دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Air با طراحی زیبا و کلاسیک

  • حکیمه فهیمی
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

اگر سبک زندگی پرتحرکی دارید و به دنبال خرید یک ساعت هوشمند اقتصادی و باصرفه هستید به شما ساعت هوشمند شیائومی Mibro Air  را پیشنهاد می کنیم. در این مطلب با قابلیت ها و خصوصیات ساعت هوشمند شیائومی Mibro Air بیشتر آشنا می شوید.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Air با طراحی زیبا و جذاب از صفحه گرد ۱.۲۸ اینچی بهره می برد و در برابر آب نیز مقاوم است. این ساعت هوشمند با قیمت اقتصادی قابلیت های متعددی را در اختیار شما می گذارد و برای افرادی که سبک زندگی پرتحرکی دارند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

آشنایی با ساعت هوشمند شیائومی Mibro Air

با توجه به استقبال کاربران از ساعت های هوشمند این گجت ها با رشد و محبوبیت بالایی روبرو شدند و کمپانی های مختلف به ایجاد تنوع در این گجت ها اقدام نمودند. برند شیائومی که در همه عرصه های زندگی کاربران دیده می شود در زمینه تولید انواع ساعت هوشمند نیز توانسته موفق ظاهر شود. Mibro یکی از زیر برندهای این کمپانی می باشد که محصولات پرطرفداری را روانه بازار می کند.

این برند ساعت هوشمند شیائومی Mibro Air را به بازار معرفی کرده است که با طراحی زیبا و جذاب ویژگی های منحصر به فردی هم دارد. به طور خلاصه ساعت شیائومی Mibro Air از یک صفحه گرد ۱.۲۸ اینچی، گواهی مقاومت در برابر آب، اتصال وایرلس، بلوتوث ۵، باتری ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد و از ویژگی های قابل توجه آن پشتیبانی از ۱۲ حالت ورزشی و شمارش ضربان قلب می توان اشاره کرد.

چنانچه برای شما جای سوال است که برند Mibro چه جایگاهی در بازار دیجیتال دارد جالب است بدانید که علاوه بر زیر برند بودن شیائومی با سرمایه گذاری شیائومی و لونگکی فعالیتش را شروع کرده است. و این شروع قدرتمند با معرفی از ساعت هوشمند شیائومی Mibro Air مصادف شد. همانطور که پیشتر اشاره شد این ساعت ظاهری زیبا و  جذاب و همچنین کلاسیک، بدنه ای مقاوم و امکاناتی مناسب را با خود همراه کرده است.

احتمالا نام این برند تازه کار برای شما ناآشنا باشد ولی شروع قدرتمند این زیر برند نوید اتفاقات خوبی در آینده را می دهد. در ادامه با ساعت هوشمند شیائومی Mibro Air  و قابلیت های آن بیشتر آشنا می شوید.

طراحی زیبا و کلاسیک

از آنجا که میان اشکال هندسی مختلف در ساعت های هوشمند نوع دایره ای طرفداران خاص خود را دارد پس از معرفی ساعت های هوشمندی مانند اکتیو سامسونگ و هایلو LS05 این محبوبیت بیشتر شد. نمایشگرهای دایره ای ظاهر کلاسیک ساعت های مچی را یادآوری نموده و حالا ساعت شیائومی Mibro Air نیز این قاعده را دنبال کرده است.

شیائومی در مورد مقاومت بدنه و ساختار فلزی ساعت خود بسیار مانور داده تا خیال خریدار از بابت سطح استقامت آن راحت باشد. این ساعت با بدنه فلزی در مقایسه با رقبای هم سطحش چند پله ای بالاتر ایستاده و با وزن ۴۰ گرمی به راحتی قابل حمل است و به این سادگی ها خط و خش بر نمی دارد و صدمه فیزیکی پیدا نمی کند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

به طور کلی اگر به واسطه فعالیت روزمره ساعت شما در معرض آسیب قرار داشته باشد باید اشاره کرد که ساعت هوشمند شیائومی Mibro Air در مدل XPAW001 مقاومت قابل قبولی نشان داده است. ساعت هوشمند شیائومی Mibro Air با صفحه گرد و دایره ای ظاهری زیبا و شیک روی دست کاربر ایجاد می کند. حاشیه بسیار نازک اطراف نمایشگر ساعت زاویه دید محدود ساعت را تا اندازه ای جبران می کند.

سایز این ساعت هوشمند طوری طراحی شده که برای خانم ها و آقایان و نوجوانان مناسب است. جنس فریم ساعت از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و جنس قسمت زیرین که روی دست کاربر قرار می گیرد از پلاستیک می باشد و این ویژگی سبب شده تا ساعت تعرق و حساسیت کمتری را موجب شود و با انواع پوست در سازگاری باشد.

بندهای ساعت Mibro Air جنس سیلیکونی داشته که دارای عرض ۲۵ میلی متری می باشند. ضخامت ساعت حدودا ۹ میلی متر بوده که جذابیت ساعت را افزایش داده است. همانطور که اشاره شد بدنه این گجت از فلز و به صورت یکپارچه ساخته شده که در برابر خراش مقاومت بالایی دارد. ساعت Mibro Air به گواهی IP68 مجهز می باشد تا در برابر گرد و غبار و آب مقاوم باشد. ضمنا وزن سبک ساعت در استفاده های طولانی مدت خستگی دست کاربران را به دنبال ندارد.

نمایشگر دایره ای شکل

با اولین نگاه به ساعت Mibro Air آنچه که بسیار جلب توجه می کند نمایشگر دایره ای شکل این گجت می باشد که سایزی ۱.۲۸ اینچی دارد. حاشیه های جانبی نمایشگر نیز سهم چندانی از اطراف صفحه را شامل نمی شوند. حدود ۹۵ درصد قاب ساعت به نمایشگر و فقط ۵ درصد را حاشیه های جانبی به خود اختصاص داده اند.

پس از روشن شدن نمایشگر رزولوشن ۲۴۰*۲۴۰ پیکسل را شاهد خواهید بود که در نمایش محتوای بصری تفکیک شده مهارت دارد. پنل نمایشگر tft بوده که نسبت به نوع آمولد قیمت مناسب تری دارد و برای افرادی که می خواهند ساعتی با قیمت پایین خریداری نمایند مناسب می باشد. نور نمایشگر این ساعت از استاندارد جهانی بهتر بوده و در زیر نور خورشید هم برای کاربران قابل استفاده می باشد. قابل ذکر است نمایشگر این ساعت با رزولوشن بالا رنگ ها را غنی و تصاویر را طبیعی نمایش می دهد.

قابلیت ها و امکانات

این ساعت هوشمند شیائومی Mibro Air دارای برخی قابلیت ها قابل توجه می باشد که به شرح آن ها در ادامه این بخش خواهیم پرداخت.

تناسب اندام

برای اکثر علاقمندان به ساعت های هوشمند برخورداری این گجت از ردیاب تناسب اندام در اولویت می باشد. قابل ذکر است که ساعت Mibro Air این قابلیت را دارد که از ۱۲ حالت ورزشی پشتیبانی کند. کاربر می تواند برای بهبود تمرینات ورزشی خود یک برنامه تمرینی انحصاری را بنا به نیازش انتخاب نماید و مدت و شدت ورزش را بر اساس شرایط بدنی اش تنظیم نماید.

همچنین دیتاهای ورزشی هنگام بالا بردن دست قابل مشاهده بوده و به کاربر کمک می کنند با کیفیت بالاتری ورزش کند. دویدن در فضای بار، دویدن داخل سالن، فوتبال، پیاده روی، تنیس، بدمینتون، دوچرخه سواری، بسکتبال، یوگا و … از جمله دوازده حالت ورزشی تعبیه شده در ساعت Mibro Air می باشند.

پایش ضربان قلب

تمرکز شیائومی بر روی سلامت تنها به تناسب اندام منتهی نشده و پایش ضربان قلب یکی از فاکتورهای مهم است که در ساعت Mibro Air تعبیه شده است. بدین منظور از سنسور ppg استفاده نموده تا هر نوع افزایش یا کاهش غیرعادی ضربان را به کاربر یادآوری کند. این سنسور به ویژه هنگام ورزش از هیچ بی نظمی ضربان، ساده نمی گذرد.

همه اطلاعات استخراج شده توسط این سنسور، درون اپلیکیشن ذخیره و سر فرصت مورد تحلیل قرار می گیرد. ولی این سنسور به تنهایی درون ساعت تعبیه نشده بلکه یک سنسور دیگر به نام gravity sensor که علیرغم حضور در تمام گوشی ها به ندرت در اسمارت واچ ها دیده می شود نیز در این گجت تعبیه شده است. این سنسور با افقی شدن گوشی، نمایشگر را افقی می نماید. مسئولیت بررسی کیفیت خواب شما بر عهده این سنسور خواهد بود. ساعت Mibro Air در صورت عدم تحرک طولانی مدت کاربر به واسطه این سنسور با هشدار عدم تحرک وی را هوشیار خواهد ساخت.

هنگامی که ساعت Mibro Air را موقع خواب به دست ببندید می توانید از وضعیت خواب خود توسط فرکانس حرکات بدن آگاهی پیدا کنید و با سیستم مدیریت خواب اپلیکیشن کار نمایید تا زمان خواب و کیفیت آنرا با جزئیات کامل به ثبت برسانید. ساعت پیشنهادات متعددی را جهت کمک به بهبود کیفیت خواب به کاربر ارائه می دهد.

به طور خلاصه سنسور اپتیکال داخلی ppg می تواند تغییرات جزئی ضربان قلب را دقیق مورد بررسی قرار دهد. به ویژه برای افراد با پوست تیره تر الگوریتم ضربان قلب دقیق طراحی شده تا مشکل فنی اندازه گیری نادرست پوست های تیره برطرف شود.

همچنین دو حسگر درون این ساعت یکی برای تشخیص جاذبه بوده و دیگری ضربان قلب کاربر را ۲۴ ساعته مورد اندازه گیری قرار می دهد. ضمنا همانطور که اشاره شد این سنسورها کیفیت خواب کاربر را نیز بررسی می کنند و همه اطلاعات به دست آمده از ساعت درون نرم افزار ساعت که روی گوشی قابل نصب می باشد ذخیره خواهد شد. در پایان با این نرم افزار نیز آشنا می شوید.

باتری توانمند

تاثیر مثبت جدید بلوتوث ۵ در ساعت Mibro Air انکار ناپذیر می باشد این گجت پوشیدنی از باتری ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد که می تواند شارژ حدود ۲۵ روز استندبای و ۱۰ روز استفاده مداوم را فراهم نماید. در طی استفاده روزانه به آسانی می توان اعلان های مربوط به تماس تلفنی، پیام ها، جیمیل، اسکایپ، واتساپ، مسنجر و … را روی ساعت دریافت کرد.

قابل ذکر است باتری ساعت Mibro Air دارای یک شارژر مغناطیسی می باشد که در طول ۱.۵ ساعت ، شارژ کامل ساعت را موجب می شود. به طور کلی بهره گیری از تراشه جدید و کم مصرف بلوتوث ۵.۰ و الگوریتم صرفه جویی در مصرف برق دوام باتری ساعت را بیشتر می کند. با یک بار شارژ ساعت می تواند تا ۲۵ روز در حالت استندبای باشد و اگر نمایش هشدارها را غیرفعال نمایید تا ۱۰ روز پاسخگوی نیاز کاربر خواهد بود.

نرم افزار

همانطور که پیشتر اشاره شد ساعت Mibro Air از بلوتوث ۵.۰ بهره می برد که با گوشی های اندرویدی بالای ۵ و ios بالای ۱۰ جفت می شود. این ساعت از نرم افزاری به نام Mirbo Fit App بهره می برد که همه اطلاعات ساعت شامل زمان خواب و بیداری و ضربان قلب را در خود ذخیره می کند. از سایر امکانات این نرم افزار می توان به دانلود تم های مختلف و انواع نمایشگر ، کالری مصرفی، دستیار سلامت و نمایش و تحلیل وضعیت کاربر اشاره نمود.

یکی از فاکتورهای جذاب بین ساعت های هوشمند، قابلیت شخصی سازی واچ فیس ها می باشد که حس و حال اختصاصی کاربر را به تصویر می کشاند. جهت دسترسی به واچ فیس های متعدد از Mirbo Fit App بهره بگیرید. می توان از این اپلیکیشن برای تنظیم عملکردهای مختلف ساعت و ایجاد یک ساعت ویژه شخصی استفاده داشت.

همچنین منوی منحصر به فرد چرخشی ساعت جذابیت خاصی دارد و باید به شکل لمسی چرخانه شود تا از تجربه لذت بخش ان بهره مند شوید. پردازنده قوی ساعت نیز عملکرد خوبی را از لحاظ کار با منو و کنترل آن عرضه می دارد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *