دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی سیمگه ساغین خواننده و آهنگ ساز محبوب ترکیه

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، سیمگه ساغین آهنگساز، خواننده و ترانه سرای مشهور و سرشناس سبک پاپ اهل ترکیه همراه با تصاویر شخصی و جذاب وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

سیمگه ساغین آهنگساز، خواننده و ترانه سرای مشهور و سرشناس اهل ترکیه می باشد. این هنرمند خوش صدا فعالیت حرفه ای خود را از سال ۲۰۱۰ در سن ۲۹ سالگی با ساخت آهنگ‌ های پاپ ترک آغاز نمود و سپس در سال ۲۰۱۵ با انتشار آهنگ ” میس میس” به یکی از خوانندگان مشهور ترکیه تبدیل شد و برای این آهنگ جوایز بی شماری را دریافت کرد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی سیمگه ساغین همراه با تصاویر جدید و اینستاگرامی وی آشنا شوید.

بیوگرافی سیمگه ساغین خواننده و آهنگساز ترکیه + تصاویر جدید وی

بیوگرافی سیمگه ساغین ترانه سرای، آهنگساز و خواننده سبک پاپ معروف و با استعداد ترک زبان متولد ۹ اوت سال ۱۹۸۱ که هم اکنون وی ۴۰ سال سن دارد و در شهر  شیشلی، استانبول کشور ترکیه چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل رشته موسیقی کلاسیک از دانشگاه فنی استانبول می باشد.

زندگینامه کامل و خواندنی سیمگه ساغین

سیمگه ساغین در یک خانواده با اصالت و هنرمند ۵ نفره متولد شده، پدرش نوازنده اهل آماسیای و مادرش نیز هم خانه دار است. او یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

زندگینامه کامل سیمگه ساغین

ایشان در سال ۱۹۹۳ در سن ۱۲ سالگی با حمایت خانواده اش به آموزش و تمرین ساز گیتار پرداخت، مدتی در هنرستان موسیقی ITU تحصیل کرد سپس نزد نوازندگان بنامی چون علاء الدین یاواسکا و سادح الدین اوچلی برای آموزش کالج رفت. او بعد از تحصیلات دانشگاهی در سن ۲۲ سالگی به عنوان همخوان زن با خوانندگان معروفی از جمله سردار اورتاج ۲ سال، یاسر ۲ سال، گلشن ۴ سال همکاری نمود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تا اینکه ساغین فعالیت حرفه ای خود را از سال ۲۰۱۰ در سن ۲۹ سالگی با ساخت آهنگ برای سریال ” مادر” آهنگی به نام آنم شروع کرد که آهنگ جزو ۲۰ ترانه شنیده شده سال انتخاب شد.

بیوگرافی سیمگه ساغین + گالری زیبا

زندگینامه خواندنی سیمگه ساغین

تصاویر شیک و جذاب این خواننده سرشناس (سیمگه ساغین)

زندگینامه سیمگه ساغین و همسرش

او بعد از یک سال همکاری با اردم کینی، نخستین آلبوم به نام ” EP EP Yeni Çıktı” در مارس ۲۰۱۱ توسط کایا موزیک منتشر شد. سپس آهنگ Ödeme Vakti را منتشر کرد و برای مطرح شدن چهره اش، در چند ویدیو موزیک و در برنامه های موسیقی شرکت داشت. او در همان سال آلبومی بنام Yeni Cıktı را عرضه کرد. در مارس ۲۰۱۲ با انتشار ویدیو موزیک جدید اش باعث شد، او در دومین جوایز Pal FM برنده جایزه بهترین هنرمند تازه‌ وارد شود.

بیوگرافی سیمگه ساغین + عکس زیبا

بیوگرافی کامل و خواندنی سیمگه ساغین

تاریخچه زندگی سیمگه ساغین و همسرش

شهرت با Miş Miş

سیمگه در سال ۲۰۱۵ ترانه «Miş Miş» را روانه بازار کرد که این آهنگ در صدر جدول Türkçe Top 20 به مدت ۴ هفته قرار گرفت. پخش زیاد این آهنگ در سراسر کشور و اسقبال فوق العاده مردم سبب شد، وی تا پایان سال ۲۰۱۵، ۲۰۰ کنسرت در سراسر کشور برگزار کند. خوب است بدانید که این آهنگ پخش شده ترین آهنگ در رادیو و تلویزیون در نیمه سال در کشور ترکیه بود. او برای این ترانه سه جایزه پروانه ی طلایی، دو جایزه از سوی جوایز موزیک رادیو بوعازجی و … را دریافت کرده است.

شرح حال کامل سیمگه ساغین

شرح حال خواندنی سیمگه ساغین

از همان سال او با انتشار آهنگ هایش بسیار به شهرت رسید و سال ۲۰۱۸ نخستین آلبوم استودیویی خود را به نام ” Ben bazen” منتشر کرد. این آلبوم از طرف کارشناسان موسیقی به دلیل سبک موزیک متفاوتش مورد ستایش قرار گرفت.

او در سال ۲۰۱۸ به عنوان دومین هنرمند زن با بیشترین رای در کشور ترکیه انتخاب شد.

بیوگرافی سیمگه ساغین + تصاویر جذاب

ژست باحال سیمگه ساغین با چتر

بیوگرافی سیمگه ساغین + عکس

ازدواج و همسر سیمگه ساغین

ایشان از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ با آهنگساز ترک، اوزان بایراشا رابطه داشت. اما مدتی پیش بیان نمود که تنها می باشد و با کسی رابطه ندارد.

او درمورد رابطه عاشقانه خود با اوزان می گوید:

“خوب شد که بهم خیانت کردند، از زندگیم بیرون رفتند! ” او ادامه داده است: “مدت زیادی است که تنها هستم. یه چیزهایی رو می خوام بگم. کانال هام رو بازکردم و انرژیم رو منتقل کردم. کنجکاوم بدونم چه کسی قراره وارد زندگیم بشه.

زندگینامه جامع سیمگه ساغین

عکس سیمگه ساغین و اوزان بایراشا

بیوگرافی سیمگه ساغین و همسرش

پیج اینستاگرام سیمگه ساغین

پیج اینستاگرام سیمگه ساغین به آدرس simgesagin@ می باشد. او در آنجا تصاویر جدید و فعالیت روزانه خود را برای مخاطبانش به اشتراک می گذارد. او تاکنون بیش از ۱ میلیون نفر فالوو دارد.

زندگینامه جالب سیمگه ساغین

آلبوم تک آهنگ های سیمگه ساغین 

  • ٢۰۱۴- آهنگ Bip Bip
  • ٢۰۱۵- آهنگ Mis Mis
  • ٢۰۱۶- آهنگ Yanki
  • ٢۰۱۶- آهنگ Kamera
  • ٢۰۱٧- آهنگ Prens & Prenses
  • ٢۰۱٧- آهنگ ?uzulmedin mi
  • ٢۰۱٨- آلبوم Ben Bazen
  • ٢۰۱٩- آهنگ As Bayraklari
  • ٢۰۱٩- آهنگ Ne zamandir به همراه اوزان دوغولو
  • ۲۰۲۰- اهنگ ne zamandır

بیوگرافی سیمگه ساغین + آلبوم شخصی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی سیمگه ساغین خواننده سرشناس و دوست داشتنی ترکیه و همچنین از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *