دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

۵ اصل مهم برای ست کردن ساعت دخترانه با لباس

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

یکی از نکات مهمی که افراد هنگام خرید و انتخاب ساعت دخترانه باید به آن توجه کنند، ست کردن آن با لباس‌های مختلف است. رعایت یک سری اصول هنگام خرید و انتخاب پوشش کمک می‌کند ساعت شما گران‌تر و شیک‌تر به نظر برسد و به طور کلی نوع پوشش‌تان شیک و چشم‌نواز باشد. برای اینکه همیشه خوش پوش و آراسته باشید باید به همه چیز دقت کنید و ساعت یکی از موارد بسیار مهمی است که برخی فراموش می‌کنند اما بسیار مهم و تاثیرگذار است. در این مطلب ۵ اصل مهم برای ست کردن ساعت دخترانه با لباس را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

5 اصل مهم برای ست کردن ساعت دخترانه با لباس

  1. ساعت دخترانه تکمیل کننده استایل است

هنگام خرید ساعت دخترانه باید این نکته را در نظر داشته باشید که ساعت شما تکمیل کننده استایل‌تان است پس باید نیم‌نگاهی به کمد لباس‌هایتان و همچنین استایلی که همواره مورد استفاده شما است داشته باشید.

هنگام رفتن به مهمانی اولین گام انتخاب لباس و پس از آن کیف و کفش متناسب با آن است. در مرحله بعد باید ساعت مچی خود را انتخاب کنید.

ساعتی که انتخاب می‌کنید باید از نظر جنس با استایل کلی شما مطابقت داشته باشد، اگر بند فلزی دارد باید با کمربند، بند کیف مجلسی و جواهرات شما مطابقت داشته باشد.

گام بعدی هماهنگی ساعت دخترانه با رنگ غالب لباس شما و سایر اکسسوری‌ها است، اگر جواهرات شما زرد رنگ است بند ساعت هم باید همرنگ آن‌ها انتخاب شود. برای رنگ‌های نقره‌ای و رز گلد هم همین هماهنگی باید دیده شود.

 

  1. ساعت باکیفیت انتخاب کنید

ساعت شما حرف‌های زیادی در مورد سبک زندگی، سلیقه و نگرش‌تان به دیگران منتقل می‌کند. پس بهتر است به جای خرید چندین ساعت غیر اصل و بی‌کیفیت تعداد محدودی ساعت باکیفیت از برندهای معتبر داشته باشید. همچنین ساعت‌های باکیفیت عمرطولانی‌تری نسبت به برندهای غیراصل دارند و به همین دلیل خرید آن‌ها مقرون به صرفه خواهد بود.

اگر بودجه کافی برای خرید ساعت مچی اصل ندارید می‌توانید از ساعت‌های های کپی که کیفیت قابل قبولی دارند و از نظر طراحی به مدل‌های اصلی بسیار شبیه هستند هم استفاده کنید.

اگر از آن دسته افراد هستید که دوست دارید ساعت خود را زود به زود تغییر دهید بهتر است به سراغ برندهای لوکس و گرانبها نروید چراکه هزینه زیادی را به شما تحمیل می‌کند. در این موارد خرید ساعت‌های های کپی یا برندهای اقتصادی انتخاب‌های بهتری هستند.

نکته مهم این است که ساعت دخترانه‌ای که خریداری می‌کنید گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی داشته و قطعات آن در بازار موجود باشند.

برای خرید ساعت دخترانه می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://nikgallery.com/girls-watch.html

 

  1. سلیقه به خرج دهید

اینکه گرانبهاترین و مد روزترین ساعت‌ها را بخرید خیلی خوب است اما اگر سلیقه لازم را به خرج ندهید همان ساعت هم جلوه خود را از دست خواهد داد. بهترین کار این است که قبل از اینکه برای یک مراسم رسمی، تفریح یا کار از خانه خارج شوید کمی وقت بگذارید و برای انتخاب و آماده سازی استایل خود فکر کنید.

در کمد لباس هر دختر خانمی لباس‌ و اکسسوری‌های متنوعی وجود دارد اما بیشتر اوقات افراد از چند تای آن‌ها که بیشتر مورد علاقه‌شان است استفاده می‌کنند و کم کم وجود بقیه را فراموش می‌کنند.

از تمام ظرفیت‌های کمد لباس خود استفاده کنید و به تناسب رنگ‌های خنثی و گرم دقت داشته باشید. ساعت دخترانه مورد علاقه خود را برای همه استایل‌ها و هر جایی که می‌روید استفاده نکنید. اگر ساعت شما با استایلی که انتخاب کردید مطابقت نداشت می‌توانید از سایر اکسسوری‌ها استفاده کنید. به این ترتیب از یک استایل نامتناسب و شلوغ پیشگیری خواهد شد.

به تمیزی ساعت مچی خود اهمیت بدهید و همیشه قبل از خارج شدن از خانه صفحه و بندهای ساعت‌تان را تمیز کنید تا جلوه بیشتری داشته باشد.

اگر چندین اکسسوری و زیورآلات مختلف دارید لازم نیست از همه آن‌ها استفاده کنید، هرچه اکسسوری‌هایی که استفاده می‌کنید کمتر باشد استایل شیک‌تری خواهید داشت.

 

  1. به انتخاب خود اهمیت بدهید

برای خودتان لباس بپوشید و چیزهایی را انتخاب کنید که به شما حس خوبی را انتقال می‌دهند. یکی از اشتباهاتی که بسیاری از دختر خانم‌ها مرتکب می‌شوند این است که استایل کلی و اکسسوری‌های خود را بر مبنای سلیقه دیگران و آنچه به نظرشان می‌رسد مورد پسند عموم مردم است انتخاب می‌کنند.

در دراز مدت این انتخاب‌ها باعث نارضایتی شما خواهد شد و از تماشای خودتان در آینه احساس ناراحتی خواهید کرد. اعتماد به نفس داشته باشید و هنگام خرید ساعت دخترانه یا هر وسیله دیگری قبل از هر چیز از خودتان بپرسید واقعا این انتخاب شما است و از داشتن آن خوشحال خواهید شد، اگر پاسخ مثبت بود بلافاصله خرید کنید و اگر تردید داشتید بهتر است کمی بیشتر فکر کنید تا انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

5 اصل مهم برای ست کردن ساعت دخترانه با لباس

  1. اگر شک کردید کفش اولویت دارد

گاهی هنگام ست کردن لباس‌ها تردید می‌کنید که ساعت را باید با کدام بخش از استایل‌تان هماهنگ کنید، در چنین شرایطی کفش‌ها را در اولویت قرار دهید، ساعت مچی خود را از نظر جنس و رنگ با کفش خودتان هماهنگ کنید این انتخاب معمولا امن است و استایل شما را منظم و هماهنگ نشان می‌دهد.

فراموش نکنید که چرم با چرم ست می‌شود و فلز با فلز، اگر این نکته را به یاد داشته باشید انتخاب ساده‌تر شده و کمتر دچار تردید خواهید شد. قبل از خارج شدن از خانه مقابل آینه بایستید و یک نگاه کلی به استایل خود بکنید. اگر چیزی هست که از نظر رنگ و جنس متناسب نیست حتی اگر خیلی آن را دوست دارید باید زمین بگذارید و چیز دیگری را انتخاب کنید.

برای خرید ساعت دخترانه می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://nikgallery.com/girls-watch.html

 

گالری نیک یک فروشگاه تخصصی انواع ساعت مچی و اکسسوری است که مدل‌های متنوعی از ساعت دختران را در اختیار شما قرار داده است. کلیه ساعت‌های موجود در این فروشگاه از برندهای معتبر و مورد علاقه ایرانیان انتخاب شده است که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی هستند. شما می‌توانید مدل‌ها و قیمت‌ها را مقایسه کنید و پس از انتخاب به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید. ساعت شما در اسرع وقت و در هر کجای ایران که باشید تحویل داده می‌شود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *