دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مو فرق وسط پسرانه با استایل های جذاب و خاص

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مو فرق وسط پسرانه را گردآوری خواهیم کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها به موهای خود فرم و حالت بی نظیری را ببخشید.

مدل مو فرق وسط پسرانه یکی از مدلهایی است که هیچگاه قدیمی نمی شود و شما در هر سن و سالی که باشید می توانید به کمک این مدل موی خاص جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

مدل مو فرق وسط پسرانه با استایل هایی خاص

مدل جلوی مو تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری پسران جوان دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل کوتاهی برای قسمت جلویی موهای خود حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه انواع مدل موی فرق راست پسرانه را مشاهده خواهید کرد.

موی فرق وسط پسرانه

مدل موی فرق وسط مخصوص پسران جوان امروزی

مدل جلوی مو تاثیر زیادی در جذابیت ظاهری تان دارد از این رو بهتر است مدل کوتاهی موی پسرانه برای قسمت جلویی موها را با توجه به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید.

اگر شما صورت قلبی شکلی دارید بهتر است از مدل موی فرق راست برای فرم دادن به موهایتان استفاده نمایید زیرا این مدل مو زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و برای پسران جوان انتخابی مناسب می باشد. مدل مو فرق راست برای پسران جوان با فرم صورت گرد انتخابی مناسب نمی باشد زیرا باعث می شود تا گردی صورت بیشتر به نظر برسد و اگر شما صورتی گرد دارید بهتر است موهایتان را به سمت بالا فرم و حالت بدهید. اگر فرم صورت شما کشیده می باشد مدل مو فرق وسط می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشد و علاوه بر این فرق وسط باعث می شود تا کشیدگی صورت تان کاسته شود.

 موی فرق وسط مخصوص پسران جذاب مدل موی فرق وسط پسرانه جذاب مدل مو فرق وسط پسرانه با متدهایی جدید مدل موی فرق راست پسرانهمدل موی فرق وسط برای پسران خوش سلیقهمو فرق وسط و زیبا پسرانهموی فرق وسط برای پسران جذاب مدل های مو فرق وسط برای پسران جذاب موی فرق وسط مخصوص پسران جوان

برای باز کردن موها به شکل فرق وسط می توانید از شانه دم باریک استفاده نمایید که در این صورت باید شانه را از مرکز شروع فرق بکشید و رو به سمت پایین حرکت بدهید سپس اطراف موها را صاف نمایید همچنین می توانید فرق وسط را به صورت زیگزاگ باز نمایید که در این صورت جذابیت مدل موها و استایل شما بیشتر می شود. برای باز کردن موها به صورت زیگزاگی ابتدا باید فرق سر را به کمک شانه دم باریک باز نمایید سپس به کمک همان شانه بخشی از فرق راست را به طرف چپ ببرید و بخشی دیگر از فرق چپ را هم به طرف راست ببرید و این کار را باید با توجه و حوصله زیادی انجام بدهید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

اگر موهای بلندی دارید بهتر است گهگاهی به کمک مدل موی فرق وسط به قسمت جلویی موهای خود فرم و حالت بدهید همچنین این مدل مو برای پسران با موهای کوتاه انتخابی مناسب و ایده آل می باشد.

مدل موی فرق راست برای مدل موی فر و مدل موی لخت انتخابی مناسب می باشد و اگر موهای شما فر و موج دار می باشد می توانید به راحتی به کمک این مدل به موهای خود فرم و حالت زیبایی را ببخشید.

مدل مو فرق وسط جدید مدل موی فرق وسط پسرانه جدید موی فرق راست جدید و زیبا مدل مو فرق وسط پسرانه با استایل های متفاوتمدل مو فرق وسط برای پسران جوان

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مو فرق وسط پسرانه با استایل های جذاب و خاص را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *