دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دیدنی های جزیره کرس از جزایر زیبای سواحل دریای مدیترانه

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

جزیره کرس یکی از مهم ترین دیدنی های فرانسه است این جزیره دارای چشم اندازهای ساحلی بسیار زیبایی است و از سوی علاقه مندان زیادی مورد توجه است این جزیره دارای مناظر ساحلی، چشم اندازهای بکر، جاذبه های تاریخی و … می باشد که هر یک از این چشم اندازها دارای جذابیت است.

دیدنی های جزیره کرس یکی از مجموعه جزایر محبوب در دنیا است این جزیره هر ساله مقصد بسیاری از گردشگران است و در بسیاری از ایام تعطیل مورد توجه گردشگران قرار می گیرد این جزیره محبوب در منطقه جنوب شرقی سواحل دریای مدیترانه واقع شده است و یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در کشور فرانسه است.

همانطور که می دانید کشور فرانسه یکی از کشورهای توریستی مهم در دنیا است کشوری که به واسطه برج ایفل و دیگر جاذبه های دیدنی خود شناخته شده است اما این کشور دارای جاذبه های دیگری نیز می باشد که در این مقاله با آن آشنا می شوید. یکی از تجربه های جذابی که در سفر به فرانسه خواهید داشت تماشای چشم اندازهای زیبای سواحل است این جزیره با وجود آب و هوای گرمی که دارد دارای مناظر خیره کننده ای است. شاید گذراندن تعطیلات در سواحل یک تجربه تکراری برای شما باشد اما این جزیره فقط مناظر ساحلی ندارد و دارای جذابیت های دیگری می باشد که از جمله آن می توان به جذابیت های تاریخی اشاره کرد.

دیدنی های جزیره کرس فرانسه:

این جزیره علاوه بر جذابیت های طبیعی که دارد دارای ویژگی های منحصر به فرد تاریخی است این جزیره تاریخ بسیار غنی دارد قرن ها سنت و فرهنگ این منطقه از سوی جهانیان مورد توجه بوده است امروزه نیز این جزیره ارزش تاریخی خود را حفظ کرده است و شما با وارد شدن به این منطقه ساختمان های قدیمی را مشاهده می کنید این ساختمان های باستانی در گوشه ای از شهر واقع شده اند از سوی دیگر معماری خیابان های این منطقه نیز دارای ویژگی های منحصر به فرد است که بر قدمت تاریخی آن افزوده است. به ویژه خیابان های باریک، پیچ و خم کوچه ها و نوع معماری های ساختمان ها که توجه شما را بیش از هر چیز جلب خواهد کرد.

جزیره کرس را بشناسید

شما با طی کردن یک هفته رویایی در این شهر و در کنار سواحل شنی می توانید تجربیات ویژه ای کسب کنید گشت و گزار کردن در سواحل مجلل نیز یکی دیگر از تجربه های بکر برای شما خواهد بود. این منطقه از نظر هنر و موسیقی نیز بسیار ارزشمند است و جذابیت های ویژه خود را دارد تجربیات ویژه دیگری مانند اسب سواری و … می تواند بسیار قابل ملاحظه باشد.

همانطور که می دانید کشور فرانسه و به ویژه شهر پاریس یکی از مقاصد گردشگری لاکچری و گران قیمت در دنیا هستند به همین خاطر شما باید هزینه زیادی برای سفر به این مناطق صرف کنید. تورهای گردشگری که برای سفر به اینگونه از مناطق برگزار می شوند هزینه های بالایی را دریافت می کنند البته این تورها از سفرهای دیگر ارزان تر می باشند.

دیدنی های جزیره کرس

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

شرایط آب و هوایی جزیره کرس:

جزیره کرس دارای شرایط آب و هوایی ویژه ای است تابستان های این منطقه دارای آب و هوایی مدیترانه ای است در شهرهای دیگر فرانسه آب و هوایی نسبتا گرم و طاقت فرسا حاکم است اما این جزیره دارای شرایط آب و هوایی معتدل تری است. این منطقه از دیدنی های جنوب فرانسه است که باید با سفر به این منطقه بیشتر با آن آشنا شوید.

پیشینه تاریخی جزیره کرس:

این جزیره علاوه بر جذابیت های طبیعی خود دارای جذابیت های تاریخی نیز می باشد اهمیت تاریخی این شهر موجب شده تا یک شهر توریستی چند منظوره باشد جالب است بدانید که این شهر توریستی توسط ناپلئون نیز به شهرت بیشتر رسیده است زیرا در این شهر زندگی می کرده است. همچنین این منطقه به یک موزه جذاب و جالب نیز تبدیل شده است موزه ای که در این جزیره واقع شده است مجموعه آثار ارزشمندی از این جهانگرد معروف را گردآوری کرده است.

چشم انداز کرس

جاذبه های جزیره کرس:

دیدنی های جزیره کرس از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند این جزیره دارای جاذبه های توریستی متنوعی است و شما تجربه خاص و منحصر به فردی از سفر به این منطقه خواهید داشت پیش از هر چیز بهتر است به زیستگاه ارزشمند این منطقه اشاره کنیم. این منطقه دارای گونه های نادری از حیوانات است و زیستگاه جانوری ارزشمندی دارد. حیوانات و گیاهان این منطقه بسیار نادر هستند و برای محافظت شدن از این گونه ها پارک حفاظت شده ای طراحی شده است این پارک در سال ۱۹۷۲ افتتاح شده است. متاسفانه برخی از گونه ها در حال انقراض هستند که شامل موفلون، سمور و گوزن های قرمز هستند هر یک از این گونه ها ارزش زیادی دارند.

سواحل این جزیره بسیار بکر و دیدنی هستند و از جذابیت های ویژه ای برخوردار می باشند خلیج های شنی، آسمان آبی، آب گرم لاجوردی، مناظر زیبا و … از مهم ترین ویژگی های گردشگری در این منطقه هستند. هر یک از این مناظر می تواند مورد توجه گردشگران باشد با توجه به اینکه سواحل این جزیره از محبوب ترین سواحل دنیا هستند شما می توانید تجربیات ویژه ای از سفر به این مناطق داشته باشید این سواحل از مهم ترین دیدنی های جزیره کرس محسوب می شوند.

طبیعت کرس

غذاهای محلی که در این جزیره می توانید میل کنید غذاهای دلچسبی هستند که نباید در سفر آن ها را از دست بدهید با وجود اینکه هر گردشگری بنا به دلایل خاص خود به این منطقه سفر می کند می توان گفت که یکی از اشتراکات همه گردشگران میل کردن غذاهای محلی خاص هر منطقه است. اما ترکیب غذاهای ایتالیایی و فرانسوی می تواند یک ترکیب دلچسب برای هر فرد باشد گوشت های دریایی تازه و مرغوب در این منطقه بسیار پر طرفدار هستند همچنین این منطقه دارای محصولات لبنی ارزشمندی است. میل کردن دسرهای خوشمزه میوه های مدیترانه ای و … از دیگر لذت هایی است که نباید از آن ها غافل شوید.

غذاهایی که توصیه می کنیم از خوردن آن ها لذت ببرید دسرهای مشهور همچون پنیر خامه ای لیمو، دسر شاه بلوط، پنیر شیر میش و .. می باشد. با تجربه خوردن این غذاهای لذیذ توان بیشتری برای گشت و گزار خواهید داشت و این بار توصیه می کنیم تا از مناظر زیبای روستای کوهستانی در نواحی اطراف این ساحل دیدن کنید این منطقه دارای تپیه های سرسبز، آب های زلال و زیبا، استراحتگاه های ساحلی و دیگر جاذبه ها می باشد این منطقه دارای ارگ های باستانی جذاب است.

دیدنی های جزیره کرس از جذابیت های ویژه ای برخوردار هستند این منطقه گردشگری یکی از دیدنی های فرانسه محسوب می شود که دارای علاقه مندان زیادی است نگاهی به دیدنی های فرانسه به ویژه این منطقه می تواند بسیار جذاب باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *