دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

برداشتن ابرو بدون درد ببا چند اقدام ساده

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب روش صحیح برداشتن ابرو ها را آموزش می دهیم و شما می توانید بدون درد و با روش اصولی ابرو های خود را تمیز کرده و زیبایی صورت خود را چندین برابر کنید.

زمانی که به آرایشگاه می روید درد بسیار زیادی برای برداشتن ابرو ها را تحمل می کنید. در ادامه به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید بدون درد از شر ابرو های خود رها شوید.

برداشتن صحیح ابرو ها

نحوه برداشتن ابرو بدون درد

ابرو ها تاثیرات بسیار زیادی بر زیبایی صورت داند و شما می توانید با مرتب کردن آن ها زیبایی خود را دو چندان کنید. برای این که درد بسیار زیادی را در حین برداشتن ابرو احساس نکنید توصیه می کنیم مراحلی که در ادامه برای شما بررسی می کنیم را به ترتیب طی کنید.

نرم کردن

ابتدایی ترین کاری که باید قبل از برداشتن ابرو ها انجام دهید این است که آن ها را با استفاده از کمی روغن و یا شیر پاک کن نرم کنید.

برس کشیدن

ابرو ها را به بالا و گوشه برس بکشید و آن ها را مرتب کنید. سعی کنید این کار را با دقت انجام دهید زیرا مرتب نبودن ابرو ها باعث می شود که نتوانید به خوبی و یک دست آن ها را بردارید.

پر رنگ کردن ابرو ها

ابرو ها قبل از این که بردارید باید با استفاده از مداد چشم یا مداد ابرو پر رنگ کنید. باید سعی کنید ابرو ها را قاب بگیرید تا بتوانید به راحتی آن ها را بردارید و احتمال خطا را در حین کار کاهش دهید.

  •  آرون گروپس

برداشتن ابرو ها

بعد از این که ابرو های خود را قاب گرفتید می توانید یخ را به مدت ۱۰ دقیقه بر روی ابرو های خود بگذارید تا بی حس شود و بعد از آن مو های اضافی را با استفاده از یک موچین بردارید.

نکته :  می توانید به جای کمپرس سرد از کمپرس گرم، ژل بی حس کننده دندان و یا کرم دست بزنید تا درد شما در حین انجام این کار کاهش یابد.

روش درست برداشتن ابرو ها

نکات تکمیلی برداشتن ابرو بدون درد

اگر دوست دارید ابرو هایی تمیز و مرتب داشته باشید و در حین برداشتن آن ها صدمه نبینید توصیه می کنیم یک سری نکات را رعایت کنید. در واقع رعایت کردن این نکات به شما این امکان را می دهد که از بروز چین و چروک و افتادگی پلک ها پیشگیری کنید.

  • در حین برداشتن ابرو ها نباید انتهای آن ها را کوتاه کنید و سعی کنید آن ها را برس مخصوص حالت دهید.
  • از بند و وکس برای ابرو های خود استفاده نکنید زیرا این دو مورد می تواند منجر به کشیدگی پوست شما شود و با گذر زمان پوست پیشانی و اطراف چشم شما کشیده شود.
  • سعی کنید از یک موچین تمیز و استریل استفاده کنید.
  • برای برداشتن ابرو هایتان از تیغ استفاده نکنید.
  • برداشتن ابرو ها را باید از وسط ابرو شروع کنید و به سمت انتهای ابرو پیش بروید و در آخر سعی کنید تاج ابرو ها را مرتب کنید.
  • دیر به دیر ابرو های خود را بردارید و اجازه بدهید آن ها کاملا پر شوند.
  • سعی کنید از باریک کردن ابرو ها بپرهیزید زیرا این کار با مرور زمان منجر به کاهش رشد آن ها شده و ممکن است دیگر ابرو هایتان مانند قبل رشد نکند.
  • از برداشتن مو های کرکی بپرهیزید و سعی کنید این کرک ها را باقی بگذارید تا ابرو های شما خالی نماند.

اصلاح ابرو

دانستن روش صحیح اصلاح صورت به شما کمک می کند تا بتوانید درد کم تری را تجربه کنید و از جوش زدن صورتتان پیشگیری می کند. در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک آرایش و زیبایی مقالات مرتبط با اصلاح کردن را مشاهده کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *