دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیشگام نگار، اصالت در زیبایی و جوانی

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

اگر طرفدار آرایش کردن، رسیدگی به خود و مراقبت از پوست و موهایتان باشید، حتما می‌دانید که علاوه بر مراقبت‌های خانگی، لازم است از محصولات آماده استفاده کنید. محصولاتی مرغوب و استاندارد که به سلامت هر چه بیشتر شما کمک کنند و در نتیجه زیبایی و جذابیت را برایتان به ارمغان بیاورند. این که بسیاری از افراد به محصولات آماده اعتماد ندارند، دلیلی به جز تقلبی و بی‌کیفیت بودن محصولات موجود در بازار ندارد. پس خرید از یک فروشگاه خوب و مطمئن نیز مهم است و به ما در این راه کمک می‌کند.

پیشگام نگار، اصالت در زیبایی و جوانی

اما پیش از پرداختن به این که یک فروشگاه آرایشی و بهداشتی خوب چه ویژگی‌هایی دارد، بیایید به بررسی دقیق‌تر تفاوت محصولات آماده و ترفندهای خانگی رسیدگی به پوست و مو بپردازیم و ببینیم کدام یک برای ما بهتر است.

چرا باید از محصولات آماده استفاده کنم؟

هنگامی که به ترکیبات یک محصول آماده خوب از برندی معتبر نگاه می‌کنیم، عصاره‌های گیاهی، میوه‌ها و انواع و اقسام مواد طبیعی را می‌بینیم و ممکن است از خود بپرسیم که چرا خود این میوه‌ها را به پوست خود نزنم؟ چرا از این روغن‌ها به طور خالص برای موهایم استفاده نکنم؟

  • محصولات آماده باعث صرفه جویی در وقت و زمان شما می‌شوند. نیازی نیست تمام محتویات لازم برای یک محصول را خریداری کنید و به این طرف و آن طرف بروید.
  • تمامی ترکیبات موجود در محصولات آماده در دسترس شما نیستند و نمی‌توانید آن‌ها را از بازار تهیه کنید. به همین علت استفاده از روش‌های خانگی همیشه با نوعی محدودیت همراه است.
  • هنگامی که از ترفندهای خانگی استفاده می‌کنید می‌دانید دقیقا چه چیزی به پوست و موهایتان می‌زنید. اما استفاده از یک ماده به صورت خالص به معنای بهینه نشدن آن در کارخانه و لابراتوارهای پیشرفته است. برای مثال، ممکن است تنها به یک ویتامین در یک میوه نیاز داشته باشید و مصرف کلیه آن اثری تهاجمی برایتان به همراه داشته باشد.
  • در ترفندهای خانگی مواد زیادی هدر می‌روند.
  • در ترفندهای خانگی اندازه گیری مواد دقیق نیست و به همین علت فرد صدمه می‌بیند.
  • بسیاری از روش‌های خانگی نوشته شده در اینترنت مورد تایید پزشکان نیستند و افراد را دچار حساسیت و صدمه می‌کنند.
  • اگر مواد اولیه در مراقبت از پوست خانگی به خوبی ضد عفونی نشوند، عفونت و آسیب به وجود می‌آورند.
  • محصولات آماده همیشه در دسترس اند و ماندگاری طولانی دارند. در نتیجه روتین رسیدگی به پوست و موهایتان را عقب نمی‌اندازند.

محصولات مورد نظرم را از کجا تهیه کنم؟

همان طور که گفتیم، خرید از یک فروشگاه خوب و دارای قدمت در این زمینه، نگرانی شما در خصوص تهیه محصولات نامرغوب را از بین می‌برد. مثلا برای خرید کرم ضد آفتاب، باید مطمئن باشید که محصول از پوستتان محافظت می‌کند و بی‌اثر نیست. آفتاب ضررهای زیادی برای پوست دارد و استفاده از ضد آفتاب نیز برای همه سنین ضروری می‌باشد.

یا اگر می‌خواهید شوینده صورت تهیه کنید، باید نوع پوست خود را بشناسید و از مشاوره‌ای کامل بهره ببرید. قیمت نیز معیاری مهم برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی است. برای مثال قیمت کرم مرطوب کننده بسیار متغیر است و این ممکن است افراد را به شک بیندازد. لذا ما به یک مرجع تخصصی و منبع خوب نیازمندیم و نباید روی پوست و موهای خود ریسک کنیم.

پیشگام نگار، اصالت در زیبایی و جوانی

پیشگام نگار!

پیشگام نگار، فروشگاهی اینترنتی است که زیبایی و جوانی را با ادغام علم پزشکی و ترندهای تازه و همکاری با برندهای به روز به شما هدیه می‌دهد و کلیه خصوصیات یک فروشگاه معتبر را در خود جای داده است. این فروشگاه اینترنتی، در سال ۱۳۹۳ سایت خود را راه اندازی کرد و در زمینه فروش غیر حضوری پیشرو بود. پیشگام نگار از ابتدا مستقل و یکه تاز بود و تنها با جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود توانست پیشرفت کند و به مرجعی عظیم برای خرید آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی تبدیل شود.

هدف از تاسیس پیشگام نگار، فروش محصولات با کیفیت و اصل بدون دخالت واسطه بود. یعنی مصرف کنندگان خرید خود را به شکل مستقیم از تولید کننده دریافت می‌کردند و به همین دلیل با قیمت واقعی و تخفیف‌های فوق العاده رو به رو می‌شدند. این فروشگاه اینترنتی اکنون دارای مزایای زیر است:

  • منوی کاربر پسند و سایتی که استفاده از آن آسان است! منوی پیشگام نگار دارای بخش‌های آرایشی، پوست، مو، بدن، بهداشت شخصی، محصولات مردانه، مادر و کودک، مجله خبری و برندها به صورت مجزا است و نیازهای جداگانه افراد را به صورت زیرشاخه‌های کوچک‌تر در نظر گرفته تا محصولات راحت‌تر پیدا شوند.
  • سرچ هوشمند سایت که در آن نزدیک‌ترین واژه به آن چه جستجو کرده‌اید برایتان به نمایش در می‌آید و شما را به سوی محصول مورد نظر هدایت می‌کند.
  • ارسال کالا به همه نقاط کشور ممکن بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.
  • پیشگام نگار دارای بخش هیجان انگیزی به نام تخفیف تایم است و همیشه محصولاتی پرفروش از برندهای خوب را با قیمت‌های باور نکردنی آماده فروش قرار داده است.
  • مناسبت‌های ویژه همچون روز دختر، روز عشق، روز مادر، روز پدر و… سبب می‌شوند که این تخفیف‌ها چند برابر شوند و محصولات پوست و مو بسیار ارزان شده، قیمت کرم مرطوب کننده یا موارد دیگر کاهش چشمگیر داشته باشند.
  • نقد و بررسی محصولات در پیشگام نگار تخصصی و فاقد اغراق است. مقالاتی کامل و جامع در خصوص محصولات نوشته شده و همچنین افراد می‌توانند از مشاوره رایگان بهره بگیرند تا هر گونه ابهام و تردید از بین برود.
  • تماس تلفنی، چت آنلاین در سایت و همچنین ارتباط با ادمین اینستاگرام از راه‌های ارتباط مستقیم و پاسخگویی به سوالات شما است؛ ضمن این که می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را نیز به گوش مدیریت پیشگام نگار برسانید و اگر اعتراضی دارید آزادانه بیان کنید.
  • بخش کالاهای مشابه به شما امکان مقایسه آسان محصولات را می‌دهد.
  • اگر خریدی انجام دهید و آن را تمام کنید، می‌توانید کالای دیگری به آن اضافه کنید و خریدتان را تصحیح کنید. این در حالی است که در فروشگاه‌های اینترنتی دیگر، امکان تصحیح سبد خرید پس از پایان خرید وجود ندارد و شما باید دوباره هزینه ارسال را پرداخت کنید.
  • مجله خبری پیشگام نگار بسیار سرگرم کننده است و خود دارای بخش‌های راهنمای خرید، مقالات آموزشی، مقالات بهداشتی، مقالات زیبایی و آرایشی، مقالات سلامتی، دنیای مد و ویدئو بلاگ می‌باشد.

آیا پیشگام نگار نسبت به اصل بودن محصولات خود تعهد دارد؟

پاسخ این سوال بسیار کوتاه است: بله!

کلیه کالاهای موجود در این فروشگاه اینترنتی به طور مستقیم از تولید یا وارد کننده معتبر خریداری شده و ضمانت اصل کالا برای تمام محصولات وجود دارد. پیشگام نگار همچنین پاسخگوی هر گونه نارضایتی از سوی مشتری است و به همین دلیل پس از خرید نیز می‌توانید موضوعات و مشکلات خود را مطرح کنید.

فرایند کنسل کردن خرید یا تعویض کالا از این فروشگاه چگونه است؟

اگر پیش از ارسال کالا اطلاع دهید که می‌خواهید آن را عوض کنید، این موضوع بی‌دردسر و راحت است. کنسل کردن خرید نیز در صورت تایید، کلیه مبلغ واریز شده را به حسابتان بازمی‌گرداند.

اکنون که می‌دانم بهترین فروشگاه اینترنتی پیشگام نگار است باید چه کار کنم؟

باید به pishgamnegar.com مراجعه کنید و بهترین تجربه خرید اینترنتی خود را داشته باشید!

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *