چشم ها از سایه یا مداد سفید استفاده نمایید و به کمک براش یا انگشت سایه سفید را روی سطح چشم هایتان پخش نمایید. توجه داشته باشید که سایه سفید از چین خوردن سایه رو یلک چشم ها جلوگیری می کند همچنین سایه سفید باعث می شود تا رنگ سایه چشم همان چیزی باشد که شما روی پالت سایه می بینید. اگر از بیس سفید روی چشم هایتان استفاده نمایید ماندگاری سایه چشم ها بیشتر می شود.

میکاپ چشم به کمک خط چشم سفید

مدل هایی از میکاپ چشم با مداد سفید

چشم ها مهم ترین اجزای صورت به شمار می روند و اگر شما تمایل دارید ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است در هنگام میکاپ چشم هایتان حساسیت لازم را به خرج بدهید و از ترفندهایی کاربردی نیز استفاده نمایید.

میکاپ چشم ها مدل آرایش چشم زیبا کشیدن خط چشم با مداد سفید مدل آرایش چشم با مداد سفید رنگ مخصوص خانم های جذاب آرایش چشم دخترانه با مداد سفید میکاپ چشم سبز با مداد سفید آرایش چشم ها با مداد سفید برای خانم های جذاب مدل های آرایش چشم با مداد سفید

در این مطلب نکاتی برای استفاده از مداد سفید در میکاپ چشم ها را پیش رو داشتید که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید مهارت لازم را برای استفاده از مداد یا خط چشم سفید در میکاپ تان بدست آورید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *