دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رفع بوی بد لیوان و روش های خوشبو ماندن ظروف شیشه ای

  • سحر هودانلویی
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

بسیاری از خانم های باسلیقه نسبت به بوی بد ظروف آشپزخانه حساسیت بسیاری به خرج می دهند. در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا روش های موثر در رابطه با رفع بوی بد لیوان و ظروف شیشه ای را مطالعه نمایید.

طبیعی است که نوشیدن آب و یا شربت در لیوان هایی که بوی بد و منزجر کننده ای دارند برای هیچ فردی خوشایند نمی باشد، از این رو بسیاری از خانم های کدبانو به دنبال روش های موثر برای خوشبو ماندن لیوان های خود می باشند. در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا روش های موثر در رابطه با رفع بوی بد لیوان را به شما معرفی نماییم.

همچنین در صورتی که در پی مطالعه این چنین مطالب موثر در امر خانه داری می باشید، شما می توانید بر روی لینک هایی نظیر رفع بوی سوختگی غذا و رفع بوی بد کولر کلیک نمایید.

معرفی روش های رفع بوی بد لیوان

معرفی روش های رفع بوی بد لیوان

به طور کلی بوهایی به مانند ماهی و تخم مرغ بر روی ظروف آشپزخانه به مانند لیوان و بطری بسیار باقی خواهند بود. در ادامه مطلب به معرفی روش های موثر برای از بین بردن بوی نامطبوع ظروف آشپزخانه و لیوان پرداخته ایم.

  • سرکه سفید

به طور کلی سرکه سفید در از بین بردن بوی بد لیوان و ظروف شیشه ای بسیار تاثیر گذار  است. از این رو می توانید به درون ظرف بزرگ یک لیوان سرکه سیب و آب را به آن اضافه نمایید، پس از آن لیوان های شیشه ای را به درون حاوی سرکه و آب در طی ۳۰ دقیقه قرار دهید و پس از آن به شستشوی ظروف بپردازید.

  • پودر خردل

استفاده از پودر خردل برای خوشبو کردن ظروف بسیار استفاده می گردد، بدین صورت که یک قاشق چای‌خوری از این پودر را به همراه مقداری آب گرم ترکیب نمایید و سپس به درون لیوان و یا ظروف مورد نظر بریزید و پس از این اقدام بایستی ظرف ها را به خوبی بشویید.

  • نور آفتاب

همچنین با استفاده از شرایط طبیعی نیز می توان این مشکل را به طور کلی از بین ببرید، بدین صورت که ظروف مورد نظر را در هوای آزاد و طبیعی و مقابل نور آفتاب قرار دهید.

  •  آرون گروپس

کاربرد جوش شیرین برای رفع بوی بد لیوان

  • جوش شیرین

جوش شیرین یکی از دیگر پودر های بسیار کاربردی در آشپزخانه به شمار می آید، بدین صورت که سینگ را از آب گرم پر کنید و سپس مقدار جوش شیرین بی افزایید. به آن حالا لیوان و ظروف شیشه ای را به درون این ترکیب در طی ۳۰ دقیقه قرار دهید و پس از آن لیوان ها را بشویید.

  • آبلیمو

همان طور که می دانید آب لیمو از خواص اسیدی برخوردار می باشد که از روش های موثر در از بین بردن بوی لیوان به شمار می آید. در این روش بایستی مقداری آب لیمو را به درون لیوان ها بریزید و آن را تکان دهید.

  • گوجه فرنگی

از دیگر روش های کاربردی تعیین رابطه با استفاده از آب گوجه فرنگی می باشد، بدین صورت که مقداری از آب گوجه را بگیرید و به وسیله دستمال و یا اسکاچ، ظروف را به آب گوجه‌فرنگی آغشته نمایید. پس از این اقدام در پی ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس اقدام به شستشو نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *