دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل کیک نامزدی با تزئینات زیبا و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از سفره آرایی مجله آرگا با انواع مدل کیک نامزدی با تزیینات خلاقانه و جذاب آشنا خواهید شد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کیک با دیزاینی متفاوت را انتخاب نمایید.

کیک یکی از خوشمزه ترین قسمت هر مراسمی است و اگر جشن نامزدی شما نزدیک می باشد بهتر است از بین انواع مدل کیک نامزدی ، دیزاینی مناسب را انتخاب نمایید همچنین در هنگام سفارش کیک علاوه بر ظاهر آن باید به طعم و مزه کیک نیز توجه کنید.

مدل کیک نامزدی به کمک ایده های خلاقانه و زیبا

کیک عروسی یا نامزدی را می توانید از بین کیک ها با دیزاین خامه یا خمیر فوندانت و … سفارش دهید که کیک با تزیین خامه دارای مزه بهتری است ولی به کمک خمیر فوندانت می توان انواع طرح های فانتزی و عاشقانه را روی سطح کیک ایجاد کرد زیرا خمیر فوندانت دارای انعطاف پذیری زیادی است. در ادامه انواع دیزاین کیک نامزدی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

تزیین کیک نامزدی با طرح عاشقانه

دیزاین کیک نامزدی جذاب

قبل از سفارش کیک عروسی یا نامزدی درباره ظاهر کیک و طرح مورد نظرتان با همسر خود مشورت کنید و بعد از رسیدن به توافق می توانید دیزاین کیک را متناسب با تم تزیینات عقدتان سفارش دهید.

ظاهر و طعم کیک را جدی بگیرید زیرا کیک فقط یک خوراکی خوش طعم نیست که مختص پذیرایی از مهمان ها باشد بلکه ظاهر کیک نشان دهنده سلیقه عروس و داماد می باشد و علاوه بر این اگر کیک دارای دیزاینی متفاوت باشد باعث می شود تا تزیینات سفره عقد شما خاص و متفاوت تر به نظر برسند.

برای دیزاین کیک از خامه و ژل و خمیر فوندانت و گل های طبیعی و … استفاده می شود و اگر عروسی شما در فصل تابستان برگزار می شود بهتر است رویه کیک را خامه ای انتخاب نکنید زیرا خامه در هوای گرم شل می شود.

تزیینات کیک نامزدی کیک برای جشن نامزدی تزیینات زیبا برای کیک نامزدی مدل های تزیین کیک نامزدی دیزاین حرفه ای کیک نامزدی   تزیینات کیک برای جشن نامزدی مدل کیک نامزدی تزیین کیک نامزدی با روشی جالب مدل کیک نامزدی حرفه ای تزیین خاص کیک نامزدی دیزاین کیک مخصوص مراسم نامزدی تزیین ساده کیک مدل های کیک نامزدی شیک

  •  آرون گروپس

اندازه کیک عروسی را باید با توجه به تعداد مهمان ها سفارش دهید و معمولا برای پذیرایی از هر مهمان از یک برش ۱۰۰ گرمی یا ۲۰۰ گرمی کیک استفاده می شود بنابراین اندازه کیک را به صورتی انتخاب نکنید که برای پذیرایی از مهمان ها کم بیاید و در مورد اندازه کیک بهتر است با قناد مشورت نمایید. اگر تمایل دارید کیک با روکش فوندانت سفارش بدهید بهتر است اندازه کیک را کمی بزرگ تر سفارش دهید زیرا فوندانت خورده نمی شود و کنار بشقاب مهمان ها باقی می ماند. اگر تعداد مهمان های شما زیاد است می توانید کیک دو طبقه یا چند طبقه سفارش بدهید.

کیک مراسم عقد و عروسی اغلب ظاهری سفید رنگ دارد و برای تزیین آن نیز از رنگ های روشن نظیر صورتی و قرمز روشن و … استفاده می شود و علاوه بر این اغلب گل های صورتی یا گیپور سفید به همراه مجمسه و شمع عروس و داماد روی سطح کیک قرار داده می شوند ولی اگر شما تمایل دارید انتخابی جسورانه تر داشته باشید می توانید مدل کیک را از بین رنگ بندی های جدید و با تزیینات متفاوت انتخاب نمایید.

 مدل تزیین کیک نامزدی شیک و خاص مدل های دیزاین کیک با طرح گل تزیینات کیک نامزدی دیزاین کیک نامزدی به صورت ساده مدل های تزیین کیک نامزدی شیک تزیین ساده کیک برای مراسم تزیین زیبا و خاص کیک نامزدی مدل تزیینات برای کیک نامزدی مدل دیزاین مخصوص کیک نامزدی تزیین کیک نامزدی با خامه سفید تزیینات عاشقانه برای کیک نامزدی مدل های دیزاین مخصوص کیک نامزدی به کمک ایده های خلاقانه

در این مطلب تزیینات کیک مخصوص مراسم نامزدی با انواع دیزاین های ساده و حرفه ای را پیش رو داشتید که امیدواریم این مدلها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار گرفته باشند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *