دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سفر به برونئی و مدارک لازم جهت دریافت ویزای توریستی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

برونئی یکی از کشورهای پر جاذبه در نزدیکی مالزی است این کشور دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی است و علاقه مندان زیادی دارد سفر به برونئی برای گردشگران با تجربیات ویژه ای همراه است این منطقه دارای طبیعتی بکر، مناظر دوست داشتنی، جاذبه های تاریخی و … می باشد.

سفر به برونئی برای گردشگران زیادی خاطره انگیز و شگفت انگیز است این منطقه برای گردشگران زیادی فراموش نشدنی است این سال ها تورهای گردشگری زیادی برای سفر به این مناطق برگزار می شوند و امکانات تفریحی توریستی زیادی را برای گردشگران فراهم می کنند. شما علاقه مندان و گردشگران می توانید پیش از سفر بلیط هتل رزرو کنید این منطقه دارای هتل های لاکچری و لوکسی است که برای گردشگران جذابیت زیادی دارند.

کشور برونئی در نزدیکی مالزی واقع شده است و یکی از سرزمین های کوچکی است که دارای جذابیت های زیادی است این کشور کوچک با وجود اینکه کمتر شناخته شده است مکانی مناسب برای گشت و گزار و سفر است و تورهای گردشگری زیادی در این منطقه برگزار می شود. اگر قصد سفر به این سرزمین رویایی را دارید حتما باید از جاذبه های آن دیدن کنید از زیبایی های این سرزمین می توان به کاخ ها و قصرهایی اشاره کرد که دارای معماری های ارزشمندی است مسجد سلطان عمر علی، کاخ قصیده و … از مهم رین زیبایی های این سرزمین هستند و می توانید در ادامه با این جاذبه ها بیشتر آشنا شوید.

راهنمای سفر به برونئی:

دیدنی های برونئی از جذابیت های زیادی برخوردار هستند این منطقه دارای طبیعت زیبایی است و با وجود وسعت کمی که دارد می تواند یکی از مناطق گردشگری نزدیک در سفر به مالزی باشد این منطقه با وجود پارک های ملی جذاب و دیدنی که دارد رای گردشگران مورد توجه است. زیبایی های این منطقه بسیار غافلگیر کننده است با استراحت در این منطقه می توانید آرامش بیشتری داشته باشید همچنین می توانید از طبیعت دل انگیز این منطقه دیدن کنید.

جاذبه های برونئی

اگر می خواهید به منطقه ای دنج و آرام سفر کنید و با جاذبه های متنوعی در آن آشنا شوید توصیه می کنیم تا به این سرزمین کوچک سفر کنید این منطقه دارای جاذبه های مدرن و به روز است همچنین چشم اندازهای طبیعی غافلگیرکننده ای را به خود اختصاص داده است.

مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی:

برای دریافت ویزای توریستی این کشور باید مدارک مورد نیاز را در این زمینه به سفارت خانه ارائه دهید این کشور هر ساله متقاضیان زیادی دارد و شما با ارائه مدارک زیر می توانید ویزای توریستی و همچنین کاری این کشور را دریافت کنید.:

  • پاسپورت اصل با ۶ ماه اعتبار
  • کارت ملی و کپی شناسنامه
  • عکس ۶ در ۴ با پس زمینه سفید
  • آدرس محل زندگی، کار و شماره تلفن
  • کپی اسناد ملکی
  • گواهی اشتغال و جواز کسب مدارک ثبت شرکت مربوطه یا گواهی اشتغال به تحصیل
  • صورت حساب گردش ۳ ماه آخر حساب و نامه تمکن مالی
  • رضایت نامه پدر ویژه افراد زیر ۱۸ سال
  • رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل

مسجد برونئی

  •  آرون گروپس

برای سفر به این کشور، ویزای توریستی و ویزای تجاری صادر می شود شما می توانید از این طریق ویزای کاری خود را نیز دریافت کنید هزینه های دریافت ویزا بنا به قیمت دلار متغیر خواهد بود برای پرداخت این هزینه ها باید با مشاوره حقوقی در ارتباط باشید. بنا به نوع هدف شما از دریافت ویزا نیز هزینه ها قابل تغییر است شرکت های هوایی نیز می توانند اطلاعات مناسبی در این زمینه در اختیار شما متقاضیان قرار دهند.

باید توجه داشته باشید که پرواز به این کشور از ایران به شکل مستقیم نیست با در نظر گرفتن یک شرکت هوایی خوب می توانید راه های مناسبی برای سفر به این منطقه را انتخاب کنید و هزینه های خود را کاهش دهید. برای رزور بلیط های  هوایی و بلیط هتل برای این کشور می توانید به دفاتر هواپیمایی مراجعه کنید و کمک های لازم ر این زمینه را دریافت نمایید.

برونئی را بشناسید:

سفر به کشور برونئی تجربه های ویژه ای را برای گردشگران و علاقه مندان به همراه دارد این کشور دارای مساجد گوناگونی است مساجد زیبا در این کشور بسیار مجلل و معروف هستند این کشور که یکی از کشورهای ثروتمند دنیا است در نزدیکی مالزی واقع شده است و دارای جاذبه های طبیعی و توریستی گوناگونی است. این منطقه دارای پارک های محافظت شده و بناهای تاریخی است که در سفر خود می توانید از این جاذبه ها دیدن کنید.

راهنمای سفر به برونئی

جاذبه های برونئی:

قصر نورالایمان یکی از جاذبه های این منطقه است این قصر محل اقامت رسمی سلطان برونئی بوده است این منطقه محل برگزاری دولت بوده است این کاخ دارای جذابیت های زیادی است و از معماری ارزشمندی برخوردار است. این کاخ در کناره رودخانه برونی قرار گرفته است این منطقه یکی از بزرگ ترین اقامتگاه های مسکونی است و در دنیا بسیار شناخته شده است.

کاخ نوراالایمان نیز یکی دیگر از بناهای تاریخی در این منطقه است این کاخ نیز یک سکونتگاه رسمی بوده است و دولت در آن تعیین می شده است این کاخ سلطنتی دارای معماری زیبا و ارزشمندی است و در گینس به ثبت رسیده است. پارک ملی اولو تمبرونگ نیز یکی دیگر از پارک های دیدنی در این کشور است این پارک دارای جذابیت های زیادی است و یکی از جاذبه های طبیعی پر جاذبه در این کشور است.

سفر به این کشور با تجربیات ویژه ای همراه است این کشور دارای دیدنی های طبیعی و تاریخی زیادی است در سفر به این منطقه تجربیات ویژه ای در انتظار شما است. این کشور دارای تمدن تاریخی است به همین دلیل بناهای تاریخی زیادی در آن می بینید بناهای تاریخی این منطقه شامل قصرهای تاریخی هستند این قصرها از معماری زیبایی برخوردار می باشند و درون آن ها معماری زیبایی دارد. قصر نورالایمان، کاخ نورالایمان از مهم ترین بناهای تاریخی در این کشور هستند.

برونئی را بشناسید

اگر از علاقه مندان به جاذبه های طبیعی هستید می توانید از دهکده توریستی این کشور نیز دیدن کنید دهکده سری بگاوان یکی از دهکده های توریستی در این منطقه است که دارای جذابیت های زیادی است. این دهکده دارای جاذبه های تاریخی و بناهای قدیمی است همچنین از چشم اندازهای طبیعی زیبایی برخوردار می باشد. در این دهکده خانه های چوبی را می بینید که معماری بی نظیری دارند و جذب کننده هستند.

این منطقه یکی از مکان های توریستی پر جاذبه است که دارای چشم اندازهای زیادی است و علاقه مندان زیادی را به خود جذب می کند پارک ملی برونئی نیز یکی از پارک های طبیعی با جاذبه های زیبا است که باید آن را بشناسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *