دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ست لباس پلنگی برای خانم های شیک پوش

  • ندا خوشرو
  • ۴ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های ست لباس پلنگی مخصوص خانم های شیک پوش و خوش سلیقه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها با سلیقه تان مطابقت و همخوانی داشته باشند.

لباسهای پلنگی از انواع لباس های محبوب و پرطرفدار می باشند و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از این طرح لباس در پوشش خود استفاده نمایید همچنین برای جذابیت بیشتر ظاهرتان می توانید از مدل های ست لباس پلنگی الگوبرداری کنید.

مدل های ست لباس پلنگی زنانه و دخترانه

افرادی که علاقه مند به مد و فشن می باشند به خوبی می دانند که لباس های پلنگی امروز جزء ترندهای مهم لباس زنانه محسوب می شوند و به دلیل طرح و رنگی که دارند اغلب خانم ها تمایل دارند از آن ها در پوشش خود استفاده نمایند.

مدل لباس پلنگی

مدل های لباس پلنگی شیک و زیبا

اگر تمایل دارید از لباس پلنگی در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است با نحوه هماهنگ کردن این طرح لباس با سایر لباس هایتان نیز آشنا شوید.

اغلب افراد تصور می کنند که استفاده از اکسسوری های پلنگی چندان جالب نیست ولی اگر شما تمایلی به پوشیدن لباس پلنگی ندارید می توانید از اکسسوری های پلنگی نظیر کیف و کفش و کمربند و شال و روسری و … در پوشش خود استفاده نمایید که در این صورت بهتر است طرح لباس هایتان را ساده انتخاب کنید.

لباس های پلنگی دارای طیف های رنگی مختلف خنثی و ملایم نظیر قهوه ای و مشکی و کرم می باشند و اگر این طرح لباس ها در پوشش با اکسسوری هایی مناسب هماهنگ شوند استایل شما بی نظیر و جذاب تر به نظر می رسد. به دلیل اینکه رنگ این لباس ها خنثی می باشد به راحتی با رنگ سایر لباس ها در پوشش هماهنگ می شوند و علاوه بر این می توانند استایل شما را خاص و متفاوت تر نشان دهند.

 ست لباس پلنگی مدل های ست لباس پلنگی مدل های ست لباس پلنگی ست لباس پلنگی زنانه مدل ست لباس پلنگی طرح های لباس پلنگی    مدل ست لباس پلنگی ست لباس پلنگی زنانه و دخترانه طرح های لباس پلنگی ست لباس پلنگی شیک ست لباس پلنگی برای خانم ها ست لباس پلنگی زنانه و دخترانه طرح های لباس پلنگی

  •  آرون گروپس

توجه داشته باشید که در صورت پوشیدن لباس پلنگی بهتر است رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان را سیاه و سفید انتخاب نمایید همچنین می توانید برای انتخاب رنگ سایر لباس هایتان از رنگ های خنثی نیز استفاده نمایید. اگر تمایل دارید از بلوز یا شومیز پلنگی در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید بهتر است این طرح لباس را با دامن یا شلوار بپوشید.

اگر تمایل دارید از شلوار یا دامن پلنگی در پوشش تان استفاده نمایید نباید طرح هیچ اکسسوری یا لباسی را پلنگی انتخاب نمایید و کیف و کفش و بلوز یا تاپ باید از بین طرح های ساده انتخاب شود تا از شلوغ شدن استایل تان جلوگیری شود همچنین بهتر است مدل شلوارتان را راسته انتخاب کنید و از پوشیدن شلوار دمپا یا جذب پلنگی خودداری کنید.

اگر شما به دنبال استایلی خاص و متفاوت هستید می توانید از کت یا پیراهن مجلسی پلنگی در پوشش تان استفاده نمایید و در صورت پوشیدن کت بهتر است از شلوار جین نیز در پوشش خود استفاده نمایید و کفشی ساق دار نیز بپوشید تا جذابیت استایل تان تکمیل شود. همچنین اگر تمایل به پوشیدن پیراهن مجلسی با طرح پلنگی دارید بهتر است مدل آن را ساده و کلاسیک انتخاب کنید تا استایل شما ساده و جذاب تر به نظر برسد.

مدلهای لباس پلنگی زنانه و دخترانهمدل ست لباس پلنگی جدید ست لباس پلنگی زنانه و دخترانهلباس پلنگی زنانه و دخترانه

مدل لباس پلنگی زیبا و شیک طرح های ست لباس پلنگی ست لباس پلنگی زیبا و شیکست لباس پلنگی زیبا و شیکمدلهای لباس پلنگیلباس پلنگی زنانه و دخترانه ست لباس پلنگی برای خانم ها

ست لباس پلنگی زنانه شیک

لباس پلنگی شیک و زیبا

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع ست لباسهای پلنگی جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *