دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر تزیینات و تم جشن دندونی با بهترین و جدیدترین ایده ها

  • یلدا محمدی
  • ۱ مرداد ۱۳۹۵
  • ۰

زیباترین و شیک ترین ایده ها برای تزیینات جشن دندونی و مدل های متنوع تم دندونی را در این مطلب مشاهده نموده و با انواع تزیین شیک و جدید برای جشن آش دندونی کودکان آشنا شوید.

با مشاهده تزیینات متنوع و ایده هایی برای برگزاری مراسم دندونی برای کودکان می توانید مراسمی ایده آل و دلخواه را بر پا نموده و همه تزیینات را مطابق خواست و میل خود انجام دهید. در این مطلب ضمن معرفی مدل های تزیینات ضیافت آش دندونی به ارائه تصاویری از جشنهای برگزار شده با تزیینات زیبا و شیک می پردازیم که با الگوبرداری از آنها و همچنین به کارگیری کمی خلاقیت می توانید مراسم دلخواه را برگزار نمایید. تا پایان این مطلب با این مدل ها و ایده های جدید و متنوع ما را همراه نمایید.

تزیینات جشن دندونی کودکان با تم دندونی زیبا و جالب :

در خانواده های ایرانی به مناسبت رویش اولین دندان کودک، اغلب با دعوت از مهمان، مرایسم دندونی برگزار می شود. در این ضیافت یا مراسم خوراکی متعددی سرو می گردد که اصلی ترین آن آش دندونی است. ایده های مختلفی برای برگزاری مراسم آش دندونی وجود دارد، که اغلب بر اساس رسوم هر منطقه و همچنین خواست خانواده ها، بهترین ایده ها انتخاب و انجام می گیرند. انتخاب تم دندونی همچون تم تولد می تواند مهم ترین انتخاب برای این ضیافت باشد و با استفاده از آن بهترین تزیینات را داشت. در این مطلب سعی داریم شما را بیشتر با این مراسم و تزیینات مربوط به آن و همچنین تم دندونی زیبا و جالب آشنا سازیم.

تزیین میز دندونی

تزیین میز ضیافت دندونی :

تزیین میز دندونی نیز همچون تزیین میز تولد بر اساس تم انتخاب شده انجام می گیرد. شما به راحتی می توانید یک تم زیبا با طرح دندان انتخاب نموده و تزیین میز و دیگر تزیینات را بر اساس آن انجام دهید. در ادامه به معرفی مدل های متنوع و زیبای تزیین میز و اتاق برای دندونی می پردازیم که هر یک با استفاده از تم دندونی زیبایی انجام گرفته اند و با ایده گرفتن از آنها می توانید به تزیینات دلخواه دست یابید.

تزیینات دندونی زیباتزیین میز جشن دندونیکلاه برای دندونیریسه دندونیتزیین جشن آش دندونیتم جشن دندونی زیبا و شیک

مدل کیک دندونی :

تزیین کیک دندونی به شکل دندان یکی از ایده های جالب و قابل توجه است که اغلب در جشنهای دندانی به چشم می خورد و یکی از ملزومان این مراسم به حساب می آید. از این رو در این بخش به معرفی مدل های جدید و زیبای کیک دندونی با طرح های جالب می پردازیم که هر یک از این کیک ها می توانند انتخاب مناسبی برای مراسم آش دندونی کودک شما باشند.

  •  آرون گروپس

کیک جشن دندونی کیک مدل دندان کیک زیبا با طرج دندون مدل کیک دندونی کیک دندونی نوزاد

تزیینات مراسم آش دندونی :

همانگونه که می دانید انتخاب خوراکی های موجود در جشن آش دندونی کاملا اختیاری است و افراد به خواست خود می توانند خوراکی های مناسب را تهیه و تزیین نمایند. سعی کنید تزیین همه خوراکی ها بر اساس تم انتخاب شده باشد تا در نتیجه جشنی زیبا و ایده آل برای نوزادتان برگزار نمایید.

تزیین آش دندونیتزیین دسر برای دندونیتزیین خوراکی های دندونیتم دندونی نوزادتزیینات دندونیتم دندونی جدیدتزیین جشن دندونی

گیفت دندونی :

تهیه گیفت دندونی و هدیه دادن آن به مهمان ها، یکی از ایده های جالب و جذاب است که با استفاده از آن می توانید مراسم دندونی نوزاد خود را به یادماندنی تر کنید. برای انتخاب گیفت نیز می توان از طرح دندان استفاده نمود و با توجه به آن به انتخاب تم مورد نظر پرداخت. در این بخش به معرفی مدل های متنوع و جالب گیفت دندون با طرح هیا کودکانه و زیبا می پردازیم که می توانید با الگوبرداری از این مدل ها، زیباترین و مناسب ترین گیفت را انتخاب و تهیه نمایید.

گیف با طرح دندان گیفت دندونی گیفت نمدی برای دندونی تزیینات دندونی نوزاد مدل گیفت دندونی گیف برای جشن آش دندونی

با بهترین و زیباترین ایده ها برای برگزاری جشن دندونی آشنا شدید، هر یک از این ایده ها می توانند بهترین انتخاب برای برگزاری این مراسم برای کوچولوی دلبند شما باشند و با ایده گرفتن از این مدل ها، مراسم ایده آل و دلخواه را برگزار کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی تم تولد از دیگر مدل ها و تزیینات معرفی شده برای اینگونه جشنها دیدن فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *