دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

چند مدل آرایش جیغ شیک و خاص برای خانم های با انرژی

  • ندا خوشرو
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل آرایش جیغ زنانه و دخترانه را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

میکاپ صورت زنانه در انواع مدل آرایش جیغ و لایت و … موجود است و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و سبک میکاپ مورد نظر خود از بین آن ها مدلی مناسب را انتخاب نمایید.

مدل آرایش جیغ زنانه و دخترانه

میکاپ صورت اگر بدرستی انجام شود باعث ایجاد تغییراتی مثبت در ظاهر خانم می شود از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب میکاپ صورت جیغ و ملایم و … حساسیت لازم را به خرج بدهید.

مدل میکاپ جیغ

مدل های میکاپ جیغ

مدل میکاپ جیغ از انواع میکاپ های مناسب برای حضور در مهمانی ها و مجالس می باشد و بهتر است شما برای حضور در مکان های عمومی از این سبک میکاپ استفاده نکنید زیرا این مدل میکاپ برای میکاپ روزانه یا میکاپ محل کار مناسب نمی باشد.

توجه داشته باشید که قبل از هر چیز ابتدا باید به کمک کانسیلری مناسب سیاهی ها و گودی دور چشم های خود را به خوبی بپوشانید سپس از پنکک استفاده کنید تا پوستی یکدست داشته باشید. در صورت تمایل به استفاده از سایه چشم رنگ سایه را از بین رنگ های جیغ نظیر قرمز و صورتی روشن و آبی و سبز و … انتخاب نمایید همچنین می توانید برای کشیدن سایه چشم رنگ های جیغ را با رنگ های خنثی ترکیب نمایید و سایه چشمی جذاب و خاص بکشید. اگر تمایل دارید چشم هایتان خیره کننده به نظر برسد بهتر است از سایه چشم طلایی استفاده کنید که در کنار این رنگ سایه می توانید از رنگ هایی نظیر قهوه ای و فندقی و دودی و … نیز استفاده نمایید.

مدل آرایش جیغ جدید و جذاب مدل آرایش جیغ مخصوص خانم های امروز و جذاب مدل های آرایش جیغ و غلیظ مدل آرایش جیغ برای خانم های جذاب مدل آرایش جیغ با جدیدترین طرح ها مدل آرایش با سبک جیغ مدل آرایش جیغ به همراه نکاتی برای این سبک آرایش مدل آرایش جیغ و جدید مخصوص خانم ها امروزی مدل آرایش جیغ دخترانه مدل زیبا و شیک آرایش غلیظ مدل میکاپ جیغ و غلیظ مدل آرایش جیغ زنانه با متد جدید

برای کشیدن خط چشم از خط پشم ضخیم و دنباله دار در بالا و پایین پلک ها استفاده نمایید که این مدل خط چشم باعث می شود تا چشم های شما نافذ و زیباتر به نظر برسد همچنین به کمک خط چشم گربه ای می توانید به چشم های خود فرم و حالت بی نظیری را ببخشید. برای اینکه آرایش تان غلیظ تر به نظر برسد بهتر است از مژه مصنوعی استفاده کنید و دوباره روی مژه مصنوعی ریمل بزنید تا مژه هایتان پرپشت تر به نظر برسد.

  •  آرون گروپس

اگر در ابروهای شما نقاط خالی وجود دارد برای پر کردن ابروها بهتر است از مداد ابرو یا ریمل ابرو استفاده نمایید همچنین می توانید به کمک ژل ، ابروهایتان را لیفت کنید که در این صورت جذاب تر از همیشه به نظر می رسید.

برای آرایش گونه ها رنگ رژگونه را از بین رنگ های روشن نظیر صورتی و قرمز و … انتخاب نمایید تا آرایش تان جیغ و حرفه ای تر به نظر برسد.

آرایش لب ها نیز از اهمیت زیادی برای برخوردار می باشد و بهتر است ابتدا به کمک خط لب به لب های خود فرم بدهید سپس رژلب با رنگ روشن یا قرمز را به لب هایتان بزنید تا فرم لب های شما جذاب و زیباتر به نظر برسد.

 مدل آرایش جیغ مخصوص خانم های مشکل پسند و خاص سبک آرایش جیغ مدل آرایش جیغ برای پوست تیره آرایش زنانه جیغ میکاپ جیغ زنانه با متدهایی به روز مدل آرایش جیغ شیک مدل آرایش جیغ زیبا و بی نظیر میکاپ زیبا و بی نظیر جیغ آرایش جیغ زنانه برای مهمانی مدل میکاپ جیغ مخصوص خانم های جذاب مدل آرایش جیغ و خاص مدل های آرایش جیغ مدل آرایش جیغ و زیبا

در این بخش از آشپزی آرایش و زیبایی مجله آرگا با انواع مدل میکاپ جیغ با جدیدترین متدها آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *