دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

طراحی ناخن نوشته با چند طرح جذاب و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب طراحی ناخن نوشته با انواع ایده های خلاقانه و جالب را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

برای دیزاین ناخن ها می توانید از انواع مدل های طرح دار و ساده استفاده نمایید که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی و میزان مهارت شما بستگی دارد. طراحی ناخن نوشته از انواع مدل های فانتزی و جذاب می باشد و شما می توانید به کمک این مدل تغییرات مثبتی را در ظاهر ناخن های خود ایجاد نمایید.

طراحی ناخن نوشته مخصوص خانم ها و دختران جوان

دیزاین ناخن ها باعث جذابیت بیشتر استایل خانم ها می شود از این رو بهتر است شما برای طراحی ناخن های خود از انواع مدل های خاص استفاده نمایید. در ادامه دیزاین ناخن با حروف انگلیسی و فارسی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

طراحی ناخن نوشته دار زنانه و دخترانه

دیزاین ناخن با نوشته های فارسی و انگلیسی

امروزه از مدل های زیادی برای دیزاین ناخن ها استفاده می شود که دیزاین ناخن با نوشته از انواع جدیدترین متدها می باشد و شما می توانید برای ایجاد تغییرات در طرح ناخن خود از آن ها استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که می توانید در صورت تمایل روی برخی از ناخن های خود حروف انگلیسی یا فارسی را طراحی نمایید همچنین می توانید روی سطح یکی از ناخن ها حروف معنی داری را طراحی کنید که ایجاد هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

برای دیزاین ساده تر ناخن ها به کمک نوشته می توانید بعد از زدن لاک روی سطح ناخن های خود برچسب های حروف انگلیسی و فارسی را روی آن ها بزنید که این مدل برچسب ها زیبایی و جذابیت خیره کننده ای را به فرم ناخن ها می بخشند.

توجه داشته باشید که برای جذابیت بیشتر ناخن ها می توانید حروف را با رنگ سفید روی آن ها ایجاد نمایید همچنین می توانید از ترکیب حروف بزرگ و کوچک برای دیزاین ناخن های خود استفاده کنید که این مدل طرح ناخن نیز زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد.

  •  آرون گروپس

دیزاین ناخن نوشته دار   طراحی ناخن نوشته دار طراحی ناخن نوشته دار دخترانه دیزاین ناخن زنانه نوشته دار دیزاین شیک ناخن نوشته دار طراحی ناخن نوشته دار ناخن نوشته دار طرح ناخن نوشته دار شیک

در صورت تمایل می توانید از ترکیب حروف و اشکال هندسی و طرح گل و قلب و … به صورت ترکیبی برای دیزاین ناخن های خود استفاده نمایید که این مدل دیزاین ها فانتزی می باشند و استفاده از آن ها برای دختران جوان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

اگر تمایل دارید ناخن هایتان طرحی عاشقانه داشته باشند می توانید کلمه LOVE را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید همچنین می توانید تصاویر عاشقانه را روی ناخن هایتان بکشید که در این صورت جذابیت طرح ناخن شما تکمیل می شود.

از این طرح ناخن می توانید برای حضور در مکان های مختلف استفاده نمایید همچنین می توانید طراحی ناخن هایتان را به صورت ساده انجام بدهید و روی یک یا دو تا از ناخن هایتان حروف انگلیسی را ایجاد نمایید برای دیزاین ناخن ها به کمک نوشته ها می توانید از ترکیب رنگ های روشن و تیره لاک استفاده نمایید که این دیزاین ترکیبی باعث می شود تا مدل ناخن هایتان حرفه ای تر به نظر برسند.

مدل طراحی ناخن شیک طرح ناخن با نوشتهمدل لاک ناخن با نوشتهطراحی ناخن شیک و طرحدار دیزاین ناخن زنانه طراحی زیبا ناخن مدل طراحی ناخن نوشتهدیزاین ناخن طرح دار دیزاین دخترانه زنانه مدل های طراحی ناخن نوشته

طراحی ناخن نوشته

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با انواع دیزاین ناخن با نوشته آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید طرحی منحصر به فرد را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *