دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی فیروز کریمی سرمربی و کمدین محبوب فوتبال ایران

  • عاطفه میرزایی
  • ۴ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی فیروز کریمی بازیکن پیشین و مربی فعلی فوتبال اهل ایران همراه با تصاویر زیبا و جالب وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

فیروز کریمی بازیکن سابق و سر مربی فعلی خوش سابقه و توانمند ایرانی می باشد. ایشان فعالیت حرفه ای خود را در زمینه بازیکنی از سال ۱۳۴۹ در سن ۱۴ سالگی با تیم شهربانی تهران شروع کرد، تا اینکه در سال ۱۳۶۰ وارد عرصه مربیگری شد و سال ۱۳۷۱ به مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا رسید. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی فیروز کریمی همراه با تصاویر جدید و زیبا وی آشنا شوید.

آشنایی با بیوگرافی فیروز کریمی + تصاویر شخصی و جالب وی

فیروز کریمی بازیکن پیشین و سر مربی فعلی محبوب و مطرح کشورمان متولد ۲۴ فروردین ماه سال ۱۳۳۵ که هم اکنون وی ۶۵ سال سن دارد و در شهر زیبای کرج چشم به جهان گشوده است. او در زمان بازیکنی در پست مدافع برای باشگاه های پاس، شهربانی و نیرو زمینی حضور داشت.

بیوگرافی فیروز کریمی + تصاویر شخصی

فیروز کریمی در سال ۱۳۴۵ وارد باشگاه شهربانی (جوانان پاس) شد و بعد از آن در تیم پاس تهران بازی کرد. او در این تیم در این تیم قهرمانی در جام تخت جمشید در سال ۱۳۵۵ و ۱۳۵۶ را نیز بدست آورد.

شرح حال کامل فیروز کریمی

شرح حال فیروز کریمی و همسرش

مربیگری

وی از سال ۱۳۶۸ تا سال ۱۳۷۲ به عنوان مربی در باشگاه پاس تهران حضور داشت. او در سال ۱۳۷۰-۱۳۷۱ توانست تیم پاس را به قهرمانی جام آزادگان و همچنین با شکست الشباب عربستان به مقام قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا (فصل ۹۳–۱۹۹۲) برساند. او از سال ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۵ در تیم سپاهان حضور داشت.

  •  آرون گروپس

سرگذشت جالب فیروز کریمی

عکس های شخصی و جذاب فیروز کریمی

تاریخچه زندگی فیروز کریمی

فیروز کریمی از دهه ۷۰ تا به امروز در تیم‌ های زیادی از قبیل ۱۳۷۷–۱۳۷۶ پلی‌اکریل، ۱۳۷۸–۱۳۷۷ تراکتور، ۱۳۷۹–۱۳۷۸ استقلال اهواز، ۱۳۸۰–۱۳۷۹ ابومسلم، ۱۳۸۰ پاس، ۱۳۸۱–۱۳۸۰ استقلال اهواز، ۱۳۸۱ شهاب زنجان، ۱۳۸۳–۱۳۸۱، ابومسلم، ۱۳۸۵–۱۳۸۳ راه‌آهن، ۱۳۸۶–۱۳۸۵ استقلال اهواز، ۱۳۸۷–۱۳۸۶ استقلال تهران، ۱۳۸۸–۱۳۸۷ صبا، ۱۳۸۹–۱۳۸۸ داماش، ۱۳۸۹ گسترش فولاد، ۱۳۹۰ استقلال اهواز، ۱۳۹۲–۱۳۹۱ شاهین بوشهر، ۱۳۹۲ پیکان، ۱۳۹۲ یزد لوله، ۱۳۹۳ ذوب‌ آهن، ۱۳۹۴–۱۳۹۳ ملوان، ۱۳۹۶–۱۳۹۵ گل ریحان، ۱۳۹۶ نفت آبادان، ۱۳۹۷–۱۳۹۶ گسترش فولاد، ۱۳۹۷ ماشین‌سازی، ۱۳۹۸ نفت مسجدسلیمان، ۱۳۹۹ شمس آذر قزوین (مدیرفنی) به عنوان مربی حضور موفقی داشته است.

شرح حال فیروز کریمی + تصاویر زیبا

زندگینامه کامل فیروز کریمی

بیوگرافی فیروز کریمی + تصاویر جالب

ازدواج و همسر فیروز کریمی

ایشان چندین سال پیش با خانمی که دخترخاله و هم دختر عمویش می شد ازدواج کرد. ثمره این زندگی ۳ فرزند دختر و ۱ پسر می باشد. اما متاسفانه آنها بعد از مدتی از یکدیگر طلاق گرفتند. نخستین فرزند دختر او با آقای مهدی تارتار ازدواج کرده.

زندگینامه فیروز کریمی و همسرش

ازدواج دوم

ایشان بعد از طلاق از همسر اولش، با دختری به نام شمین ازدواج کرد.

بیوگرافی فیروز کریمی + عکس

زندگینامه جالب فیروز کریمی

عکس دختر و داماد فیروز کریمی

زندگینامه خواندنی و کامل فیروز کریمی

جز خدا کسی را ندارم که پشت و پناهم باشد

همیشه دستم را روی قرآن می‌گذارم و وارد زمین می‌شوم. جز خدا هم کسی را ندارم که پشت و پناهم باشد. من بیش از ۲۰ سال سابقه کار دارم و ۲۵ جام هم گرفته‌ام. ویترین افتخاراتم را شاید کمتر باشگاهی داشته باشد ولی همه این ها از صدقه سر معصومین (ع) است.

بیوگرافی فیروز کریمی + تصاویر باحال

۲۵ سال خدمت در نیرو انتظامی

آقای کریمی پس از ۲۵ سال خدمت در نیرو انتظامی با درجه سرهنگی خود را باز خرید نمود.

زندگینامه خواندنی فیروز کریمی

جملات طنز و ممنوع الکاری

جملات طنز و خنده دار او در بیشتر رسانه های ایران استقبال زیادی داشته، حتی در آذر ماه سال ۸۶ در نخستین دوره جشنواره فیلم های کمدی گل آقا از او تقدیر شد. همچنین ایشان از یکی پرحاشیه ترین مربی فوتبال بوده که چند بار ممنوع الکار شده بود.

بیوگرافی فیروز کریمی و همسرش

جوایز و افتخارات فیروز کریمی

بازیکنی

پاس تهران 
  • لیگ ایران: ۱۳۵۵ * ۱۳۵۶
  • جام فدراسیون: ۱۳۵۷

به عنوان سرمربی

پاس تهران

  • لیگ ایران: ۱۳۷۰ * ۱۳۷۱
  • جام حذفی تهران: ۱۳۷۰
  • جام میلز هندوستان: ۱۹۹۱
  • جام باشگاه‌های آسیا: ۹۳–۱۹۹۲

باشگاه بهمن

  • جام حذفی تهران: ۱۳۷۳
  • جام حذفی: ۱۳۷۳
  • جام میلز هندوستان: ۱۹۹۴

باشگاه استقلال اهواز

  • لیگ برتر فوتبال ایران: ۸۶–۱۳۸۵ (نایب قهرمانی)

بیوگرافی فیروز کریمی + گالری جدید

امیدواریم از خواندن بیوگرافی فیروز کریمی سرمربی مطرح ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر شخصی و جدید وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *