دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

طراحی ناخن محرم با چند دیزاین زیبا و خاص

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از آرایش ناخن مجله آرگا ایده هایی برای طراحی ناخن محرم را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

با شروع ماه محرم اغلب خانم ها تمایل دارند استایلی محرمی داشته باشید و اگر شما در روزهای محرم لباس مشکی می پوشید بهتر است برای دیزاین ناخن هایتان نیز از بین مدل های طراحی ناخن محرم ، طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

مدل های طراحی ناخن محرم

لاک مشکی از انواع رنگ هایی است که برای دیزاین ناخن مخصوص محرم مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید این رنگ لاک را با رنگ هایی نظیر طلایی و سفید و قرمز و … ترکیب نمایید و دیزاینی جذاب را روی سطح ناخن هایتان ایجاد نمایید.

طراحی ناخن برای محرم

دیزاین ناخن برای روزهای محرم

لاک مشکی از انواع لاک های جذاب و پرطرفدار می باشد و شما می توانید به کمک این رنگ لاک طرح هایی خاص را روی سطح ناخن هایتان ایجاد نمایید و علاوه بر این به خاطر تیره بودن لاک مشکی دیزاین ناخن ها متفاوت تر به نظر می رسد.

لاک مشکی در انواع رنگ های مات و روشن موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید دیزاین ناخن هایتان متفاوت تر باشد بهتر است از لاک مشکی مات استفاده نمایید. لاک مشکی روشن نیز باعث درخشندگی طرح ناخن ها می شود و اغلب خانم ها از این نوع لاک برای دیزاین ناخن های خود استفاده می کنند.

توجه داشته باشید که دیزاین ناخن برای محرم بهتر است از بین طرح های ساده انتخاب شود و شما می توانید همه ناخن هایتان را به کمک رنگ مشکی لاک بزنید سپس روی دو یا چند ناخن خود طرح گل و طرح های متفاوت را ایجاد نمایید. در صورتی که تبحر لازم در زمینه دیزاین ناخن ها را ندارید می توانید برای ایجاد طرح روی ناخن ها از شابلون مخصوص استفاده کنید.

برای تزیین ناخن ها نیز می توانید از نگین های ساده استفاده نمایید همچنین می توانید روی چند ناخن خود لاک اکلیلی یا طلایی بزنید که در این صورت دیزاین ناخن هایتان در عین سادگی ، جذاب تر نیز به نظر می رسند.

  •  آرون گروپس

 طراحی ناخن شیک برای محرم طراحی ناخن مخصوص محرم طراحی ناخن محرم دیزاین ناخن سیاه و سفید برای محرم مدل طراحی ناخن محرم طرح لاک ناخن محرم طراحی ناخن ساده برای محرم طراحی ناخن زیبا برای محرم دیزاین زیبا ناخن برای محرم طراحی ناخن شیک مخصوص محرم دیزاین ناخن مشکی و طلایی طراحی ناخن مشکی برای محرم طراحی ناخن مشکی برای محرم دیزاین ناخن محرم طراحی ناخن شیک برای محرم طراحی ناخن محرم طراحی ناخن ساده طراحی ناخن محرم خاص طرح لاک ناخن مخصوص محرم مدل دیزاین ناخن برای محرم

در صورت تمایل می توانید روی سطح ناخن هایتان را به کمک لاک مات بپوشانید سپس به کمک لاک مشکی درخشان طرح ها و نقطه هایی را روی ناخن هایتان ایجاد نمایید.

در صورت تمایل می توانید قسمتی از ناخن ها را به کمک لاک مشکی دیزاین نمایید و قسمت دیگر ناخن ها را به کمک لاک سفید طراحی کنید. لاک اکلیلی مشکی نیز زیبایی خاصی را به ناخن ها می بخشد و بهتر است برای ایجاد تنوع به کمک این نوع لاک دو یا چند ناخن خود را دیزاین نمایید سپس باقی مانده ناخن ها را لاک مات یا درخشان بزنید.

اگر ناخن های کوتاه یا بلندی دارید می توانید به کمک لاک مشکی به راحتی ناخن هایتان را دیزاین نمایید همچنین این رنگ لاک روی سطح ناخن های بلند جذاب تر به نظر می رسد.

مدل دیزاین ناخن برای محرم طراحی ناخن ساده مشکی طرح لاک ناخن شیک مدل لاک ناخن برای محرم طراحی ناخن محرم دخترانه طراحی ناخن برای محرم طرح ناخن محرم طراحی ناخن مخصوص محرم

توجه داشته باشید که انتخاب دیزاین ناخن مناسب برای روزهای محرم از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است طرح ناخن هایتان را از بین طرح های شلوغ و مجلسی انتخاب نکنید و تا حد امکان دیزاین ساده ای را برای ناخن هایتان انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *