دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی مسعود ریگی هافبک محبوب آبی پوش + عکس

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی مسعود ریگی بازیکن فوتبال محبوب و با استعداد اهل ایران همراه با تصاویر جدید و زیبا وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

مسعود ریگی بازیکن فوتبال توانمند و خوش سابقه اهل ایرانی می باشد. این ورزشکار در حال حاضر در پست هافبک دفاعی برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس با شماره پیراهن ۶ و همچنین با قد ۱۷۷ سانتی متر بازی می‌ کند. از باشگاه هایی که ریگی در آن حضور داشته است می توان به باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، باشگاه فوتبال بادران تهران، باشگاه فوتبال پدیده خراسان و استقلال تهران نام برد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی مسعود ریگی همراه با تصاویر جذاب و جدید وی آشنا شوید.

آشنایی با بیوگرافی مسعود ریگی بازیکن فوتبال ایرانی + تصاویر زیبا وی

مسعود ریگی فوتبالیست محبوب و با استعداد ایرانی متولد ۳ اسفند ماه سال ۱۳۶۹ که هم اکنون وی ۳۱ سال سن دارد و در شهر زیبای شیراز چشم به جهان گشوده است.

بیوگرافی مسعود ریگی + عکس

این بازیکن موفق، فعالیت خود را از سن ۱۶ سالگی آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۸۶ در سن ۱۸ سالگی وارد تیم جوانان باشگاه فجر سپاسی شیراز شد، در نتیجه در سال ۱۳۸۸ در سن ۲۰ سالگی به باشگاه بزرگسالان سپاسی شیراز ملحق شد. او زمانی که در این تیم بود به خدمت سربازی رفت.

مسعود ریگی در سال ۲۰۱۶ به تیم پادران تهران پیوست و تا سال ۲۰۱۸ در این حضور داشت. او در این تیم ۵۷ بار به میدان رفته و ۷ گل را به ثمر رساند.

بدین ترتیب او در سال ۱۳۹۷ قراردادی یک ساله با تیم پدیده مشهد بست. نخستین گل ایشان نیز در بازی با نفت مسجد سلیمان بود که باشگاه پدیده در این بازی ۰ بر ۳ پیروز شد.

شرح حال کامل و خواندنی مسعود ریگی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

سرگذشت جالب مسعود ریگی

عکس اینستاگرامی مسعود ریگی

تاریخچه زندگی مسعود ریگی

بعد از بازی درخشان مسعود ریگی در تیم پدیده مشهد، توجه مربیان و سرمربی باشگاه استقلال به او جلب شد و تا اینکه او در مورخه ۲ تیر ماه سال ۱۳۹۸  در سن ۲۸ سالگی به این تیم ملحق شد. اولین بازی او در این تیم در مقابل فولاد خوزستان بود و کم کم به عنوان بازیکن توانمند باشگاه استقلال در لیگ برتر تبدیل شد. او تا اکنون در این تیم با ۴۹ بازی یک گل را به ثمر رساند.

مسعود ریگی بعد از ورودش به استقلال در مصاحبه ای بیان نمود:

فکر نمی کنم سن عامل باز دارنده باشد، شاید در ۲۸ سالگی یکم کوچولو دیر به چشم آمده باشم اما مسیر زندگی من به این شکل رقم خورده و من هم گلایه ای ندارم

زندگینامه جالب مسعود ریگی

زندگینامه مسعود ریگی و همسرش

عکس جدید و زیبا مسعود ریگی

بیوگرافی مسعود ریگی و همسرش

تیم ملی

ایشان در سال ۱۳۸۸ در سن ۱۹ سالگی به تیم ملی زیر ۲۰ سال دعوت شد.

زندگینامه جالب و جذاب مسعود ریگی

زندگینامه جامع مسعود ریگی

هم شهری در استقلال

مسعود ریگی در باشگاه استقلال با بازیکنان شیرازی از جمله داریوش شجاعیان، حسینی و فرشید اسماعیلی بسیار صمیمی و اخت می باشند.

الگو در فوتبال

الگوی ریگی در هافبک دفاعی، سرخیو بوسکتس بورگوس است، همچنین او امید ابراهیمی را هم دوست دارد.

بیوگرافی مسعود ریگی + تصاویر شخصی

زندگینامه کامل مسعود ریگی

زندگینامه خواندنی مسعود ریگی

شرح حال خواندنی مسعود ریگی

عکس مسعود ریگی با کتف آتل بسته

بیوگرافی مسعود ریگی + گالری جدید

بیوگرافی مسعود ریگی + صاویر زیبا

امیدواریم از خواندن بیوگرافی مسعود ریگی بازیکن فوتبال ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *