دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

طرح و رنگ شال مناسب برای مانتو مشکی

  • ندا خوشرو
  • ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

رنگ مشکی از انواع رنگ های پرطرفدار و محبوب می باشد و شما می توانید از این رنگ برای انتخاب رنگ مانتوی خود استفاده کنید همچنین بهتر است شال مناسب مانتو مشکی را انتخاب نمایید تا استایلی جذاب تر داشته باشید.

مدل های رنگ شال مناسب مانتو مشکی

رنگ مشکی با سایر رنگ ها به راحتی ست می گردد و شما می توانید از این رنگ در پوشش خود به راحتی استفاده نمایید. در ادامه تصاویری از انواع طرح های شال مخصوص مانتوی مشکی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

شال برای مانتوی مشکی

طرح های مختلف برای رنگ شال مخصوص مانتوی مشکی

شال های دخترانه و زنانه در انواع مدل های کار شده و تک رنگ و طرح دار و رنگی موجود می باشند و شما می توانید از این طرح شال ها به همراه مانتوی مشکی در پوشش خود استفاده نمایید.

رنگ مشکی همانطور که ذکر شد به راحتی با سایر رنگ ها ست می شود ولی بهتر است شما به همراه این رنگ مانتو از شال صورتی و قرمز و آبی کاربنی و زرد و گلبهی و سبز لجنی استفاده نمایید تا استایل تان جذاب و متفاوت تر به نظر برسد.

توجه داشته باشید که برای انتخاب رنگ شال مناسب علاوه بر رنگ مانتو بهتر است به رنگ پوست و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان توجه داشته باشید. اگر پوست شما سبزه می باشد بهتر است به همراه مانتوی مشکی ، شال رنگ روشن بپوشید و اگر پوست تان به زردی می زند می توانید از شال هایی که رنگ خیلی روشن نظیر سفید و صورتی و … دارند در پوشش خود استفاده کنید. خانم ها با رنگ پوست روشن نیز بهتر است از شال های رنگ تیره در پوشش خود استفاده نمایند.

شال مناسب مانتو مشکی شال طرحدار برای مانتو مشکی مدل های شال مناسب مانتو مشکی شال زیبا برای مانتوی مشکی مدل شال روشن برای مانتو مشکی شال برای مانتوی مشکی طرح شال برای مانتو مشکی  شال روشن برای مانتوی مشکی شال زیبا برای مانتو مشکی شال رنگ روشن برای مانتوی مشکی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

اگر از مانتوی مجلسی کار شده و طرح دار در پوشش خود استفاده کرده اید بهتر است شال خود را از بین مدل های تک رنگ و ساده انتخاب نمایید همچنین برای خانم هایی که از مانتوی ساده در پوشش خود استفاده می کنند شال های طرح دار و رنگارنگ انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

توجه داشته باشید که نحوه بستن شال نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما با کمی تمرین و تکرار مدل های مختلف برای بستن شال را یاد بگیرید تا بتوانید برای حضور در مهمانی ها و مکان های مختلف شال خود را به روشی متفاوت ببندید و جذابیت استایل تان را تکمیل نمایید.

در صورت تمایل می توانید برای جذابیت بیشتر ظاهری تان علاوه بر انتخاب شالی مناسب برای مانتوی مشکی ، رنگ و طرح شال را با کیف یا کفش تان ست نمایید همچنین اگر مانتوی مشکی کار شده و با تزیینات خاص را برای پوشیدن انتخاب کرده اید می توانید رنگ شال تان را با رنگ تزیینات مانتو ست نمایید.

شال تیره برای مانتو مشکی شال مناسب مانتو مشکی شال رنگی مناسب مانتو مشکی شال رنگ روشن مناسب مانتو مشکی شال قرمز مناسب مانتو مشکی شال رنگ روشن برای مانتو مشکی شال سبز برای مانتو مشکی شال قرمز برای مانتو مشکی شال رنگ روشن برای مانتو مشکی شال زرد برای مانتو مشکی شال ساده قرمز برای مانتو مشکی شال سبز برای مانتو مشکی مدل های شال مناسب مانتو مشکی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های شال برای مانتوی مشکی آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید شال با طرح و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در ظاهرتان ایجاد کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *