دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی هویون جونگ مدلینگ مشهور کره جنوبی

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی هویون جونگ هنرپیشه و مدل معروف اهل کره جنوبی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

هویون جونگ هنرپیشه و مدل معروف و سرشناس تلویزیون کره جنوبی می باشد. این هنرمند خوش استایل فعالیت حرفه ای خود را از سال ۲۰۱۰ در عرصه مدلینگ شروع کرد و تا کنون در این عرصه فعالیت می کند. وی در سال ۲۰۱۶ با آژانس سوسایتی منیجمنت قرار داد امضا کرد و کره جنوبی را ترک کرد تا اینکه در سال ۲۰۲۱ با اولین سریال خود “بازی مرکب” به شهرت جهانی رسید.. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی هویون جونگ همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی و جذاب وی آشنا شوید.

بیوگرافی هویون جونگ و همسرش

بیوگرافی هویون جونگ مدل و بازیگر اهل کره جنوبی

هویون جونگ مدل و بازیگر سرشناس و مشهور تلویزیون کره جنوبی متولد ۲۲ ژوئن سال ۱۹۹۴ که هم اکنون وی ۲۷ سال سن دارد و در شهر میونموک دونگ، سئول چشم به جهان گشوده است.

وی فارغ التحصیل دانشکده هنر های نمایشی دانشگاه دونگ گوک می باشد.

هویون جونگ در یک خانواده با اصالت ۵ نفره متولد شده، او یک خواهر و یک برادر دارد. قد او ۱۷۶ سانتی متر می باشد. چشمانی قهوه ای رنگ و همچنین موهای قهوه ای رنگ دارد.

همچنین او با «جنی» از گروه بلک پینک دوست صمیمی است و آنها با یکدیگر عکس های زیادی دارند.

  •  آرون گروپس

زندگینامه کامل هویون جونگ

شروع فعالیت مدلینگ

او به دلیل علاقه شدید و مهم تر از آن بخاطر چهره خاص و قد بلندش با پیشنهاد دوستان و اطرافیان شروع به فعالیت مدلینگ کرد و در اجرا هایی در هفته مد سئول به مدت دو سال بدون همکاری با هیچ کمپانی به عنوان کت واک روی صحنه رفت.

او در سال ۲۰۱۲ با کمپانی استیم مدل قرارداد بست و موهایش را به رنگ قرمز آتشین کرد که از مشخصه های ظاهری او است. او به عنوان شرکت کننده در مسابقه تلویزیونی انتخاب بهترین مدل “مدل برتر بعدی کره” شرکت نمود اما در بخش اول حذف شد و سپس در سال ۲۰۱۳ مجدد در این برنامه شرکت کرد و این بار موفق به کسب جایگاه دوم شد.

جونگ بعد از حضور در فصل چهارم این برنامه، مدلینگ حرفه ای خود را برای بسیاری از طراحان در هفته مد شهر سئول شروع کرد و با مجلات کره ای از جمله نایلون کره ، Vogue Girl Korea، اولین نگاه کره و ELLE Wedding  هم همکاری نمود. وی در سال ۲۰۱۷ در سن ۲۳ سالگی در عرصه مد به سطح بین المللی رسید و با برند های معروف مانند «لویی ویتون» و «شنل» قرارداد بست.

هویون جونگ برای برند هایی مانند ورساچه، بوتگا ونتا، مارک جیکوبز، زارا، موشینو، اسکار دلا رنتا، روبرتو کاوالی، پرابل گورونگ، ژکیومیس، گابریلا هرست، استودیوز، برندون مکس‌ ول، گوچی، جرمی اسکات، توری برچ و لنوین بر روی صحنه رفته است.

وی در اکتبر سال ۲۰۲۱، به عنوان سفیر جهانی لویی ویتون برای مد، ساعت و جواهرات انتخاب شد، در همان ماه، او با آدیداس اوریجینال برای کمپین ادیکالر آنها هم همکاری کرد.

زندگینامه کامل و خواندنی هویون جونگ

بیوگرافی هویون جونگ + تصاویر خاص

بیوگرافی هویون جونگ + تصویرعکس های جدید و جالب هویون جونگ

زندگینامه جالب هویون جونگ

زندگینامه هویون جونگ و همسرش

مدل برتر

این هنرمند بیش از ۱۱ سال تجربه در صنعت مد و همکاری با برند های بزرگ دنیا توسط رسانه ها به عنوان گنجینه مد کره معرفی شد و همچنین از طرف مجله ووگ هم لقب “مدل برتر کره” را از آن خود کرد.

شروع فعالیت بازیگری

وی در سال ۲۰۲۰ از کمپانی استیم مدل جدا شد و به کمپانی بازیگری پیوست تا فعالیت های جدید را تجربه کند. سپس او در سال ۲۰۲۱ اولین فعالیت بازیگری خود را با مجموعه تلویزیونی “بازی مرکب”در کنار لی جونگ جه آغاز نمود. هویون برای بازی در این سریال مورد تحسین بسیاری از مردم و منتقدان قرار گرفت.

شرح حال کامل هویون جونگعکس و بیوگرافی هویون جونگ

شرح حال هویون جونگ و همسرش

شرح حال کامل و خواندنی هویون جونگ

 رابطه دوستانه

این بازیگر از سال ۲۰۱۵ با لی دونگ هویی بازیگر کره ای در رابطه است.

بیوگرافی هویون جونگ + آلبوم جدید

الگو مدلینگ

هویون جونگ الگوی خود را در عرصه مدلینگ «کارلی کلاوس» معرفی کرده است.

شرح حال جالب هویون جونگتصاویر اینستاگرامی هویون جونگ

زندگینامه هویون جونگ + تصاویر

زندگینامه خواندنی هویون جونگ

افتخارات و جوایز در حرفه مدلینگ

او در چارت Hot List و فهرست پنجاه مدل برتر زن سایت Models.com قرار گرفت و از سوی  این سایت در سال ۲۰۱۷ میلادی به عنوان کاندیدای دریافت جایزه بهترین مدلینگ تازه وارد و سال انتخاب شد.

مجلات معروفی همچون ووگ ژاپن و کره، Harper’s Bazaar ، W Korea و Dazed از مجلاتی می باشد که روی جلد آن ها عکس این مدلینک به چاپ رسیده است.

بیوگرافی هویون جونگ + گالری جدید

تاریخچه زندگی هویون جونگ

پیج اینستاگرام هویون جونگ

 پیج اینستاگرام هویون جونگ به آدرس hoooooyeony@ می باشد. او در اینستاگرام خود بسیاری از تصاویر شخصی و جدید خود را برای هوادارانش به اشتراک گذاشته است.

او تاکنون بیشتر از ۲۱ میلیون نفر فالوور دارد. خوب است بدانید که تا سال ۲۰۲۱ لی سونگ کیونگ و سونگ هه کیو بیشترین دنبال کننده در اینستاگرام را داشتند ولی جونگ به عنوان بازیگر زن کره‌ ای با بیشترین دنبال‌کننده (نزدیک به ۲۲ میلیون فالوور) در اینستاگرام تبدیل شد.

شرگذست جالب هویون جونگ

سریال هویون جونگ

سریال بازی مرکب (۲۰۲۱)

موزیک ویدئو هویون جونگ

هویون جونگ در موزیک ویدئوهای بسیاری بازی کرده است که می توان به موزیک ویدئوهای زیر اشاره داشت:

  • دیوونه شدن (۲۰۱۳)
  • ضربان (۲۰۱۴)
  • حرکت (۲۰۱۴)
  • کالکشن شنل فارل ( ۲۰۱۹)
  • طعم اسید (۲۰۱۹)

زندگینامه جامع هویون جونگعکس هویون جونگ در سریال بازی مرکب

بیوگرافی هویون جونگ + تصاویر باحال

امیدواریم از خواندن بیوگرافی هویون جونگ مدل سرشناس کره ای و همچنین از تماشای تصاویر اینستاگرامی و شخصی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *