دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی یقه های مناسب گردن بلند برای لباس های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب مدل یقه های مناسب گردن بلند مخصوص افراد در رده سنی مختلف را در این مطلب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید.

یقه مهم ترین عامل برای زیبایی لباس ها است که به آن ها رسمیت نیز می بخشد بنابراین بهتر است شما مدل یقه لباس تان را با توجه به فرم اندام و فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که مدل یقه های مناسب گردن بلند و گردن کوتاه با یکدیگر متفاوت هستند و بهتر است شما در هنگام انتخاب یقه لباس هایتان به فرم گردن خود توجه کنید.

مدل یقه های مناسب گردن بلند

یقه لباس مجلسی و یقه کت در انواع مدل های مختلف نظیر یقه ساده خطی و یقه ایستاده و یقه برگردان موجود می باشند که هر یک از این مدل ها زیبایی خاصی را به طرح لباس و فرم اندام شما می بخشند.

 یقه های مناسب گردن بلند

طرح های یقه برای افراد با گردن بلند

تاثیر طرح لباس روی فرم اندام را نمی توان نادیده گرفت از این رو بهتر است شما در زمان انتخاب مدل لباس های خود به نوع برش و مدل یقه و مدل آستین و … توجه داشته باشید تا بتوانید لباسی با تن پوش مناسب را انتخاب نمایید. در ادامه مدل هایی از یقه لباس برای افراد با گردن بلند و کشیده به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

 یقه های مناسب گردن بلند

۱.یقه اسکی و یقه برگردان

اگر شما دارای گردنی بلند و باریک هستید بهتر است از لباس یقه اسکی و برگردان در پوشش تان استفاده نمایید همچنین این مدل یقه برای افرادی که صورتی کشیده دارند مناسب می باشد. اگر سینه و بالاتنه ای بزرگ دارید می توانید از لباس یقه اسکی و یقه برگردان در پوشش تان استفاده نمایید همچنین می توانید برای کوتاه تر به نظر رسیدن گردن تان شانه های خود را به کمک شنل یا شالی زیبا بپوشانید.

مدل یقه اسکی   لباس یقه اسکی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

۲. یقه ملوانی

یقه ملوانی ( شال ) یکی دیگر از طرح های یقه است که به صورت گرد و بسته دوخته می شود و این مدل یقه برای خانم ها با گردن بلند و صورت بیضی انتخاب مناسب می باشد همچنین این مدل یقه توجه را به سمت سرشانه ها جلب می کند از این رو برای خانم ها با شانه پهن و سینه بزرگ انتخابی مناسب نمی باشد.

مدل های یقه های مناسب گردن بلند  یقه های مناسب گردن بلند و کشیده مدل یقه ملوانی

۳. یقه ب ب

یقه ب ب نوعی یقه گرد است که برای افراد با گردن بلند و صورت کشیده و مثلثی انتخابی ایده آل می باشد و شما می توانید با پوشیدن لباس ها با این مدل یقه از بلندی گردن تان بکاهید.

 یقه های مناسب گردن بلند مدل یقه ب ب یقه ب ب

۴. یقه خشتی ( یقه چهارگوش )

این مدل یقه باعث می شود تا صورت گرد و گردن کوتاه تر به نظر برسد همچنین خانم ها با فرم صورت کشیده و مثلثی شکل بهتر است از لباس یقه خشتی یا چهارگوش در پوشش خود استفاده کنند. برای دوخت لباس مجلسی و بلوز و … از این طرح یقه استفاده می شود و شما می توانید جذابیت بالاتنه تان را به کمک این مدل یقه تکمیل نمایید.

 یقه های مناسب گردن بلند و کشیده مدل پیراهن با یقه چهارگوش مدل یقه خشتی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا به معرفی انواع مدل یقه برای گردن بلند پرداختیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و اطلاعات لازم را در زمینه انتخاب مدل یقه ای مناسب برای لباس هایتان بدست آورده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *