دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین اتاق با کتاب رو یاد بگیر

  • محدثه خاکشور
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

تا به حال به ایده ی تزیین اتاق با کتاب فکر کرده بودید؟ اما آرگا نه تنها به آن فکر کرده که با خود مجموعه ای دوست داشتنی از این ایده ها را به منظور سوپرایز برای نمایش آورده است. البته که حضور کتاب به خودی خود زینت بخش می باشد، اما دیزاین آن به شکلی زیبا، متفاوت تر خواهد بود.

تزیین با کتاب، نگاهی نو و متفاوت به کتاب است که می تواند حسابی مورد توجه قرار بگیرد، به خصوص از سوی علاقه مندان به کتاب و کتابخوان ها. به اجرا در آوردن ایده های تزیین اتاق با کتاب می تواند در کنار زیباسازی و دیزاین می تواند با ایجاد فضای آرام، لذت شما را از کتاب خوانی افزون نماید.

گالری لوکسی از ایده های دیزاین اتاق با کتاب

ایده هایی متنوع و جالب تزیین اتاق با کتاب

ذهن انسان به جانور گرسنه ای می ماند که اشتهای دانستن او تمامی ندارد. حال برخی این اشتها را کور می کنند، و برخی دیگر مدام در حال رفع این نیاز ذهن خود هستند. این برطرف سازی نیاز می تواند به روش های مختلفی نظیر مجلات، رسانه ها، مصاحبه، زندگی روزمره و حتی شبکه های اجتماعی تامین گردد. اما اصلی ترین منبع تامین این نیاز را می توان کتاب ها دانست. و اما این تنها قابلیت و کاربرد کتاب نیست، در این مطلب بیشتر روی سخن ما به نقش دیگر آن یعنی دیزاین و زیباسازی می باشد.

ایده های فوق العاده دیزاین و زیباسازی اتاق با کتاب

ایده هایی زیبا و متنوع از تزیین اتاق با کتاب

انواع نمونه های فوق العاده دیزاین اتاق با کتاب

دیزاین اتاق با کتاب

برخی از افراد عاشق کتاب و کتابخوانی هستند، که بر همین اساس اگر به منزل آنها بروید، شاهد حضور انواع کتاب در جای جای اتاق این عزیزان خواهید شد. اغلب برای جمع آوری و چیدمان این کتاب ها، خصوصا به تعداد زیاد از قفسه کتاب استفاده می شود. استفاده از یک قفسه کتاب زیبا و شیک و همچنین به کارگیری ایده هایی جذاب برای قرار دادن و دیزاین کتب درون آن یکی از روش های دیزاین اتاق با کتاب محسوب می شود.

  •  آرون گروپس

استفاده از کتاب برای دیزاین اتاق، ایده و روشی نیست که تنها علاقه مندان به کتاب انجام دهند. در حال حاضر تهیه و قرار دادن یک قفسه کتاب در اتاق از اصلی ترین و اولیه ترین اقداماتی است که هر فردی برای زیباسازی منزل خود انجام می دهد. چه بسا که هنگام خرید کتاب هایی انتخاب می شوند که ظاهر زیبا و شکیل تری داشته باشند. البته که می توان از هر دو قابلیت این دوست عزیز استفاده کرد. کتاب هایی را که مطالعه می کنید درون یک قفسه و یا شلف قرار دهید تا هم خود را از لذت کتابخوانی بهره مند کرده باشید و هم اینکه اتاق خود را دیزاین کرده و در نهایت فرهنگ کتابخوانی را رواج داده باشید.

ایده هایی منحصر به فرد از دیزاین اتاق با کتاب

دیزاین منحصر به فرد اتاق با کتاب

نکته : چه خوب است که هنگام دیزاین اتاق با کتاب، توجه داشته باشید تا کتب و قفسه و شلف از نظر رنگ و سبک با طراحی اتاق شما هارمونی داشته باشد.

انواع ایده های زیبای تزیین اتاق با کتاب

تزیین اتاق با کتاب زیبا

دیزاین اتاق کودک با کتابخانه

یار مهربان شعری که در دوران کودکی همه ی ما ریشه انداخته است. چه خوب است که با رفتار و گفتارمان این باور را در او تقویت و ماندگار سازیم. هرچه قدر فرزندانمان به سمت کتاب و مطالعه گرایش داشته باشند، در نهایت ذهنی سالم، شناختی کامل، انتخاب هایی موفق خواهند داشت. ساده ترین شیوه رفتاری خرید کتاب های مورد علاقه ی آنها است. همچنین روش دیگر جمع آوری و چیدمان و دیزاین این کتب به شکل های گوناگون می باشد.

تزیین های فوق االعاده اتاق با کتاب

چیدمان کتاب بدون قفسه

زیباسازی منزل هدفی است که هر فردی مخصوصا خانم ها خواهان آن هستند. همیشه که نیاز نیست با خرید وسایل تزیینی این عمل را انجام دهید، گاهی ممکن ساختن این خواسته با آنچه در اختیار دارید، میسر می باشد. کتاب موجود ترین و دم دستی ترین عضو هر اتاق و هر خانه ای است. با استفاده از کتاب می توانید بخش های مختلف منزل غیر از اتاق مطالعه و اتاق کودک و … را دیزاین نمایید.

برای تزیین اتاق پذیرایی و نشیمن با کتاب می توانید از تلفیق آن با دیگر عناصر همچون گل، گلدان، عروسک تزیینی و … بهره ببرید. به عنوان مثال بر روی میز جلو مبلی و یا روی طاقچه تعدادی از کتب با جلدهای رنگارنگ و براق را بر روی هم به شکلی فانتزی و بدون نظم قرار دهید. بر روی آن نیز یک شاخه و یا یک گلدان گل بگذارید.

ایده و طرح های زیبای دیزاین اتاق با کتاب

ایده های دیزاین اتاق های مختلف منزل با کتاب

نمونه های جالب دیزاین اتاق با کتاب

تزیینات خاص و شیک برای اتاق کودک با کتاب

چیدمان کتاب در کتابخانه

برای این منظور لازم است ابتدا قفسه و یا کتابخانه ای زیبا، شیک انتخاب کنید. به جای قرار دادن کتاب ها در کنار یکدیگر به شکلی ساده و بی هدف می توانید کتاب ها را بر اساس رنگ تفکیک کنید. کتاب های هم رنگ را در کنار هم بچینید تا به همین سادگی یک رنگین کمان زیبا به وجود آورید.

طراحی و چیدمان اتاق با کتاب

دیزاین اتاق درون قفسه کتاب

دیزاین اتاق با کتاب به شکلی مدرن و شیک

همچنین می توانید با استفاده از خلاقیت خود و بهره گیری از کتاب های بدون استفاده، کاردستی زیبایی را خلق نمایید. ساخت کاردستی با کتاب بسیار متنوع بوده و شما می توانید به هر شکلی که می خواهید و برای هر نوع استفاده ای از آن بهره ببرید. مثلا ساخت گلدان با کتاب های قطوری که دیگر مطالعه نمی کنید. البته که کتاب باارزش است، پس تنها با کتاب هایی که برخی از برگه های آنها پاره شده و یا به هر دلیل دیگری قابل استفاده نمی باشد.

تزیین اتاق با کتاب

الگوهای منحصر به فرد تزیین اتاق با کتاب

انواع نمونه های بینظیر و دوست داشتنی تزیینات اتاق با کتاب

تزیینات ناب اتاق با کتاب

تزیین اتاق با استفاده از انواع کتاب

تزیینات مدرن و شیک اتاق با کتاب

تزیینات خلاقانه و هنرمندانه اتاق با کتاب

انواع نمونه های جذاب تزیین اتاق با کتاب

ایده هایی زیبا و شیک از دیزاین اتاق با کتاب

تزیین اتاق با کتاب

ایده های با سلیقه دیزاین اتاق با کتاب

ایده هایی زیبا از تزیین اتاق با کتاب

ایده های دوست داشتنی تزیین اتاق با کتاب

طراحی و شکیل سازی اتاق با کتاب

مجموعی از ایده های زیبای تزیین اتاق با کتاب

دیزاین طاقچه و میز اتاق با کتاب

نمونه هایی جدید و خاص از تزیین اتاق با کتاب

انواع نمونه های دیزاین و زیباسازی اتاق با کتاب

 

ایده هایی متفاوت از دیزاین اتاق با کتاب

گالری لوکسی از تزیین اتاق با کتاب

ایده های دیزاین و زیباسازی اتاق با کتاب

ایده هایی خاص از تزیینات اتاق با کتاب

تزیین اتاق با کتاب شیک

تزیینات اتاق با کتاب

دیزاین و طراحی زیبای اتاق با کتاب

انواع نمونه های زیبا و خلاقانه تزیین اتاق با کتاب

نمونه های بینظیر دیزاین اتاق با کتاب

تزیین اتاق با کتاب

نمونه هایی خلاقانه از تزیینات اتاق با کتاب

انواع ایده های زیبا و متفاوت تزیین اتاق با کتاب

دیزاین و زیباسازی اتاق با کتاب

ایده های شیک و هنری دیزاین اتاق با کتاب

ایده هایی زیبا و جذاب از تزیین اتاق با کتاب

از اینکه تا انتهای تزیین اتاق با کتاب این مطلب همراه آرگا بودید، بی نهایت قدردان هستیم. همچنین برای آشنایی با تزیین اتاق با ریسه نور و تزیین اتاق کودک با نمد بر روی لینک های قرار داده شده کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *