دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

ترفندهای قرینه سازی لب ها با استفاده از آرایش

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب انواع روش ها برای قرینه سازی لب ها مخصوص خانم ها و دختران جوان را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم به کمک روش های ذکر شده بتوانید به لب هایتان فرم بی نظیری را ببخشید.

چهره برخی از افراد تا حد زیادی نامتقارن می باشد ولی داشتن لب هایی نامتقارن ممکن است باعث آزار برخی از افراد شود از این رو اگر شما دچار این مشکل هستید بهتر است به قرینه سازی لب هایتان بپردازید برای قرینه کردن لب ها روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید با توجه به فرم لب های خود از بین آن ها روشی مناسب را انتخاب نمایید.

قرینه سازی لب ها با آرایش

قرینه کردن لب ها و قرینه کردن ابرو ها از انواع روش های کاربردی برای تکمیل جذابیت زیبایی صورت می باشند و بهتر است شما به کمک این روش ها فرم صورت خود را ایده آل کنید تا اعتماد به نفس تان افزایش پیدا کند.

قرینه کردن لب ها

لایه برداری و زیر سازی لب ها

قبل از هر چیز بهتر است لب هایتان را لایه برداری و زیرا سازی نمایید تا رژ لب به خوبی روی سطح لب ها جذب شود. بهتر است قبل از انجام آرایش لب ها ابتدا آن ها را به کمک کرم لب و وازلین یا شکر لایه برداری نمایید. توجه داشته باشید که وازلین و شکر بهترین مورد برای زیبای و جذابیت لب ها می باشند.

برای قرینه سازی لب ها باید از زیر سازی مطلوب استفاده نمایید. در صورت تمایل می توانید از فونداسیون لب و کرم پودر یا پنکیک استفاده نمایید و به هر کدام از این وسایل دسترسی داشتید آن ها را روی سطح لب های خود بزنید تا زیبا و خوش رنگ تر به نظر برسند.

توجه داشته باشید که قرینه کردن لب هایتان را باید به گونه ای انجام بدهید که فرم طبیعی لب های شما حفظ شوند. اگر لب ها به خوبی قرینه نشوند قرینه سازی صورت نیز به هم می خورد و در نتیجه ظاهر شما فرمی نامطلوب پیدا می کند.

روش لایه برداری لب ها

  •  آرون گروپس

رفع نامتقارنی لب پایین

لب بالایی اغلب خانم ها بزرگ تر از لب پایینی آن ها می باشد و اگر شما نیز با این مشکل مواجه هستید بهتر است خط لب خود را با پیروی از خط لب طبیعی خود و از قسمت مرکزی لب ها به سمت بیرون بکشید سپس رژلبی روشن را به قسمت پایینی لب های خود بمالید و رژلبی را که تیره تر از تن رنگ قبلی است را به قسمت بالایی لب های خود بمالید تا لب تان کوچک تر به نظر برسد همچنین می توانید به لب پایین و بالا خود از همان رنگ رژلب بزنید و به کمک مداد سفید یا سایه چشم قسمت مرکزی لب های خود را فرم دهید تا لب هایتان فرمی یکنواخت داشته باشند.

یکی دیگر از روش ها برای کوچک تر نشان دادن لب های بزرگ استفاده از مداد لب و پر کردن داخل خط طبیعی لب ها می باشد همچنین بعد از اتمام کار کشیدن خط لب می توانید لب هایتان را به کمک رژلبی زیبا و خوشرنگ میکاپ کنید.

آموزش قرینه کردن لب های بزرگ و کوچک

رفع نامتقارنی لب های متوسط

لب ها با اندازه متوسط دارای این مزیت می باشند که همه رنگ های رژلب روی آن ها عالی به نظر می رسد فقط افراد با این فرم لب ها بهتر است گهگاهی از اسکراب یا بالم لب استفاده نمایند تا فرم لب هایشان یکنواخت به نظر برسد.

قرینه سازی لب ها با روش های کاربردی

رفع نامتقارنی لب بالا

اگر شکل و اندازه لب بالایی و پایینی شما با یکدیگر مطابقت ندارد بهتر است به کمک یک مداد ، لب بالایی خود را مشخص نمایید سپس این کار را برای لب پایینی خود تکرار نمایید و به کمک خط لب به آرامی لبه های خشن و سخت لب ها را اصلاح نمایید تا به نتیجه ای مطلوب برسید.

رفع نامتقارنی لب های نازک

در صورتی که لب هایی نازک دارید باید به لب هایتان فضا و بعد زیادی بدهید که برای این کار می توانید ابتدا مداد لب را مقداری بالاتر از خط طبیعی لب های خود بزنید سپس به کمک یک براش یا انگشت می توانید برجسته سازی لب ها را به صورت وارد کردن ضربات به سمت مرکز لب انجام بدهید. برای لب پایینی نیز می توانید از سایه غلیظ استفاده نمایید و لب بالایی تان را هم به کمک رژلبی روشن پوشش بدهید. براش لب هایتان را تمیز کنید و یا یک براش دیگر بردارید تا همه لایه های رنگ را روی سطح لب هایتان با یکدیگر ترکیب نمایید.

قرینه کردن لب ها با ساده ترین روش

رفع نامتقارنی لب های صاف

اگر لب های شما نازک می باشد بهتر است برای گریم لب هایتان از رژلب مایع یا رژلب های براق استفاده نمایید زیرا این نوع رژلب ها باعث می شوند تا لب های شما پر و برجسته به نظر برسند همچنین می توانید رژلب را به صورت آمبره روی لب های نازک و صاف خود بزنید.

برای گریم کردن این فرم لب ها ابتدا خط لب را مقداری بالاتر از خط طبیعی لب هایتان بزنید سپس کار را با پر کردن گوشه های بیرونی لب های خود و به کمک یک رژلب تیره شروع نمایید و وسط لب هایتان را با رژلب روشن پر کنید تا جلوه لب های شما بیشتر به نظر برسد.

اگر زمان کافی برای میکاپ لب هایتان را ندارید می توانید رژلب را به همه قسمت های لب خود بزنید سپس هایلایتری براق را به مرکز لب بالایی و پایینی خود بزنید تا لب های شما برجسته شوند.

قرینه کردن لب

رفع نامتقارنی لب های کوچک

لب های کوچک برای برخی از افراد زیبا هستند در صورتی که بیشتر خانم ها تمایلی به کوچک بودن لب هایشان ندارند. برای برجسته سازی لب های کوچک می توانید از رژلب براق استفاده نمایید همچنین برای گریم این فرم لب ها نباید از رژلب تیره استفاده کنید زیرا این رنگ رژ لب باعث می شود تا لب ها کوچک تر به نظر برسند. برای برجسته کردن لب ها بهتر است از رژلب با رنگ روشن و ملایم استفاده نمایید.

قرینه سازی لب ها با روش های آرایشی

در این بخش از آرایش صورت مجله آرگا با نحوه قرینه سازی لب ها با جدیدترین متدهای میکاپ آشنا شدید که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشد همچنین بهتر است قبل از انتخاب هر یک از روش های ذکر شده ابتدا فرم لب های خود را در نظر بگیرید سپس عیب موجود در فرم لب هایتان را رفع کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *