دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین کیک بنفش با ایده های شیک و مخصوص

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از سفره آیی مجله آرگا ایده هایی برای تزیین کیک بنفش را پیش رو خواهید داشت که شما می توانید با ایده گرفتن از آن ها و با توجه به میزان مهارت خود دیزاینی خاص و جذاب را روی کیک پیاده سازی کنید.

کیک مهم ترین بخش از یک مجلس نظیر جشن تولد و جشن سالگرد ازدواج و … می باشد و زمان برش دادن کیک و فوت کردن شمع ها همه دور میز جمع می شوند از این رو بهتر است شما کیک با دیزاین و رنگی خاص را بپزید یا سفارش بدهید. کیک را می توانید به صورت رنگی بپزید که یکی از انواع کیک های خوشرنگ کیک بنفش است و برای تزیین کیک بنفش ایده های زیادی وجود دارد.

تزیین کیک بنفش به کمک روش های خلاقانه و جالب

برای تزیین کیک تولد و تزیین کیک خانگی و … باید ترفندهایی را رعایت کنید تا بتوانید دیزاینی متفاوت و حرفه ای را داشته باشید و علاوه بر این اگر تمرین و تکرار لازم را داشته باشید می توانید به راحتی و به کمک مدل های خاص به دیزاین کیک بپردازید.

دیزاین زیبا کیک بنفش

دیزاین انواع کیک با رنگ بنفش

بعد از پخت کیک اجازه دهید تا کاملا خنک شود سپس به دیزاین آن بپردازید زیرا اگر کیک داغ باشد ممکن است تزیینات روی کیک ذوب شوند و ظاهر نهایی آن خراب شود.

بهتر است سطح کیک را به خوبی صاف و هموار نمایید و اگر کیک بعد از پخت ناهمواری دارد می توانید بعد از بیرون آوردن آن از درون فر بشقابی را در قسمت بالایی کیک قرار بدهید سپس بشقاب را به آرامی فشار بدهید تا سطح کیک صاف شود.

اگر تمایل دارید روی کیک جمله ای را بنویسید و تازه کار هستید بهتر است از شابلون مخصوص استفاده نمایید و اگر به شابلون دسترسی ندارید می توانید جمله مورد نظر خود را روی مقوای ضخیم بنویسید سپس اطراف نوشته را به کمک کاتر جدا نمایید سپس مقوا را روی کیک قرار بدهید و به کمک خامه و ژله و پودر قند و … جمله مورد نظر خود را بنویسید.

برای دیزاین کیک بنفش می توانید از انواع آب نبات ها و شکلات های تزیینی و گل های ساخته شده با خمیر فوندانت و سایر لوازم دکوری که ممکن است غیر قابل خوردن باشند استفاده کنید.

  •  آرون گروپس

تزیین زیبا و جذاب کیک بنفش   تزیینات کیک بنفش رنگ مدل های دیزاین کیک بنفش تیره دیزاین کیک برای تولد تزیین زیبا کیک بنفش با روش های خلاقانه مدل های دیزاین کیک با خامه بنفش تزیین خلاقانه کیک بنفش تزیین کیک بنفش حرفه ای تزیین کیک بنفش با خامه مدل تزیین کیک بنفش دیزاین کیک بنفش با طرح های جالب مدل های تزیین کیک بنفش تزیین کیک با روش های جالب

تزیینات هنرمندانه کیکهای بنفش

اگر تمایل دارید کیک را به شیوه حرفه ای تزیین نمایید بهتر است ابتدا طرح مورد نظر خود را روی کیک به کمک خلال دندان بکشید سپس خامه یا خمیر را درون قیف بریزید و قیف را فشار دهید تا خامه یا خمیر بیرون بیایند و روی طرح کشیده شده را به کمک آن ها پر کنید.

برای اینکه کیک دیزاینی مرتب داشته باشید بهتر است ابتدا اطراف آن را حاشیه بندی نمایید سپس سایر خوراکی ها و … را روی کیک قرار بدهید. برای قیف مخصوص تزیین کیک می توانید انواع سرها با اشکال هندسی مختلف نظیر سری گرد و سری ستاره و سری دندان دار را تهیه کنید. از سری گرد قیف برای ایجاد خطوط و نوشتن پیام ها استفاده می شود همچنین به کمک سری ستاره می توانید اشکالی نظیر ستاره و گل و … را روی کیک طراحی نمایید و برای حاشیه بندی دور کیک نیز از این سری استفاده می شود از سری دندان دار نیز برای ایجاد شکل های مشبک نظیر سبد و روبان و … استفاده می شود.

برای دیزاین کیک بنفش باید از رنگ هایی استفاده کنید که با این رنگ همخوانی و مطابقت بیشتری داشته باشند همچنین بعد از انتخاب رنگ کیک و رنگ تزیینات می توانید طرحی را که انتخاب کرده اید به راحتی روی کیک پیاده سازی نمایید.

تزیین ساده کیک تزیین زیبا کیک بنفش تزیین کیک با روش های جالب تزیینات کیک بنفش دیزاین کیک با روش های جالب تزیین کیک با گل های بنفش تزیین جالب کیک بنفش مدل های تزیین کیک بنفش تزیین زیبا کیک بنفش مدل های تزیین کیک دیزاین کیک بنفش برای کودکان مدل دیزاین کیک بنفش و زیبا تزیین کیک بنفش برای تولد تزیین کیک بنفش برای مهمانی ها دیزاین کیک بنفش دو طبقه دیزاین کیک با رنگ بنفش

در این مطلب روش های جالب برای دیزاین کیک بنفش را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *