دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چگونه با تزریق ژل زیباتر شویم؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

امروزه، مردم به زیبایی خود اهمیت زیادی می‌دهند. به همین علت، علم پزشکی به سمتی رشد کرده است که مردم بتوانند از طریق عمل‌های زیبایی به خواسته خود برسند و اگر نواقصی در چهره خود به دلیل بیماری، نقص مادرزادی و … برطرف سازند.

چگونه با تزریق ژل زیباتر شویم؟

تزریق ژل یکی از روش‌های زیبایی رایج در کل جهان است. تزریق ژل، کاربردهای زیادی اعم از زاویه سازی فک، اصلاح طبیعی فرم لب، جوانسازی پوست و … دارد. سوال این است که چگونه با تزریق ژل زیباتر شویم؟ دراین مقاله، قصد داریم شما را با برخی از کاربردهای ژل برای زیباتر شدن و رفع نقص‌های صورت آشنا کنیم.

با تزریق ژل صورت خود را زاویه‌ سازی کنید

 هرچند که زاویه سازی صورت را همه افراد می‌توانند انجام دهند، اما این روش، برای افرادی که درگیر مشکلات مادرزادی فک هستند، یک راه طلایی و ساده است. در گذشته برای هرگونه تغییر در فک، عمل‌های جراحی سنگین انجام می‌شد. امروزه با تزریق ژل، تمام زاویای مربوط به فک اصلاح شده و چهره فرد، کاملا طبیعی و مطابق با استاندارهای زیبایی می‌شود. با زاویه سازی صورت، مشکلاتی از قبیل عدم تقارن فک، انحراف چانه، چانه کوچک، فرورفتگی چانه و…. به سادگی درمان خواهند شد. شاید تصور کنید این نواقص در زیبایی فرد تاثیری ندارند یا اصلاح زوایای صورت مهم نیست، اما پس از مشاهده نتایج تزریق، قطعا نظرتان تغییر خواهد کرد. با افزایش سن و کاهش کلاژن سازی، صورت حالت افتاده‌ می‌گیرد و عضلات صورت به سمت پایین کشیده می‌شود و حجم بافت زیر پوست کاهش می‌یابد. به تبع کاهش حجم قطعا زاوایای صورت نیز از حالت طبیعی خارج می‌شوند. چاره کار، زاویه سازی صورت است، راهی مطمئن، ایمن، بدون درد و سریع که قطعا نتایج آن، رضایت شما را جلب خواهد کرد.

چگونه با تزریق ژل زیباتر شویم؟

فواید زاویه سازی صورت

فراموش نکنید برای زاویه سازی صورت، باید حتما به مراکز معتبر و پزشک متخصص مراجعه کنید. کلینیک مهزیار یکی از مراکز معتبر با کادری متخصص است و ژل‌های مورد استفاده در این مرکز، دارای تائیدیه وزارت بهداشت هستند. مزایای زاویه‌سازی صورت عبارتند از:

  • تنظیم خط آرواره و برقراری نظم ساختاری در فک
  • بهبود شکل ظاهری فک (بنا به صلاح‌دید پزشک، در برخی بیماران نیاز به اصلاح چانه وجود دارد و در برخی دیگر، خط آرواره باید تا نزدیکی گوش ادامه یابد.)
  • ایجاد تقارن در خط فک
  • جوان‌تر و زیباتر شدن
  • بازسازی حجم از دست رفته صورت
  • اصلاح ساختار چانه و رفع گودی‌های مادر زادی چانه
  • و …

زاویه سازی صورت چه مقدار ماندگاری دارد

زاویه سازی صورت با تزریق ژل، یک روش درمانی موقت و قابل بازگشت است. نتایج تزریق بلافاصله قابل مشاهده است، اما به مرور زمان زیبایی خود را بیشتر نشان می‌دهد. به طورکلی، در اکثر افراد، ژل‌های اسید هیالورونیک ۲۴ ماه و هیدروکسیلاپاتیت کلسیم، ۱۵ ماه ماندگاری دارد. به واسطه روش‌های زیر می‌توانید میزان ماندگاری زاویه سازی صورت را افزایش دهید.

  • کاهش استرس
  • مرطوب نگه داشتن پوست
  • استفاده منظم از کرم‌های ضد آفتاب
  • نوشیدن مقدار کافی آب
  • رژیم غذایی سالم

چگونه لب‌هایی خوش‌فرم و زیبا داشته باشیم؟

 همه افراد خواستار لب‌هایی زیبا با فرم طبیعی هستند. با افزایش سن، لب‌ها نازک‌تر شده و چین و چروک‌هایی در لب و اطراف لب ظاهر می‌شود. لب‌ با اندازه استاندارد و مطابق با دیگر اجزای صورت، چهره فرد را بسیار جذاب و دلنشین خواهد کرد. افراد بسیاری هستند که دارای لب‌های کوچک و بی‌حجم هستند؛ اصلاح طبیعی فرم لب برای این افراد، بسیار مناسب است. اگر لب بالا نسبت به لب پایین کوچک باشد، پزشک با تزریق ژل در ناحیه لب بالا می‌تواند این عدم هماهنگی را از بین ببرد. به طور کلی، اصلاح ساختار لب در زیبایی افراد تاثیری باورنکردنی دارد. هرچند بیشتر افراد، تزریق لب طبیعی را دوست دارند اما تزریق ژل لب مدل عروسکی نیز طرفداران خاص خود را دارد و در برخی چهره‌ها خوش می‌نشیند.

چگونه با تزریق ژل زیباتر شویم؟

قیمت تزریق ژل لب

برای حجم دهی و اصلاح ساختار لب، از ژل‌های حجم دهنده استفاده می‌شود. در محاسبه قیمت تزریق ژل لب، عوامل متعددی مانند میزان ژل تزریق شده، برند ژل، دستمزد پزشک و… اثرگذار است.

ژل لب چه‌مقدار ماندگاری دارد

ماندگاری ژل لب، به نوع، برند ژل تزریق شده و سیستم بدن فرد بستگی دارد. اما به‌طورکلی، ژل‌های حاوی هیالورونیک اسید، حدودا ۶ الی ۱۸ ماه ماندگاری دارند و پس از آن، به مرور زمان جذب می‌شوند. اگر برای اولین بار است که تزریق ژل لب را انجام می‌دهید، انتظار زیادی نداشته باشید و اجازه دهید که بنا به صلاح دید پزشک، میزان تغییرات در مرور زمان اعمال شود. توصیه می‌شود برای تزریق لب از ژل‌های هیالورونیک اسید استفاده کنید، زیرا در صورت عدم رضایت، پزشک می‌تواند با تزریق آنزیم، لب‌ها را به حالت قبل بازگرداند.

خطرات تزریق ژل لب

تزریق ژل لب به خودی خود، عارضه خاصی ندارد. در صورتی‌که فرد به ژل حساسیت نداشته باشد و به یک پزشک متخصص حاذق مراجعه کند، می‌تواند به یک نتیجه عالی و رضایت بخش دست یابد . افرادی که به مراکز نامعتبر یا آرایشگاه‌ها مراجعه می‌کنند، ممکن است با  عوارضی مانند بزرگی بیش از اندازه، عدم تقارن، عفونت و… روبرو شوند. گلوله شدن ژل، یک عارضه موقتی پس از تزریق ژل لب است که ممکن است در برخی افراد رخ دهد و معمولا تا دو هفته پس از تزریق رفع می‌شود.

هزینه تزریق ژل لب

به دلیل زیاد بودن افراد متقاضی تزریق ژل لب، قیمت‌های متنوعی برای تزریق می‌شنویم. اما پیشنهاد ما این است که برای سلامتی خود ارزش قائل باشید و قیمت ژل را اولویت قرار ندهید. قیمت ژل‌های تزریقی، در تمام سطح کشور در داروخانه‌ها قابل استعلام است. پس این دستمزد مهارت پزشک است که سبب تفاوت قیمت در مراکز مختلف می‌شود. قطعا هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست. پس سعی کنید مهارت پزشک در تزریق را، اولویت خود قرار دهید.

حرف آخر

تزریق ژل لب و زاویه سازی صورت روش‌هایی موثر برای زیباتر شدن صورت هستند. برای انجام هر یک از خدمات زیبایی به کلینیک‌هایی معتبری که از محصولات درجه یک استفاده می‌کنند مراجعه کنید. مرکز زیبایی مهزیار یکی از کلینیک‌هایی تخصصی و معتبر برای انجام خدمات زیبایی است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *