دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

لباس اسپرت برای مردان چاق در رنگ و طرح های شیک و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های لباس اسپرت برای مردان چاق را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

اغلب آقایان با اندام درشت تصور می کنند که نمی توانند در پوشش خود از لباس ها با طرح امروزی و جذاب استفاده نمایند در صورتی که این تصور نادرست است و امروزه در دنیای مد تحولات زیادی ایجاد شده است و انواع لباس اسپرت برای مردان چاق طراحی شده اند که شما می توانید از این طرح لباس ها در پوشش تان استفاده نمایید و استایلی متفاوت برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.

مدل لباس اسپرت برای مردان چاق با طرح و رنگ های زیبا

لباس اسپرت مردانه از انواع مدل لباسهای پرطرفدار و محبوب در بین آقایان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید استایلی به روز داشته باشید بهتر است از این طرح لباس در پوشش خود استفاده نمایید.

لباس اسپرت برای مردان چاق

طرح های لباس اسپرت مخصوص آقایان با اندام درشت

لباس های اسپرت دارای طرح و رنگی متنوع می باشند و بهتر است شما در هنگام انتخاب ست لباس اسپرت مردانه حساسیت لازم را به خرج بدهید و به فرم اندام خود توجه داشته باشید تا بتوانید در استایل خود تغییرات مثبتی را ایجاد نمایید.

توجه داشته باشید که بهتر است طرح لباس اسپرت خود را با توجه به فصلی که در آن هستید انتخاب نمایید. تیشرت سایز بزرگ و شلوار و پیراهن مردانه اسپرت برای پوشیدن در روزهای گرم سال انتخابی مناسب می باشند همچنین در روزهای سرد پاییز و زمستان می توانید از کاپشن و سویشرت و شلوار اسپرت در پوشش خود استفاده کنید.

اگر تمایل دارید فرم اندام تان کمی لاغرتر به نظر برسد بهتر است از استفاده از اکسسوری هایی مدرن در استایل خود غافل نشوید. علاوه بر این اکسسوری ها را باید به گونه ای انتخاب نمایید که با طرح و رنگ لباس هایتان مطابقت و همخوانی داشته باشند.

توجه داشته باشید که در صورت تمایل می توانید رنگ کفش و تیشرت تان را با یکدیگر ست نمایید که در این صورت تغییرات مثبتی در استایل شما ایجاد خواهد شد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

لباس اسپرت مخصوص مردان چاقلباس اسپرت زیبا برای مردان چاق لباس اسپرت شیک برای مردان چاقلباس مخصوص برای مردان چاق مدل لباس برای آقایان چاق لباس مشکی برای آقایان چاق لباس شیک مخصوص آقایان چاق مدل لباس برای آقایان چاق لباس مخصوص برای آقایان چاق لباس اسپرت شیک برای آقایان چاق طرح لباس اسپرت برای مردان چاقلباس اسپرت برای مردان چاق

توجه داشته باشید که لباس های جین امروزه در انواع سایزهای بزرگ دوخته می شوند و شما می توانید از رنگ های تیره این طرح لباس ها در پوشش خود استفاده نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای لباس اسپرت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و با توجه به اینکه رنگ های تیره باعث می شوند تا فرم اندام لاغر و متناسب تر به نظر برسد از این رو بهتر است شما در پوشش خود از رنگ هایی نظیر سورمه ای و مشکی و قهوه ای تیره و … استفاده نمایید همچنین می توانید رنگ های خنثی و تیره و روشن را در استایل تان به راحتی با یکدیگر ست نمایید که بهتر است از رنگ های روشن نظیر سفید و کرم و … کمتر استفاده نمایید زیرا این رنگ ها باعث می شوند تا فرم اندام چاق تر به نظر برسد.

اگر تمایل دارید درشتی بالا تنه تان کمتر به نظر برسد بهتر است پیراهن اسپرت زیبایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید سپس از زیر پیراهن ، تیشرت طرح دار یا ساده رنگ روشن بپوشید و دکمه های جلوی پیراهن را باز کنید همچینن اگر پایین تنه ای درشت دارید بهتر است از شلوار رنگ تیره در پوشش خود استفاده نمایید.

لباس مردانه اسپرت برای افراد درشت

لباس اسپرت برای مردان چاقلباس مردانه اسپرت برای افراد درشت لباس اسپرت مردانه برای افراد چاق لباس مردانه برای افراد چاق لباس مردانه اسپرت برای افراد درشت اندام لباس اسپرت برای مردان چاقطرح لباس برای افراد چاق لباس اسپرت مردانه طرح لباس مخصوص آقایان چاق مدل لباس قرمز برای آقایان چاق مدل پیراهن و شلوار لی برای افراد چاق

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز را به انواع طرح های لباس اسپرت مخصوص افراد با اندام درشت جلب کردیم که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید در استایل خود تغییراتی مثبت را ایجاد نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *