دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزیره سیلت آلمان با جاذبه های توریستی بی نظیر

  • سمیه نیک فرجام
  • ۸ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

جزیره سیلت آلمان یکی از مجموعه جزایر مشهور در دنیا می باشد. این جزیره با وجود جاذبه های زیبایی که به خود اختصاص داده، بسیار تماشایی است. اگر از علاقه مندان به سواحل دیدنی هستید، شما می توانید این منطقه را برای سفر خود انتخاب کنید. همچنین می توانید از سواحل شنی و صخره های آن نیز دیدن نمایید.

جزیره سیلت یکی از بکرترین جاذبه های توریستی در آلمان است. این ساحل شنی از چشم اندازهای بسیار زیبایی برای علاقه مندان و گردشگران برخوردار می باشد. شما علاقه مندان در سفر به این منطقه تجربه بکر و جذابی خواهید داشت. گشت و گزار در این منطقه دلچسب و قدم زدن در کنار دریای آرام آن تجربه ای جدید و جذاب برای شما خواهد بود. این منطقه دارای پوشش های گیاهی متنوعی می باشد و تپه های شنی جذابی را به خود اختصاص داده است. صخره های باشکوه، رنگارنگ و … می تواند توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. این ساحل شلوغ و پر رفت و آمد در سال های اخیر یکی از مکان های دیدنی در کشور آلمان شناخته می شود که علاقه مندان زیادی را جذب می کند.

چشم انداز سیلت

جزیره سیلت آلمان را بشناسید

اگر می خواهید یکی از بکرترین سواحل دنیا را مشاهده کنید، می توانید به جزیره زیبای سیلت بروید. جزیره ای که با وجود پوشش های شنی متنوع، صخره های باشکوه، پوشش های طبیعی و … مورد توجه گردشگران زیادی است. هر ساله تورهای گردشگری زیادی به اینگونه از مناطق برگزار می شوند.

جزیره سیلت آلمان

این تورها با هزینه های پایین سفری دلنشین و دلچسب را برای شما به همراه خواهند داشت. یکی از جاذبه های رویایی در این منطقه فانوس دریایی قدیمی است. مناظر زیبای این فانوس در سواحل سلیت و در شب هنگام می تواند بکی از خاص ترین جاذبه های آن باشد. این جزیره یکی از برترین دیدنی های آلمان است.

دریای سیلت آلمان

فانوس دریایی سیلت:

یکی از معروف ترین جاذبه هایی که در این جزیره وجود دارد فانوس دریایی آن می باشد، که می تواند هر گردشگری را مجذوب خود نماید. این فانوس در روستای کامپن در نزدیکی این جزیره واقع شده است، و از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

  •  آرون گروپس

جاذبه های سیلت

در اطراف این فانوس چندین خانه کوچک و چمنزارهای زیادی وجود دارد، که زیبایی خاصی را به منطقه بخشیده است. این منطقه فوق العاده دارای چشم انداز وسیع و زیبایی می باشد، که مسافران می توانند در آن به ثبت عکس و خاطرات بپردازند. اگر قصد سفر به کشور آلمان و بازدید از دیدنی های سیلت آلمان را دارید، فانوس دریایی در این منطقه حرف اول را می زند. این فانوس دارای رنگ سفید می باشد، و از ساخت آن مدت کمی گذشته است، به همین علت این جاذبه برای مردم منطقه به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود.

زیبایی های سیلت

دریای وادن:

این دریا مکانی فوق العاده برای تفریح در فصل بهار و تابستان می باشد، که مسافران می توانند یک روز عالی را در آن سپری کنند. در ساحل این دریا انواع تفریحات آبی جت اسکی، قایق سواری و … وجود دارد، که گردشگران می توانند، با پرداخت هزینه اندک از آنها استفاده نمایند.

سواحل سیلت این دریا در شرق جزیره سیلت آلمان واقع شده است، و شما می توانید، از چشم انداز بی نظیر این جاذبه دیدن نمایید. این دریا می تواند تمام روز شما را مشغول زیبایی خود نماید. همچنین در اطراف ساحل آن رستوران و کافه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها نیز استفاده کنید.

دریای سیلت

 مقبره هاروگ:

این مقبره تاریخی و بزرگ در سال ۱۹۵۴ به دلیل ساخت فرودگاه این جزیره به مکان دیگری انتقال یافت، و در روستای کتیوم واقع شده است. قبر های این مقبره به حدود ۳۰۰۰ سال پیش باز می گردنند و حدود ۶۰۰ قبر از مقبره هاروگ دارای تاریخ می باشند، و نمی توان از قدمت آنها چشم پوشی نمود.

دیدنی تاریخی سیلت

در طول سال تورهای زیادی برای بازدید از این جاذبه ی دیدنی به این جزیره سفر می کنند، تا بتوانند از این مکان تاریخی بازدید و قدمت آن را تماشا نمایند. شما نیز اگر قصد سفر و بازدید از این منطقه را دارید مقبره هاروگ می تواند یکی از بهترین گزینه ها در طول سفر باشد. سالانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از این جاذبه دیدن می کنند.

مکان های سیلت

ساحل سیلت:

یکی دیگر از مناطقی که برای تفریح در طول سفر عالی می باشد، ساحل این جزیره است که گردشگران می توانند، در آن به انواع تفریحات آبی بپردازند، و از آن لذت ببرند. این ساحل یکی از شلوغ ترین سواحل جزیره است، و گردشگران زیادی در آن تفریح می کنند.

جزایر سیلت

خانه های تاچ روف:

یکی دیگر از دیدنی های این جزیره خانه های تاچ روف در دهکده کامپن در نزدیکی این جزیره است، که می تواند شما را حیرت زده نماید. سقف این خانه ها از نی ساخته شده اند، و از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشد. این دهکده از جمعیت کمی برخوردار است، و خانوار کمی در آن زندگی می کنند. اگر قصد سفر و بازدید از جاذبه های جزیره سیلت آلمان را دارید، خانه های تاچ روف می تواند شما را حیرت زده نماید. نوع ساخت این خانه به صورتی می باشد، که در تابستان ها خنک و در زمستان ها گرم هستند، و این موضوع برای مردم این منطقه جالب توجه است. این خانه ها برای دولت آلمان از اهمیت زیادی برخوردار است.

خانه سیلت

چه زمانی به این منطقه سفر کنیم؟

سفر به اینگونه از جزایر در فصل های مختلفی از سال می تواند، تجربیات ویژه خود را داشته باشد. اما برای هر گردشگری دیدن مناظر این منطقه آن هم در فصل تابستان بسیار دلنشین است. با توجه به اینکه این جزیره در یکی از شمالی ترین نقاط آلمان واقع شده است، در تابستان شب های بی نظیری دارد. در این فصل ها می توانید از امکانات تفریحی بیشتر و دیدنی های بیشتر نیز بازدید نمایید.

جزیره سیلت یکی از مکان های دیدنی آلمان به شمار می آید. در سال های اخیر کشور آلمان از جذابیت های توریستی زیادی برخوردار است، و به همین دلیل گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند. شما علاقه مندان در لینک می توانید با دیدنی های بیشتری از این کشور آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *