دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نحوه صحیح کشیدن رژ لب مخملی و قواعد نانوشته زیبایی آن

  • ندا خوشرو
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با نحوه کشیدن رژ لب مخملی مخصوص گریم لب ها آشنا خواهید شد که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید اطلاعات لازم را در زمینه استفاده از این جنس رژ لب بدست آورید.

رژلب از انواع لوازم آرایشی کاربردی برای خانم ها به شمار می رود و اگر شما رنگ رژلب را به درستی انتخاب نمایید میکاپی بی نظیر و جذاب تر خواهید داشت. رژلب دارای رنگ و جنس های مختلفی نظیر رژلب مخملی و براق و … است که اگر کشیدن رژ لب مخملی بدرستی انجام شود تغییرات مثبتی در ظاهر خانم ها ایجاد می شود.

آموزش کشیدن رژ لب مخملی

رژلب مخملی دارای پوشش فوق العاده ای می باشد و اگر شما تمایل دارید گریم لب بی نظیر و جذابی داشته باشید بهتر است از این رژلب استفاده نمایید همچنین رژلب های مخملی دارای ماندگاری بالایی هستند و با غذا خوردن یا نوشیدن مایعات پاک نمی شوند و نیاز به تمدید ندارند. در ادامه این مطلب نحوه استفاده از رژلب مخملی را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

آموزش کشیدن رژ لب مخملی

نحوه استفاده از رژلب مخملی

۱. اگر پوست لب های شما خشک است ابتدا لب ها را آبرسانی و لایه برداری نمایید. برای آبرسانی لب ها می توانید از بالم لب استفاده نمایید همچین با آغشته کردن لب ها به شکر و ماساژ آن ها نیز سطح لب ها به خوبی لایه برداری می شوند.

۲. روی لب هایتان مقداری کرم مات بزنید تا پوست لب ها زیرسازی شود علاوه بر این کرم پودر باعث افزایش ماندگاری رژلب می شود.

طریقه استفاه از رژ لب مخملی

۳. در صورت تمایل می توانید به کمک خط لبی که با رنگ رژ لب تان مطابقت دارد دور لب ها را خط لب بکشید که در این صورت آرایش لب بدون نقصی خواهید داشت.

  •  آرون گروپس

۴. بعد از کشیدن خط لب می توانید نواحی داخلی لب را به کمک رژ لب پر نمایید که بهتر است ابتدا یک دست رژ لب به همه قسمت های لب بزنید سپس یک لایه دیگر رژ لب بزنید تا ماندگاری رژ شما بیشتر شود.

۵. اگر پوست اطراف لب ها به رژ لب آغشته شده است می توانید رژ لب را به کمک کانسیلر و گوش پاکن تمیز کنید.

نحوه استفاده از رژ لب مخملی در چند مرحله ساده

۶. از رژلب مخملی برای حضور در مهمانی استفاده کنید زیرا این رژ باعث خشکی پوست لب می شود و بهتر است شما برای آرایش روزانه خود از رژ لبی استفاده کنید که حاوی نرم کننده است.

۷. بعد از شستن آرایش لب ها بهتر است به کمک مرطوب کننده لب هایتان را مرطوب نمایید تا از خشک شدن آن ها جلوگیری شود.

۸. همیشه به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است رژ لب تان را از بین جنس های با کیفیت انتخاب نمایید.

۹. رنگ رژ لب را باید به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ سایر وسایل آرایشی مورد استفاده شما مطابقت داشته باشد علاوه بر این برای انتخاب رنگ رژ لب باید به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان توجه داشته باشید.

۱۰. از رژلب مخملی به دلیل مات بودن بهتر است برای گریم لب های کوچک استفاده نشود زیرا لب ها بعد از استفاده از رژلب کوچک تر به نظر می رسند.

کشیدن رژلب مخملی با روشی ساده

در این مطلب آموزش استفاده از رژلب مخملی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار گرفته باشد و توانسته باشید با نحوه استفاده از رژلب های مات و مخملی آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *