دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

با ۱۲ مدل روز کابینت ام دی اف، هایگلاس و انزو ۲۰۲۱ آشنا شوید

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در حالی که امروزه کابینت ها به یکی از مهم ترین جنبه های طراحی آشپزخانه تبدیل شده اند، علاوه بر انتخاب رنگ، دقت در انتخاب بهترین طرح و ایده برای ساخت کابینت آشپزخانه بسیار بسیار حائز اهمیت است.

این امکان وجود دارد که درست مثل بسیاری از افراد با انتخاب کابینت هایی از پیش آماده شده، کارتان را راه بیاندازید. اما قطعا طراحی سفارشی انواع کابینت از جمله کابینت ام دی اف، کابینت های گلاس یا کابینت انزو نکته مهمی است که قلب خانه را به قلبی تپنده تبدیل می کند!

آشپزخانه ها باید مکمل دکوراسیون داخلی یک خانه باشند، بنابراین توجه به انتخاب یک یا حتی چند طرح کابینت (با توجه به سلیقه شخصی) موضوع هوشمندانه ای است که می توان به آن اشاره کرد.

استفاده از فناوری های جدید، به کارگیری مواد اولیه دره یک، ایده پردازی از بهترین طرح های روز دنیا به ویژه طرح های ام دی اف، انزو یا های گلاس و در نهایت خلاقیت در طراحی زیبا و هوشمندانه از جمله موضوعاتی است که برای ساخت یک کابینت باید به آن توجه نمود.

کابینت

 ۴ ایده کاملا خلاقانه برای نصب کابینت های گلاس در آشپزخانه

زمانی که صحبت از بازسازی فضای آشپزخانه به میان می آید، بحث های همیشگی و استراتژی های گران قیمت اولین گزینه انتخابی بسیاری از افراد است. در حالی که فقط با کمی تامل و بررسی می توان گزینه های عالی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه پیدا کرد و با انتخاب کابینت های گلاس تحولی بزرگ را در آشپزخانه ایجاد کرد.

۱. شیشه هایی با طرح های مربعی شکل

کابینت

شیشه های طرح دار مربعی شکل حتی در عین سادگی توانایی بی نظیری در تغییر شکل دکوراسیون آشپزخانه ها دارند. کابینت های گلاس با شیشه های ساده در اندازه ها، شکل، طرح و رنگ بندی های متنوع بهترین انتخاب برای جلوه بخشیدن به فضای تکراری آشپزخانه ها محسوب می شوند.

۲. کابینت های گلاس با شیشه های رنگ مات

کابینت

صاحب خانه ها حداقل برای یک بار هم که شده حضور مهمان ناخوانده در آشپزخانه را تجربه کرده اند! حتی اگر چیزی جز قاشق یا بشقاب در کابینت ها وجود نداشته باشد، شیشه های مات باز هم می توانند به عنوان بهترین الگوها برای حفظ حریم خصوصی در آشپزخانه شناخته شوند. جالب ترین موضوع درباره شیشه های مات، پیچیده بودن الگوهای این شیشه ها است و اینکه هیچ محدودیتی در انتخاب طرح های خیره کننده کابینت های گلاس وجود ندارد.

۳. کابینت های گلاس با شیارهای V مانند

کابینت

ایده بسیار زیبای ایجاد شیارهای V روی شیشه کابینت از جمله ایده های بسیار ظریف و در عین حال فوق العاده لاکچری است که امکان طراحی آن روی شیشه های مات و شفاف وجود دارد. خطوط بریده شده روی شیشه می توانند صاف یا دایره ای شکل باشند. همچنین امکان طراحی شیشه با توجه به فضای دیواره های آشپزخانه نیز وجود دارد.

۴. شیشه هایی با طرح مات و خطوط چوبی سفید رنگ

کابینت

یکی از مهم ترین دلایل برای نصب کابینت ها، تغییر شکل ظاهری آشپزخانه است. کابینت هایی با شیشه های مات که طرح های سفید رنگی روی خطوط چوبی شان دیده می شود، قطعا یکی از بهترین انتخاب ها برای فضای آشپزخانه محسوب می شوند. این کابینت ها به دلیل داشتن ظاهری هنری شکل در صورت طراحی به شکل دوتایی یا جفت، می توانند تلاقی رنگ های تیره و روشن شیشه ها در آشپزخانه باشند.

معرفی ۶ طرح کابینت ام دی اف که دکوراسیون آشپزخانه شما را متحول می کند

کابینت ام دی اف جزء محبوب ترین انواع کابینت های آشپزخانه از نظر خانم ها و حتی بسیاری از آقایان خوش سلیقه به شمار می روند. چرا که کابینت ها حداقل نیمی از ساختار اسکلتی آشپزخانه را تشکیل می دهند ، اینکه دوام کابینت ام دی اف یا سایر انواع کابینت های انزو و های گلاس چقدر است، با توجه به کیفیت چوب مورد استفاده یا مواد اولیه درجه یکی که برای ساخت کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرد، تعیین می شود. در ادامه ۶ طرح جذاب برای انتخاب بهترین نوع کابینت ام دی اف در آشپزخانه را با شما به اشتراک می گذاریم.

مقاومت و دوام کابینت های ام دی اف و انواع چوب مورد استفاده برای طراحی این کابینت ها به طور چشمگیری مورد توجه قرار گرفته است. اگر به دنبال خرید چیزی هستید که برای چندین دهه امکان استفاده از آن را به بهترین شکل ممکن داشته باشید، کابینت های چوبی یک انتخاب عالی است . چوب محکم است که در تمام دنیا از آن برای زیرسازی ساخت ساختمان ها و حتی پل ها استفاده می شود. البته انواع مختلف چوب از مقاومت بالایی برخوردارند. به طور مثال می توان گفت که چوب بلوط ماندگاری بیشتری نسبت به سرو دارد و بسیار محکم تر است.

کابینت کابینت کابینت کابینت

۴ مدل جدید کابینت انزو برای آشپزخانه های کلاسیک و مدرن

کابینت انزو به عنوان یکی از انواع کابینت های شیک و کلاسیک امروزه در دکوراسیون آشپزخانه ها جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. امکان طراحی پیچیده و همینطور ساده کابینت های انزو موضوع مهمی است که در سال ۲۰۲۱ باعث محبوبیت این نوع از کابینت های آشپزخانه نیز شده است. اصلی ترین رنگ کابینت انزو “سفید براق” است که جلوه ای واقعا متفاوت را به آشپزخانه های کوچک و بزرگ می بخشد.

کابینت کابینت کابینت کابینت

کابینت آشپزخانه خود را بدون برنامه ریزی دقیق فضای مورد نیاز برای قابلمه ها، تابه ها، ظروف، کارد و چنگال و لوازم مصرفی دیگر، انتخاب نکنید. حتی باید همه چیزهایی که باقی می مانند و یا اینکه وسایل جدیدی که قرار است در آینده خریداری کنید را مدنظر داشته باشید. جزئیات کوچک می توانند تغییرات بزرگی را در بازسازی آشپزخانه یا حتی دکوراسیون خانه ها ایجاد کنند و آشپزخانه را به فضایی کاملا کاربردی تبدیل نمایند.

نتیجه گیری

اگر به دنبال بازطراحی ساختار آشپزخانه خود هستید و به دنبال کابینت هایی به روز،جذاب و زیبا هستید، طرح های بالا می تواند برای شما حکم ایده اجرایی را داشته باشد.

هم چنین اگر به دنبال مشاوره رایگان و سفارش طرح دلخواه کابینت از نوع ام دی اف، انزو و های گلاس و…. هستید، می توانید با کابینت سازی جوزی با سال ها سابقه در زمینه طراحی کابینت در ارتباط باشید.

برای این کار فقط کافی است که با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۴۰۷۰۱۸ تماس بگیرید.‌ (۱۰ نفر اول هم از تخفیف ۵ درصدی سفارش کابینت برخوردار هستند.)

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *