دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره فروش چوبکده ایرانیان

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

جشنواره فروش مبلمان از خوشحال‌کننده‌ترین رویدادهایی است که طیف گسترده‌ای از مردم جامعه منتظر آغاز آن هستند. مخصوصا اگر به دنبال فرصتی برای تغییر دکوراسیون و نجات از یکنواختی منزل و محیط کار خود هستید، جشنواره فروش مبلمان راهکاری است که از طریق آن می‌توانید کالاهای دلخواهتان را با قیمتی کمتر از همیشه تهیه کنید. جهت کسب اطلاع از شرایط جشنواره فروش چوبکده ایرانیان و خدمات شگفت‌انگیز این مجموعه، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

جشنواره فروش چوبکده ایرانیان

جشنواره فروش مبلمان

در جشنواره فروش چوبکده ایرانیان، چه کالاهایی عرضه می‌شود؟

مبلمان

در جشنواره فروش ویژه، انواع مبلمان همچون مبلمان راحتی، کلاسیک، کاناپه‌های تختخوابشو، مبل ال، مبل چستر و … با تخفیف قابل توجهی عرضه می‌شوند. مشتریان می‌توانند بعد از انتخاب طرح دلخواهشان با انتخاب رنگ چوب و رنگ پارچه و پرداخت تنها ۵۰ درصد از مبلغ، خرید خود را نهایی کنند. وجود چنین گزینه‌هایی دست مشتری را در انتخاب مبلمانی مطابق با سلیقه خود باز گذاشته است و تجربه خریدی دلچسب را برای او رقم می‌زند.

جشنواره فروش چوبکده ایرانیان

جشنواره فروش مبلمان

میز

 انواع میزهای ناهارخوری، میز تلویزیون، عسلی و میز جلومبلی از دیگر محصولات پرطرفدار برای تغییر دکوراسیون هستند که در جشنواره فروش چوبکده ایرانیان می‌توان مشاهده کرد. با انتخاب رنگ چوب و ترکیب میز در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

سرویس خواب

 انواع سرویس خواب با طرح‌های شکیل و ترکیب رنگ‌های چشم‌نواز، از دیگر کالاهای محبوب در جشنواره فروش چوبکده ایرانیان به حساب می‌آیند. در صورت تمایل می‌توانید برای هر تختخواب، گزینه «بدون کشو» و یا «با کشو زیر تخت» را انتخاب کنید. مدل‌های مختلف سرویس خواب در فروشگاه چوبکده، در رنگ‌های پرطرفدار استخوانی، طلایی، گردویی، عسلی، طوسی، سفید، کرم و … عرضه شده‌اند و این تنوع رنگ بالا در محصولات کمتر فروشگاهی به چشم می‌خورد.

هدف از برگزاری جشنواره فروش چوبکده ایرانیان

با توجه به شرایط کنونی جامعه و محدودیت‌های کرونایی که وجود دارد، خرید اینترنتی بیش از پیش مورد استقبال مردم واقع شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند بدون این که سلامتی خود را به خطر بیندازند، به صورت آنلاین از محصولات جشنواره دیدن کنند. از طرفی به دلیل شرایط اقتصادی فعلی و افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها و هزینه‌های تولید، مجموعه چوبکده ایرانیان تصمیم گرفته با در نظر گرفتن حداقل سود، موقعیت مطلوبی برای خرید مبلمان و سرویس خواب ایجاد کند، به طوری که مردم در تمامی نقاط کشور بتوانند از مزایای این جشنواره فروش ویژه بهره‌مند شوند.

مزایای خرید از جشنواره فروش مبلمان چوبکده

تنوع بالای محصولات به لحاظ طرح، نقش و رنگ چوب، مدل پارچه و قابلیت تطابق با سلیقه مشتری، از جذابیت‌های خرید در جشنواره فروش مبلمان چوبکده است. برای خریداران مبلمان، گارانتی دو ساله کلاف و نشیمن و برای تمامی محصولات، ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا در نظر گرفته شده است. پشتیبانی ۲۴ ساعته، تحویل به‌موقع و پاسخگویی سریع، از مزایای خرید اینترنتی در جشنواره فروش چوبکده است.

 در حال حاضر تخفیف بی‌سابقه‌ای بر روی کالاهای عرضه‌شده در جشنواره فروش مبلمان اعمال شده است. در کنار این کاهش قیمت فوق‌العاده، شرایط مطلوب پرداخت هزینه محصولات در فروشگاه چوبکده از دیگر مزیت‌های کم‌نظیر خرید مبلمان است. در واقع مشتریان می‌توانند در زمان خرید تنها ۵۰ درصد از قیمت را پرداخت کنند و تسویه در زمان تحویل صورت می‌گیرد. همچنین ضمانت بازگشت پول برای کلیه مشتریان وجود دارد.

در سایت چوبکده بخشی با نام نظرات کاربران وجود دارد که در آن می‌توانید از تجربیات مشتریان قبلی از خرید محصولات چوبی این فروشگاه استفاده کنید. به آن دسته عزیزانی که تمایل دارند در مورد تعویض مبلمان، دکوراسیون نشیمن و اتاق خواب، انتخاب رنگ مناسب، نحوه تمیز کردن مبل، انواع پارچه مبل و … اطلاعات کسب کنند، توصیه می‌شود به بخش مجله سایت که حاوی مطالب غنی در این باره است، مراجعه نمایند.

آغاز جشنواره فروش چوبکده ایرانیان

هم‌اکنون فروش ویژه محصولات چوبکده آغاز و با استقبال بی‌سابقه‌ای روبرو شده است. شرکت در جشنواره فروش مبلمان، برای گروه‌های مختلف جامعه از جمله افراد در شرف ازدواج، اشخاصی که قصد خرید خانه یا تأسیس محل کار خود را دارند، خانم های خانه دار و … تجربه شگفت‌انگیزی خواهد بود. با توجه به مدت محدود و سرعت بالای فروش در بازه زمانی جشنواره، بهتر است هر چه سریع‌تر از سایت چوبکده دیدن فرمایید. پیشاپیش از حضور و اطلاع‌رسانی شما به دیگران متشکریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *