دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

نحوه بازدید از جزیره سامویی و دیدنی های این جزیره

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

برای آشنایی با جزیره سامویی می توانید سفری به این منطقه داشته باشید و از جاذبه های زیبای آن دیدن کنید این جزیره دارای سواحل مختلفی است هر یک از این سواحل امکانات تفریحی و گردشگری متعددی را در اختیار گردشگران قرار می دهند. این جزیره دارای چشم اندازهای دیدنی بسیار زیادی است که با آن آشنا خواهید شد.

تور جزیره سامویی یکی از تورهای پر جاذبه است که هر ساله گردشگران زیادی متقاضی آن می باشند این تور پرطرفدار جهان جذابیت های زیادی برای گردشگران دارد و آژانس های هوایی زیادی آن را ساپورت می کنند. این جزیره در یکی از سواحل زیبای تایلند واقع شده است و جالب است بدانید که از مجموعه جزایر بزرگ در تایلند محسوب می شود این جزیره به دلیل برخورداری از طبیعت زیبای خود شناخته شده است این جزیره نقش مهمی در صنعت توریسم منطقه دارد و در واقع از قرن بیستم در میان گردشگران شناخته شده است. این جزیره جاذبه های منحصر به فردی را به خود اختصاص داده است و امروزه به یکی از مناطق توریستی پر جاذبه در دنیا تبدیل شده است. این منطقه دارای ۷ ساحل زیبا و اصلی است از مهم ترین سواحل آن می توان به ساحل لامای، باپت و چاونگ اشاره نمود.

آشنایی با جزیره سامویی:

یکی از بهترین دیدنی هایی که می توانید در طول سفر خود به این جزیره از تماشا آن لذت ببرید. مزرعه مارها می باشد که در جنوب این جزیره واقع شده است و در آن انواع گونه از مارها به نمایش گذاشته می شود. این مزرعه از ساعت ۱۱ الی ۲ بعد از ظهر برای بازدید عموم از این مزرعه باز می باشد و می توانید از سفر خود در این مکان لذت ببرید. معروف ترین مار در این مکان مار کبری می باشد که از یک گونه کمیاب است و مسافران زیادی برای بازدید از این مار زیبا به این مزرعه سفر می کنند. اگر قصد سفر به این جزیره را دارید این مزرعه یک گزینه خوب در طول سفر می باشد.

 

 صخره های پدربزرگ و مادربزرگ:

یکی دیگر از دیدنی های این جزیره وجود این صخره های زیبا در آن می باشد که سالانه گردشگران زیادی در کنار آنها به ثبت عکس و خاطرات می پردازند. این صخره ها که داستان آن ها برگرفته از یک زوج می باشد که در گذشته ای دور در ساحل لامای غرق شده اند و آب جسد آنها را به نزدیکی این صخره ها آورده است و دلیل نامگذاری این صخره ها از داستان این زوج مسن می باشد. اگر قصد سفر به جزیره سامویی را دارید می توانید به این مکان دیدنی سفر کنید و یک روز تفریحی عالی را سپری نمایید.

چشم انداز سامویی

مزرعه کروکودیل ها:

در این جزیره دیدنی مکان های تفریحی زیادی وجود دارد که یکی از آنها مزرعه کروکودیل ها می باشد و برای مردم این جزیره به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود. در این حیات وحش زیبا حیواناتی همچون حلزون ها، مارمولک ها، کروکودیل ها، میمون ها… زندگی می کنند. در این مزرعه بخشی وجود دارد که در آن نمایش های زیبایی از کروکودیل ها را برای گردشگران اجرا می کنند. اگر می خواهید در طول سفر خود با یک مان شگفت انگیز رو به رو شوید مزرعه کورکودیل ها یکی از بهترین جاذبه هایی است که در جزایر سامویی قرار دارد و می تواند یک روز عالی را برای شما بسازد.

زیبایی های سامویی

  •  آرون گروپس

 کمپ فیل ها:

یکی دیگر از جاذبه هایی که می توانید از آن بازدید کنید و در آن سرگرم شوید کمپ فیل ها می باشد که شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک در این مکان دیدنی به فیل سواری بپردازید. این مکان دیدنی به یک جاذبه توریستی بی نظیر تبدیل شده است و بعید است که توریستی به جزیره سامویی سفر کند و از این کمپ دیدنی بازدید نکند. این کمپ سالانه بیش از ۵۰۰ هزار بازدید کننده دارد که اکثر آن ها از کشور های اروپایی می باشند.

آب های فانجینگ

ساحل منام:

اگر می خواهید در طول سفر خود از تفریحات آبی و دریایی استفاده کنید ساحل منام در بخش شمالی این جزیره واقع شده است و یکی از بهترین سواحل در منطقه می باشد. گردشگران در این جزیره می تواند از تفریحات آب همچون قایق سواری، جت اسکی، کایاک و … استفاده نمایند. همچنین در اطراف این ساحل رستوران های متعددی وجود دارد که می توانید از غذاهای لذیذ آنها استفاده نمایید. اگر می خواهید یک روز تفریحی عالی را برای خود و خانواده بسازید ساحل منام در جزیره سامویی یکی از بهترین گزینه های سفر می باشد.

آب های سامویی

باغ وحش سامویی:

این باغ وحش بزرگ برای مردم این جزیره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می تواند برای گردشگران نیز جالب توجه باشد. در این باغ وحش مجموعه زیادی از پرندگان، موجودات دریایی و … را در خود جای داده است و گونه های عجیبی از حیوانات را در خود دارد. شما می توانید برای سرگرم کردن خانواده و کودکان خود به این باغ وحش بروید و از سفر خود در جزایر سامویی لذت ببرید. اگر به این باغ وحش سفر کنید قطعا کل روز را سرگرم بازدید از حیوانات با گونه های مختلف آن خواهید شد.

جزیره سامویی

این جزیره از دیدنی های تایلند برای گردشگران است و جذابیت های بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است پارک های ملی با تنوع جانوری و گیاهی یکی از مهم ترین بخش های این کشور هستند که می توانید از جاذبه های آن دیدن کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *