دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

برای تزیین سطل زباله از این ایده ها استفاده کنید

  • محدثه خاکشور
  • ۶ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

سطل زباله وسیله ای است که برای جمع آوری زباله از آن استفاده می شود. ایده ی تزیین سطل زباله در واقع راه حلی برای داشتن یک سطل زیبا اما با کمترین هزینه به شمار می رود.

خلاقیتی زیباتر و خلاقانه تر از تزیین سطل زباله با وسایل دورریختنی و بدون استفاده نیست. دیزاین سطل های زباله منزل، اداره و محل کار، و حتی سطل های آشغال موجود در چهارراه ها به وسیله ی ایده های مختلف حاصل این هنرمندی خلاقانه به شمار می روند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این ایده ها همراه آرگا باشید.

آشنایی با ایده های گوناگون تزیینات سطل زباله

ما انسان ها برای رفع نیازهای روزمره ی خود، تولید زباله می کنیم. این تولید زباله ممکن است در مکان های مختلفی همچون منزل، اداره، محل کار، مراکز خدماتی، مراکز تفریحاتی و حتی خیابان باشد. با توجه به همین موضوع سطل زباله های متنوع و متفاوتی از نظر شکل، اندازه، جنس وجود دارند. درست است که مدل های شیک و لوکس سطل زباله به صورت آماده در بازار وجود دارند. اما می توانید به جای هزینه بسیار، سطل های آشغال ارزان قیمت تهیه و آنها را با استفاده از وسایل ساده و دورریختنی به زیباترین شکل تزیین نمایید. چه بسا که لذتی بیشتر را تجربه خواهید نمود.

تزیینات ناب و دوست داشتنی سطل زباله

ایده هایی زیبا و خلاقانه از تزیینات سطل زباله

تزیینات شیک سطل زباله برای طراحی خانه

تزیین سطل زباله های منزل

سطل زباله ها علاوه بر جمع آوری آشغال ها و مواد دور ریختنی می توانند در دیزاین و طراحی منزل شما نیز نقش مهمی را ایفا نمایید. البته که کدبانوهای ایرانی در انجام کارهای خلاقانه به منظور تزیین منزل حرف اول را می زنند. با توجه به این موضوع که سطل زباله یکی از لوازم مهم و کاربردی جهت دیزاین نقاط مختلف منزل از جمله آشپزخانه، اتاق کودک، اتاق پذیرایی، اتاق کار و … به شمار می رود. شما عزیزان می توانید نیز در انتخاب مدل سطل زباله هر یک از این بخش ها دقت لازم را به خرج داده و تزیینات را متناسب با آن به کار ببرید. به عنوان مثال برای اتاق کودک باید سطل زباله بزرگ و جادار باشد. برای این منظور می توانید از لوازم دورریختنی، نمد، روبان و همچنین لباس ها بهره ببرید.

ایده هایی دوست داشتنی از دیزاین سطل زباله

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

دیزاین سطل زباله های شهرمان

تمیز و پاکیزه نگه داشتن شهرمان وظیفه ای است که نه تنها بر دوش شهرداری، بلکه مسئولیت تک تک هر شهروند محسوب می شود. قرار دادن انواع سطل های زباله به منظور جمع آوری آشغال یکی از اصلی ترین این اقدامات می باشد که از سوی شهرداری انجام می شود و اما اقدام قابل انتظار از ما قرار دادن زباله ها در آن می باشد. چه جمله ی زیبایی است که می گوید«شهر ما خانه ی ما». تزیین سطل زباله های بزرگ محله مان با نقاشی و … می تواند یکی دیگر از اقداماتی باشد که ما و یا شهرداری در رابطه با داشتن شهری دوست داشتنی تر به انجام برسانیم.

ایده هایی فوق العاده از تزیین سطل زباله

ایده های جالب دیزاین سطل زباله

تزیین سطل آشغال برای افراد خوش سلیقه و حساس

خلق بهترین ها با کمترین ها

خلاقیت یعنی استفاده بهینه از داشته ها و یا به بیانی خلق برترین ها از کمترین ها که از هنر وجودی شما نشات می گیرد. سیراب کردن عطش انسان به زیبایی ها با روش های متفاوتی صورت می پذیرد که ایده های خلاقانه از جمله ی آنها به شمار می رود. در جنبه های مختلفی می توان از این هنر وجودی بهره برد که در این مطلب آرگا دیزاین سطل زباله را انتخاب نموده است.

همانطور که در مدل های بازار مشاهده کرده اید، سطل زباله با جا دستمال کاغذی به صورت ست وجود دارد. شما نیز می توانید از این ایده استفاده کرده و جا دستمال کاغذی و سطل زباله ی خود را به زیباترین شکل ممکن به صورت ست دیزاین نمایید.

ایده های زیبای طراحی و دیزاین سطل زباله

انواع ایده های زیبای تزیین سطل زباله

تبدیل زباله به سطل زباله

بله! هیچ کاری نشد ندارد. همانطور که در مطالب بالاتر گفتیم، در طی زندگی روزمره مقدار زیادی تولید می گردد که برخی از آنها بازیافتی و برخی دیگر غیر قابل بازیافت می باشند. با استفاده از زباله های بازیافتی می توانید سطل زباله های جالب و البته گاهی کاربردی را بسازید. آرگا در این رابطه پیش تر قلم زنی و ارائه ایده داشته است که می توانید با کلیک بر روی لینک ساخت کاردستی سطل زباله با آن آشنایی یابید. این کاردستی می تواند برای کودکان شما بسیار جذاب و آموزنده باشد.

ایده های منحصر به فرد دیزاین سطل زباله

انواع نمونه های بینظیر و جالب تزیین سطل زباله

تزیین سطل آشغال با استفاده از هنر نقاشی

انواع نمونه های خلاقانه تزیین سطل زباله

تزیین سطل آشغال بریا زیباسازی منزل و محل کار

ایده های جذاب تزیینات سطل زباله

با همراهی نگاه مهربان شما باز هم یک مطلب دیگر را به پایان رساندیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه و پسند شما عزیزان آرگایی واقع شده باشد. برای آشنایی بیشتر با مطالب نوشته شده آرگا در رابطه با خلاقیت بر روی لینک کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *