دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی بختیار رحمانی و نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای آن

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی بختیار رحمانی بازیکن فوتبال با استعداد اهل ایران همراه با تصاویر جدید و اینستاگرامی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

بختیار رحمانی بازیکن فوتبال توانمند و خوش سابقه اهل ایران می باشد. ایشان اکنون در باشگاه دالکورد کشور سوئد در پست هافبک هجومی با قد ۱۷۷ سانتی متر بازی می کند. همچنین او سابقه بازی در تیم هایی از جمله فولاد خوزستان، تراکتور، استقلال، ذوب آهن، پیکان، سپاهان، صنعت نفت، سبایل، دالکورد و …. دارد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی بختیار رحمانی همراه با تصاویر شخصی و جذاب وی آشنا شوید.

بیوگرافی بختیار رحمانی همراه با تصاویر زیبا و جالب وی

بختیار رحمانی بازیکن فوتبال با استعداد و مطرح کشورمان متولد ۱ مهر ماه سال ۱۳۷۰ که هم اکنون وی ۳۰ سال سن دارد و در شهرستان سرپل ذهاب واقع در استان کرمانشاه چشم به جهان گشوده است.

بیوگرافی بختیار رحمانی + تصاویر زیبا

بختیار در یک خانواده با اصالت و پرجمعیت ده نفره به دنیا آمده، فرزند هشتم خانواده است که پنج برادر و سه خواهر دیگر هم دارد. متاسفانه یکی از برادرانش سال ها پیش بر اثر سانحه ای فوت کرده است. خانواده اش از ایرانی های مقیم کشور عراق بوده که در سال ۱۳۵۹ دوباره به ایران و در شهر سرپل ذهاب – کرمانشاه برگردانده شدند.

رحمانی در کودکی روز های سختی را گذرانده، او گفته در کنار درس و کار، هر روز فوتبال بازی می کردم.

شرح حال کامل بختیار رحمانی

 

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زندگینامه جالب بختیار رحمانی

این بازیکن، فوتبال را از زمین های خاکی سرپل ذهاب شروع کرد و در سن ۱۳ سالگی به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شد. سپس وارد تیم زاگرس جوانرود شد و سپس در لیگ جوانان مرحله کشوری با فولاد خوزستان در شهر اصفهان حضور یافت، او در همان موقع مورد توجه بسیاری مسئولان فوتبال قرار گرفت.

در نتیجه در سال ۸۴ در سن ۱۵ سالگی وارد عضو جوانان باشگاه فولاد خوزستان شد. بعد از یکسال به باشگاه فولاد نوین رفت و سپس در ۱۷ سالگی با بزرگسالان فولاد خوزستان وارد لیگ آزادگان شد. او در طی ۸ سال حضور در این باشگاه ۱۷۷ بار به میدان رفته و ۲۵ گل را به ثمر رساند.

زندگینامه خواندنی بختیار رحمانی

عکس دونفره بختیار رحمانی و همسرش

زندگینامه بختیار رحمانی فوتبالیست ایرانی

او در تابستان سال ۹۴ با امضا قراردادی دو سال به باشگاه تراکتور تبریز ملحق شد. در مورخه ۵ اسفند ماه همان سال دو گل در برابر تیم الجزیره امارات به ثمر رساند.

باشگاه استقلال تهران

بدین ترتیب بختیار در مورخه ۱۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۵ با عقد قرار دادی دوساله به تیم استقلال تهران پیوست. تقریبا نیم فصل اول بود که خبر نام بختیار رحمانی در لیست مازاد باشگاه قرار گرفته است. او از این برخورد بسیار ناراحت و دلخور شد و سپس دوباره به تیم فولاد بازگشت.

زندگینامه کامل و خواندنی بختیار رحمانی

استقلال 

بختیار در ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ به استقلال پیوست اما در نیم فصل بعد از خبر قرار گرفتن نام وی در لیست مازاد باشگاه بسیار دلخور شد و در نهایت به فولاد بازگشت. او در مصاحبه ای گفته بود:

من مشکلی با علی منصوریان ندارم ، خودش هم می داند ولی یک نفر خبر قرار گرفتن نامم در لیست مازاد را تکذیب نکرد تا من دلگرم بشوم ، شما نمی دانید من از چه پول هایی گذاشتم ولی این ۵۰۰ میلیونی که از استقلال گرفتم زهرمارم شد

باشگاه ذوب آهن اصفهان

ایشان در تاریخ  ۲۱ آذر ماه سال ۱۳۹۶، به باشگاه ذوب آهن ملحق شد. او در این تیم ۱۳ بار به میدان رفت و یک گل را به ثمر رساند.

زندگینامه بختیار رحمانی + عکس

بیوگرافی بختیار رحمانی + تصاویر جذاب

تیم سبایل و دالکورد سوئد

این فوتبالیست موفق در سال ۱۳۹۹ به باشگاه سبایل شهر باکو جمهوری آذربایجان ملحق شد. در نتیجه در سال ۲۰۲۱ وارد تیم دالکورد کشور سوئد شد.

شرح حال بختیار رحمانی و همسرش

سلفی بختیار رحمانی در هواپیما

بیوگرافی بختیار رحمانی + تصاویر زیبا

ازدواج و همسر بختیار رحمانی

ایشان چندین سال پیش ازدواج کرده است که ثمره این ازدواج دو دختر و یک پسر می باشد.

الگو در فوتبال

در ایران بازی محرم نویدکیا را دوست دارد و از میان فوتبالیست های خارجی نیز به ریکاردو کاکا و مسعود اوزیل علاقه دارد.

شرح حال بختیار رحمانی فوتبالیست ایرانی

عکس و بیوگرافی بختیار رحمانی

بیوگرافی بختیار رحمانی + تصاویر شیک

حواشی

در سال ۱۳۹۴ بعد از اینکه متوجه کارت پایان خدمت جعلی رحمانی شدند. او حدود ۲ سال در باشگاه تراکتور سازی تبریز به عنوان سرباز فوتبالیست حضور داشت.

علاقه بختیار به خوانندگی

آقای رحمانی تاکنون یک نماهنگ به نام ” سفر کردی” را به زبان کردی روانه بازار کرده استو گفته است خیلی دوست دارم خواننده بشوم.

بیوگرافی بختیار رحمانی + عکس همسرش

زندگینامه کامل بختیار رحمانی

تیم ملی

وی در سال ۸۳ در سن ۱۳ سالگی برای نخستین بار به اردوی تیم نونهالان دعوت شد و سپس بعد از آن در رده های مختلف تیم ملی حضور پیدا کرد و همچنین در تمامی رده ها به میدان رفته است. در نتیجه او در خرداد ماه سال ۹۲ با دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کویت برای تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شد.

تاریخچه زندگی بختیار رحمانی

بیوگرافی بختیار رحمانی و همسرش

جوایز و افتخارات بختیار رحمانی 

  • جوان‌ ترین گلزن فولاد در یک دیدار رسمی با ۱۷ سال سن
  • جوان‌ ترین کاپیتان تاریخ لیگ برتر با ۲۲ سال سن
  • دومین گلزن برتر تاریخ فولاد با ۲۵ گل زده
  • قهرمانی در تورنمنت دوستانه قطر ۲۰۱۳ به همراه تیم ملی امید
  • قهرمانی در لیگ برتر ایران ۹۳–۱۳۹۲ به همراه فولاد
  • نایب قهرمانی در لیگ برتر ایران ۹۷–۱۳۹۶ به همراه ذوب‌آهن
  • نایب قهرمانی در لیگ برتر ایران ۹۸–۱۳۹۷ به همراه سپاهان

زندگینامه جامع بختیار رحمانی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی بختیار رحمانی بازیکن فوتبال محبوب و مطرح ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *