دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی سارا حاتمی هنرپیشه نوجوان و با استعداد ایرانی

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی سارا حاتمی هنرپیشه جوان و تازه کار سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر شیک و جدید وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

سارا حاتمی هنرپیشه نوجوان و تازه کار ایرانی می باشد. این هنرمند فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۴۰۰ به کارگردانی محمدحسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی آغاز نمود و  تاکنون در این عرصه فعالیت می کند. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی سارا حاتمی همراه با تصاویر زیبا و جذاب وی آشنا شوید.

زندگینامه کامل سارا حاتمی

بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر نوظهور ایرانی

سارا حاتمی بازیگر با استعداد و توانمند تلویزیون ایرانی متولد سال ۱۳۸۴ که هم اکنون وی ۱۶ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین او دانش آموز مقطع دبیرستان می باشد.

این هنرمند چند سال پیش دوره های بازیگری را نزد اشکان خطیبی گذراند. سپس آقای خطیبی او را به کیومرث مرادی آشنا کرد. او به دفتر مرادی که مسئول انتخاب بازیگران سریال “زخم کاری” بود رفت و بعد از تست دادن قبول شد. بدین ترتیب ایشان اولین فعالیت حرفه ای خود را در تلویزیون در سال ۱۴۰۰ با سریال “زخم کاری” در نقش مائده به کارگردانی محمدحسین مهدویان آغاز نمود.

در این سریال بازیگرانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین‌ پرداز، امیرحسین هاشمی، مرتضی امینی تبار، مائده طهماسبی، مه لقا باقری و …. حضور داشتند.

خوب است بدانید که داستان سریال زخم کاری برگرفته از رمان بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی‌ زاد است. این رمان در سال ۱۳۸۵ ه ج نوشته شد و در سال ۱۳۹۵ منتشر شده است. اما در زمان شروع ساخت این سریال در آذر و دی ماه ۱۳۹۹ مجوز نشر این کتاب باطل شد و فروش این کتاب ممنوع شد. به همین خاطر است این کتاب از تیتراژ زخم کاری حذف شد.

شرح حال کامل و خواندنی سارا حاتمی

زندگینامه سارا حاتمی و همسرشعکس های شیک و شخصی سارا حاتمی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زندگینامه جامع سارا حاتمی

آموزش سوارکاری

پیش از آغاز فیلمبرداری مجموعه زخم کاری خانم حاتمی و آقای امینی تبار نزدیک به ۱۰ جلسه به یادگیری سوار کاری پرداختند. او اوایل از اسب می ترسید اما پس از یادگیری ترسش کاملا ریخت.

شرح حال کامل سارا حاتمی

هیجان همکاری با زخم کاری

اعضای این مجموعه حدود ۸۰ نفری بودند، آنها آنقدر با حاتمی خوب رفتار می کردند که هیچ وقت وی احساس غریبی در جمع نکرد. او در رابطه با این همکاری این طور بیان کرده است که:

ما اوایل اجازه نداشتیم وسط فیلمبرداری کار را ببینم ، موقع تدوین هم آقای مهدویان می گفتند شما نیایید که بعد از چند ماه گفتند حالا می توانید بیایید و ببینید.. لحظه ای که رفتم و یک بخش را دیدم کاملا عوض شدم ، عاشق نقشم شدم ، همش می گفتم چطور ممکن است ؟ چرا آنقدر خوب شده ؟ مگر می شود ؟

اصلا هیجان زده شده بودم و از آن موقع به بعد بیشتر متوجه شدم که در چه جایگاهی قرار دارم.

زندگینامه جالب سارا حاتمی

بیوگرافی سارا حاتمی + تصاویر باحال

بیوگرافی سارا حاتمی + تصویرعکس دونفره سارا حاتمی و جواد عزتی

سرگذشت جالب سارا حاتمی

پیج اینستاگرام سارا حاتمی

پیج اینستاگرام سارا حاتمی به آدرس sarahatami.official@ می باشد. وی در آنجا تعدادی از تصاویر جدید و شخصی خود را برای طرفدارانش به اشتراک گذاشته است. همچنین ایشان تاکنون نزدیک به ۲۱ هزار نفر فالوور دارد.

بیوگرافی سارا حاتمی + تصاویر جذاب

تاریخچه زندگی سارا حاتمیعکس زیبای رعنا آزادی ور و سارا حاتمی

بیوگرافی سارا حاتمی و همسرش

امیدواریم از خواندن بیوگرافی سارا حاتمی هنرپیشه جوان ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *