دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی آیتک جاویدنژاد و ماجرای کشف حجابش + عکس

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی آیتک جاویدنژاد هنرپیشه زیبا و محبوب سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر جدید و خاص وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

آیتک جاویدنژاد هنرپیشه جوان و با استعداد سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند زیبا، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۹۴ وقتی ۲۲ ساله بود با فیلم سینمایی “یک دزدی عاشقانه” به کارگردانی امیر شهاب رضویان آغاز نمود.ا او در حال حاضر ایشان در کشور ترکیه در شبکه dd tv به عنوان مجری فعالیت می کند. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی آیتک جاویدنژاد همراه کارنامه هنری و تصاویر شخصی وی آشنا شوید.

بیوگرافی آیتک جاویدنژاد + ماجرای کشف حجاب وی

آیتک جاویدنژاد بازیگر محبوب و مطرح سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۸ مهر ماه سال ۱۳۷۲ که هم اکنون وی ۲۸ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک فوق لیسانس طراحی لباس و پارچه از خارج از کشور می باشد. وی زمانی که در ایران بود مدیریت یک آتلیه عکاسی را نیز برعهده داشت.

شرح حال زیبا آیتک جاویدنژاد

خانواده

آیتک جاویدنژاد در یک خانواده ۴ نفره با اصالت متولد شده، مادرش خانه دار و پدرش مهرداد جاویدنژاد نیز مهندس معمار بود و از طراحان مرکز خرید و سینمایی کوروش در تهران می باشد. او یک خواهر به نام آیناز دارد.

بیوگرافی آیتک جاویدنژاد + تصاویر زیبا

رشته های ورزشی

خانم جاویدنژاد به صورت جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ در سن ۶ سالگی با ورزش اسکی آغاز نمود و تا سن ۱۴ سالگی به عنوان یک ورزشکار حرفه ای فعال بود. سپس وی به مدت ۲ سال هم در رشته اسکیت روی یخ فعالیت کرد و سپس در رشته کراس فیت و بدنسازی مدتی زیادی در کنار دیگر فعالیت های هنری اش مشغول بود.

زندگینامه کامل و خواندنی آیتک جاویدنژاد

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

عکس و بیوگرافی آیتک جاویدنژاد

بیوگرافی آیتک جاویدنژاد + تصاویر جذاب

آغاز بازیگری

این بازیگر ایرانی، پس از اتمام تحصیلات مدرک لیسانس در کلاس های بازیگری آقای مسعود کیمیایی حضور یافت. او پس از ۶ ماه دوره بازیگری توانست در سال ۱۳۹۴ در سن ۲۲ سالگی با فیلم سینمایی ” یک دزدی عاشقانه” به کارگردانی امیر شهاب رضویان در کنار مهدی هاشمی، فرهاد آئیش و لادن مستوفی مقابل دوربین قرار بگیرد.

او در سال ۱۳۹۷، دومین تجربه سینمایی‌ اش را در «ترانه‌ ای عاشقانه برایم بخوان» به کارگردانی مهرداد غفارزاده به دست آورد. این فیلم محصول مشترک کشور های ایران و ترکیه است.

مجموعه تلویزیونی

جاویدنژاد در سال ۱۳۹۹ در سن ۲۶ سالگی برای بازی در سریال “هم گناه” به کارگردانی مصطفی کیانی در نقش الناز دعوت شد. این نخستین فعالیت تلویزیونی او به شمار می رفت و با این سریال چهره اش مطرح شد. در این سریال بازیگران محبوبی از جمله پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، روشنک گرامی و پدرام شریفی به ایفای نقش پرداخته‌ اند.

زندگینامه جامع آیتک جاویدنژاد

عکس جذاب آیتک جاویدنژاد و خواهرش آیناز

بیوگرافی آیتک جاویدنژاد و همسرش

زندگینامه خواندنی آیتک جاویدنژاد

رفتن از ایران

آیتک جاویدنژاد پس از اتمام فیلمبرداری سریال هم گناه، با انتشار پستی در اینستاگرام خود علاوه بر کشف حجاب خبر از مهاجرت و خروج خود از ایران را داد. او همچنین نوشته بود:

“وقتی که مشکلات بوجود می‌آیند، تو جهت رسیدن به هدفت رو تغییر می‌دهی، نه تصمیمت رو برای رسیدن به آن….

حالا او به عنوان مجری با شبکه ماهواره ای  DD Tv در ترکیه همکاری می کند. همچنین صدف طاهریان هم در این شبکه حضور دارد.

سرگذشت آیتک جاویدنژاد + عکس

عکس جدید آیتک جاویدنژاد

سرگذشت جالب آیتک جاویدنژاد

پیج اینستاگرام آیتک جاویدنژاد

پیج اینستاگرام این بازیگر به آدرس aitakjavidnejad@ می باشد. او در آنجا تمامی تصاویر جدید و کشف حجاب و پوشش مبتذل خود را برای هوادارانش به اشتراک گذاشته است. همچنین ایشان تا کنون نزدیک به ۲۵۰ هزار نفر فالوور دارد.

شرح حال جالب آیتک جاویدنژاد

ازدواج و همسر

خانم آیتک جاویدنژاد هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

زندگینامه جذاب آیتک جاویدنژاد

وی در یکی از پست های اینستاگرامی خود نوشته است:

این روزهای سخت و شرایط ثابت نخواهد ماند ما به تمام مشکلاتمان پیروز خواهیم شد اما قطعا اینبار تصمیمات مهمی گرفته ایم . همه چیز بماند به وقتش !

شما نیازی به تایید کسی ندارید اگر کسی شما را دوست ندارد ، زندگی شما نابود نمی شود

می توانید شادمانه قدم بزنید ، کتاب بخوانید ، رمان بنویسید ، ورزش کنید ، روی چمن ها دراز بکشید ، غروب را تماشا کنید و می توانید با شخص خودتان شاد باشید

زمانی که به این درک برسید از نگرانی اینکه دیگران درباره شما چه فکر می کنند رها می شوید ، زمانی که احساس بد به سراغ شما می اید (خارج از کنترل ما) درک کنید که این ها بوی خواستن تایید دیگران را می دهند و به یاد بیاورید که شما نیازی به تایید دیگران ندارید

بدون تایید دیگران هم انسان خوبی هستید ، در شوق تایید دیگران ، زندگی ما رنج آور می شود و ما نیازی به این رنج نداریم.

بیوگرافی آیتک جاویدنژاد + تصاویر جدید

عکس زیبا ی آیتک جاویدنژاد در کنار پدر و مادرش

زندگینامه آیتک جاویدنژاد و همسرش

کارنامه هنری آیتک جاویدنژاد

فیلم های سنمایی 

یک دزدی عاشقانه (۱۳۹۴)

ترانه ای عاشقانه برایم بخوان (۱۳۹۷)

مجموعه تلویزیونی 

هم گناه (۱۳۹۹)

زندگینامه کامل آیتک جاویدنژاد

بیوگرافی آیتک جاویدنژاد + تصاویر زیبا و جذاب

تاریخچه زندگی آیتک جاویدنژاد

شرح حال خواندنی آیتک جاویدنژاد

بیوگرافی آیتک جاویدنژاد + عکس های لاکچری

امیدواریم از خواندن بیوگرافی آیتک جاویدنژاد مجری در حال حاضر شبکه  DD TV و همچنین از تماشای تصاویر اینستاگرامی و جدید وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *