دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آشنایی با میراکل گاردن دبی و بهترین زمان بازدید از آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

باغ میراکل گاردن دبی یکی از باغ هاش مشهور در دنیا است این باغ در دبی پایتخت امارات واقع شده است و به دلیل وسعتی که دارد یکی از بزرگ ترین باغ های گیاهشناسی دنیا محسوب می شود. این باغ دارای امکانات متعددی همچون رستوران و کافی شاپ است که موجب راحتی و رفاه بازدیدکنندگان شده است.

 همه گردشگران دوست دارند تا تجربه های ویژه طبیعت گردی را داشته باشند با گشت و گزار در طبیعت می توانید روح و روان خود را به آرامش بیشتری برسانید در دنیا جاذبه های بسیار زیادی وجود دارند که مورد توجه گردشگران هستند و علاقه مندان زیادی هستند که دوست دارند تجربه های سفر به این مناطق را داشته باشند. برخی از تجربه ها کمتر در طول عمر ایجاد می شوند سفر به دبی و جاذبه های گردشگری آن یکی از تجربه های بکری است که می توانید از آن ها استفاده کنید سفر به این شهر با تجربه های زیادی همراه است این شهر دنیایی رنگارنگ با گل و گیاهان متنوع و متعدد است و بهشتی گمشده در دنیا است. از مهم ترین جاذبه های دبی می توان به میراکل گاردن اشاره کرد باغی با جاذبه های شگفت انگیز و گل و گیاهان متنوع که جذابیت های بکر و ویژه ای دارد. این باغ بزرگ ترین باغ گل در دنیا است و بهشتی در دل کویر و شهر دبی است. در این شهر مدرن و حیرت انگیز جاذبه های مدرن و جذابی وجود دارند که طراحی شگفت انگیز و فوق العاده ای را به خود اختصاص داده اند.

میراکل گاردن دبی:

همه گردشگران دبی را با وجود ساختمان های لوکس و مدرن آن به خاطر می آورند در صورتی که این شهر دارای جاذبه های طبیعی بسیار زیبایی نیز می باشد اگر شما از علاقه مندان به گل و گیاهان هستید می توانید سفری به این منطقه از دبی داشته باشید و باغ گیاهان آن آشنا شوید. این باغ یکی از بزرگ ترین باغ های جهان است و معجزه ای آرامش بخش در میان زندگی مدرن است این پارک دارای گونه های متنوعی از گیاهان و گل ها می باشد قدم زدن در میان این پارک و لذت بردن از جذابیت های آن می تواند برای گردشگران و علاقه مندان جذابیت های زیادی داشته باشد.

میراکل گاردن دبی را بشناسید

باغ میراکل گاردن چه امتیازاتی دارد؟

پارک میراکل گاردن دبی یکی از یکی از پارک های گردشگری و زیبا در این شهر است این پارک مساحت ۷۲۰۰۰ متری دارد بسیاری از گردشگران برای قدم زدن در صبحگاه این پارک را انتخاب می کنند زیرا دارای آب و هوای مطبوع و متنوعی است و می توانید با قدم زدن در این پارک لذت زیادی از روز داشته باشید. بسیاری از گردشگران با بازدید از این پارک مبهوت آن می شوند و دوست ندارند از این پاک و طبیعت آن دل بکنند یکی از ویژگی های برجسته در این باغ که موجب شده گردشگران آن را انتخاب کنند نبود حشرات در پارک است این پارک با وجود اینکه ۴۵ میلیون گل را در خود جای داده است آری از هر گونه زنبور و حشره است.

پارک میراکل گاردن

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد در این پارک می توان به رنگ آمیزی های هوشمندانه آن اشاره کرد این رنگ آمیزی ها به قدری جذاب و دیدنی هستند که می توانید از دیدن آن ها بذت ببرید در طول سر شما از جذابیت های بسیار زیادی در این منطقه دیدن می کند و با ویژگی های متعددی از این پارک آشنا می شوید.

باغ میراکل گاردن دبی از ویژگی ها و امتیازات زیادی برخوردار است این پارک بالاترین آمار بازدیدکنندگان را دارد و در دنیا به عنوان یکی از مدرن ترین باغ های دنیا شناخته شده است بی شک این باغ یکی از عجایب شهر دبی است و یکی از مهم ترین دیدنی های دبی برای گردشگران محسوب می شود که ویژگی های زیادی را به خود اختصاص داده است و اهمیت گردشگری زیادی دارد.

  •  آرون گروپس

برای آشنایی با مکان های دیدنی دبی و اینکه در سفر به دبی از چه جاذبه هایی دیدن کنیم می توانید وارد لینک شوید و با جاذبه های گردشگری زیادی در این منطقه آشنا شوید.

طبیعت میراکل گاردن

امکانات این باغ:

این باغ به دلیل پر بازدید بودن امتیازات و امکانات زیادی دارد وجود امکانات متعدد در این باغ موجب راحتی و آسودگی گردشگران شده است و رفاه بیشتری را برای آن ها به همراه داشته است. پارکنیگ همگانی، پارکینگ وی آی پی، پارکینگ خصوصی، نمازخانه، وضوخانه، اتاق نگهبانی، محل نشستن، اتاق کمک اولیه، رستوران، کافی شاپ، مغازه، فروشگاه، اتاق ویلچر و … از مهم ترین امکاناتی هستند که در این باغ ها برای گردشگران ارائه می شوند این امکانات جذابیت های بسیار زیادی برای گردشگران دارد و موجب رفاه و راحتی آن ها می شود.

چه فصل هایی برای سفر مناسب است؟

سفر به این منطقه در بسیاری از فصل های سال می تواند تجربه ای لذت بخش و دلنشین باشد اما نکته مهم درباره این باغ است که در فصل های تابستان تعطیل است و امکان بازدید از آن برای گردشگران وجود ندارد. خرداد ماه تا شهریور ماه زمان مناسبی برای بازدید از این باغ نیست بهتر است پیش از اینکه راهی شوید از سایت زمان دقیق بازگشایی را جویا شوید.

در فصل های تابستان به دلیل احیای گیاهان این پارک تعطیل می باشد اما فصل بهار بهترین زمان برای دیدن این باغ و گل و گیاهان متنوع آن است ممکن است برخی از سال ها در فصل پاییز نیز این باغ تعطیل باشد زمستان نیز به دلیل شادابی گل ها و گیاهان این منطقه فصل بسیار مناسبی است و می توانید در این فصل نیز چشم اندازهایی از آن را مشاهده کنید.

بازدید از میراکل گاردن

باغ میراگل گاردن دبی جذابیت های بسیار زیادی دارد این پارک جاذبه های متنوعی در خود جای داده است بسیاری از گردشگران برای لذت بردن از هوای پاک و مطبوع این پارک را برای قدم زدن و بازدید انتخاب می کنندو آرمش اعصاب و بهتر شدن روحیه یکی از مهم ترین امتیازات بازدید از این پارک می باشد که نباید از آن غافل شد. شاید جالب باشد بدانید که یکی از بخش های این باغ به باغ پروانه شهرت دارد در این بخش پروانه های بسیار زیبایی را مشاهده می کنید گونه های متنوعی از این پرندگان می توانند زیبایی زیادی را به خود اختصاص دهند این پروانه ها ۱۵۰۰ گونه هستند و از نقاط مختلفی در جهان جمع آوری شده اند که ارزش گیاهی و جانوری این منطقه را بیشتر کرده اند جالب است بدانید این بخش از باغ سرپوشیده طراحی شده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *