دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی نیلوفر مولایی گوینده اخبار شبکه اینترنشنال

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی نیلوفر مولایی مجری، خبرنگار و هنرپیشه ایرانی همراه با تصاویر جدید و شخصی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

نیلوفر مولایی مجری، گوینده خبر و بازیگر سینما محبوب و موفق ایرانی می باشد. این هنرمند فعالیت هنری خود را در عرصه بازیگری از سال ۱۳۹۴ در سن ۲۰ سالگی با فیلم کوتاه “دور، نزدیک، نزدیکتر” کاری از مسعود صدر آغاز نمود و در سال ۱۳۹۶ نیز به عنوان خبرنگار در برنامه تلویزیونی صبحگاهی حضور یافت. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی نیلوفر مولایی همراه با تصاویر شخصی و جدید وی آشنا شوید.

بیوگرافی نیلوفر مولایی و تصاویر شخصی اش

نیلوفر مولایی هنرپیشه، مجری و خبرنگار مطرح و محبوب کشورمان متولد ۱۸ تیر ماه سال ۱۳۷۴ که هم اکنون وی ۲۶ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته مجری گری از دانشکده خبر می باشد. وی اکنون گوینده اخبار شبکه ایران اینترنشنال در لندن است.

زندگینامه جامع نیلوفر مولایی

مولایی پس از اخذ مدرک فوق دیپلم در رشته بازیگری از دانشگاه سروش، در سال ۱۳۹۴ در سن ۲۰ سالگی با فیلم کوتاه “دور، نزدیک، نزدیکتر” کاری از مسعود صدر مقابل دوربین قرار گرفت. سپس وی در همان موقع تجربه کوتاهی در قامت خبرنگار با برنامه نسیم جوونی به دست آورد.

بیوگرافی نیلوفر مولایی + عکس جدیدعکس جدید و شیک نیلوفر مولایی

شرح حال کامل نیلوفر مولایی

تا ابنکه در سال ۱۳۹۵ با فیلم ” مرداد” به کارگردانی محمود فلاح و در کنار چون محمدرضا فروتن، مهتاب کرامتی و رعنا آزادی ور وارد سینما شد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

شهرت اصلی نیلوفر مولایی از سال ۱۳۹۶ با برنامه تلویزیونی صبحگاهی به نام “حوالی امروز” در شبکه ۵ سیما آغاز شد. اجرای این برنامه برعهده هیراد حاتمی بود.

سپس خانم مولایی به عنوان خبرنگار در بخش فناوری و تکنولوژی با شرکت زومیت همکاری نمود.

بدین ترتیب او از سال ۱۳۹۷ به عنوان گوینده اجرای برنامه کافه خبر شبکه ۵ سیما را برعهده گرفت. سپس وی در برنامه هایی از جمله حواشی امروز، رادیو هشت حضور داشته و همچنین با نمایش های رادیویی تجربه بازیگری را بدست آورد.

در نهایت این هنرمند ایرانی، در پاییز سال ۱۳۹۸ به لندن مهاجرت کرد و بعد از ۱ سال در قامت گوینده اخبار از شبکه ایران اینترنشنال به عرصه خبرنگاری برگشت.

بیوگرافی نیلوفر مولایی + آلبوم زیبا

تاریخچه زندگی نیلوفر مولایی

پیج اینستاگرامی مولایی

پیج اینستاگرام نیلوفر مولایی به آدرس niloofarmolaie_official@ می باشد. او در اینستاگرام خود تمامی تصاویر شخصی و جدید خود را به اشتراک گذاشته و تاکنون نزدیک به ۲۴ هزار نفر فالوور دارد.

در ادامه می توانید تعدادی از تصاویر اینستاگرامی خانم مولایی را مشاهده نمایید.

شرح حال نیلوفر مولایی + تصویر

زندگینامه نیلوفر مولایی و همسرشعکس اینستاگرامی نیلوفر مولایی

 

شرح حال جالب نیلوفر مولایی

شرح حال کامل نیلوفر مولاییعکس زیبا از نیلوفر مولایی در حال بوییدن گل

زندگینامه خواندنی نیلوفر مولایی

زندگینامه کامل و خواندنی نیلوفر مولایی

بیوگرافی نیلوفر مولایی و همسرش

زندگینامه کامل نیلوفر مولایی

بیوگرافی نیلوفر مولایی + تصویر زیباعکس دونفره نیلوفر مولایی و مهتاب کرامتی

زندگینامه جالب نیلوفر مولایی

بیوگرافی نیلوفر مولایی + عکس

امیدواریم از مطالعه زندگینامه نیلوفر مولایی خبرنگار و مجری ایرانی و همچنین تماشای تصاویر جدید و شیک به اشتراک گذاشته شده وی در این مطلب لذت برده باشید. از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاسگزاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *